Werk & Studie alle pijlers

V.O.G

12-02-2017 07:41 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ondanks een diefstal toch een v.o.g ontvangen. FINANCIELE functie ?????
Tsja. Misschien had je iets meer aan je toekomst moeten denken voor je iets jatte?
Waarom wil je dat weten? Heb je lopen jatten en wil je nu een VOG?
Gelukkig is een VOG precíes voor dit soort gevallen: natuurlijk niet.
Dit soort dingen leren je dat er consequenties zijn voor bepaald gedrag. Ik vind het een geweldige uitvinding.
https://www.justis.nl/producten/vog/faq ... er-vog-np/

Wanneer krijg ik (g)een VOG?

U krijgt een VOG als uit het onderzoek blijkt dat u geen strafbare feiten op uw naam heeft staan. Is er wel sprake van strafbare feiten, dan beoordeelt Justis of deze relevant zijn voor het doel waarvoor de verklaring is aangevraagd. Voor een leraar zijn bijvoorbeeld andere strafbare feiten van belang dan voor de functie van accountant. Zijn de gevonden strafbare feiten relevant voor het doel waarvoor de verklaring is aangevraagd en vallen ze binnen de terugkijktermijn, dan krijgt u geen VOG.
Mij vraag is duidelijk. Ik vraag geen verder commentaar. Ja of nee.
Voor een financiële functie kun je een VOG waarschijnlijk vergeten.

Draai het eens om: stel dat jij een bedrijf zou hebben en je zou iemand zoeken voor een financiële functie. Zou je iemand willen aannemen die is veroordeeld wegens diefstal?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:01:

Mij vraag is duidelijk. Ik vraag geen verder commentaar. Ja of nee.Dan kun je beter een ander forum zoeken.
Hoe lang geleden was de diefstal?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja sandra1905 dat heb ik allemaal al gelezen. Maar eenigste vraag is of iemand. Een ooit een diefstal heb gepleegd en toch een v.o.g heb ontvangen.
39,2 maanden geleden.
Hun zie het zwz wel het is terug kijk van 4 jaar
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:05:

Ja sandra1905 dat heb ik allemaal al gelezen. Maar eenigste vraag is of iemand. Een ooit een diefstal heb gepleegd en toch een v.o.g heb ontvangen.Ja, ik. Toen ik op de lagere school zat heb ik ooit drop gejat bij de bakker. En nu heb ik toch een VOG ontvangen.
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:08:

Hun zie het zwz wel het is terug kijk van 4 jaarEn nu in het Nederlands?
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:06:

39,2 maanden geleden.Drie jaar, drie maanden en zes dagen. 6 November 2013. Ben je toen veroordeeld, of heb je je toen schuldig gemaakt aan diefstal?
Het gaat over een diefstal ban 39,2 maanden en justis kunt het toch wel zien want hun kijken 4 jaar terug.
Mensen die diefstal hebben gepleegd en die nooit gepakt zijn krijgen nog steeds een vog. De vog aanvraag moet relevant zijn voor de functie. Men onderzoekt alleen relevante gegevens in de afgelopen jaren. Met een klein vergrijp jaren terug kUn je vog krijgen. Je kunt ook bezwaar maken tegen de uitkomst mocht je geen vog krijgen.

Ik heb zelf wel meegemaakt dat iemand die een dilect pleegt in het verkeer geen taxipas krijgt. Ik zou dus van het ergste uitgaan. Zeker wanneer jij bij een bank of verzekeraar solliciteert want die doen soms ook nog een veiligheidscheck.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Hayek schreef op 12 februari 2017 @ 08:11:

[...]

Drie jaar, drie maanden en zes dagen. 6 November 2013. Ben je toen veroordeeld, of heb je je toen schuldig gemaakt aan diefstal?Gewoon ja of nee
Ik mag toch hopen dat je hem niet krijgt als je op een financiële functie solliciteert. En dat je rekenvaardigheden beter zijn dan je taalvaardigheid
Aangehouden en boete betaald. Zelfde dag naar huis. Ik heb gewoon strafblad.
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:12:

Het gaat over een diefstal ban 39,2 maanden en justis kunt het toch wel zien want hun kijken 4 jaar terug.Ik weet niet waar je wil solliciteren, maar je Nederlands is zo beroerd dat er soms geen touw aan vast te knopen is.
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:14:

Aangehouden en boete betaald. Zelfde dag naar huis. Ik heb gewoon strafblad.Laat maar
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:12:

Het gaat over een diefstal ban 39,2 maanden en justis kunt het toch wel zien want hun kijken 4 jaar terug.Behalve als er sprake is van hoge integriteitseisen, dan is het tien jaar.
Meestal wordt 4 jaar terug gekeken. Wanneer men een strafbaar feit vindt dan kijkt men 20 jaar terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven