Werk & Studie alle pijlers

V.O.G

12-02-2017 07:41 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft ondanks een diefstal toch een v.o.g ontvangen. FINANCIELE functie ?????
quote:Tr0tter schreef op 12 februari 2017 @ 11:13:

[...]

Nog krommer: ik heb jarenlang ergens als inhuurkracht gewerkt. Dus elke keer kreeg ik weer een nieuw tijdelijk contract bij een soort intern uitzendbureau. Onlangs heb ik een vast contract gekregen bij de organisatie zelf en moest ik een VOG aanvragen omdat ik met vertrouwelijke informatie te maken heb. Dat ik daar al jarenlang mee werk (met dezelfde systemen en dezelfde vertrouwelijke informatie binnen dezelfde organisatie) maakte blijkbaar niet uit. Dat is niet krom. Dat moet gewoon voor de administratie.
quote:Filee schreef op 12 februari 2017 @ 11:20:

Dat is niet krom. Dat moet gewoon voor de administratie.Dat is wel krom. Ik had de afgelopen jaren weet ik veel wat met die gegevens kunnen doen. En ik zou nu niet zijn aangenomen zonder VOG. Maar de afgelopen jaren was het geen enkel probleem dat ik er geen had (of nou ja, dat ze niet wisten of ik 'm zou krijgen, ik had 'm uiteraard wel gekregen als ik 'm had aangevraagd).
quote:Tr0tter schreef op 12 februari 2017 @ 11:23:

[...]

Dat is wel krom. Ik had de afgelopen jaren weet ik veel wat met die gegevens kunnen doen. En ik zou nu niet zijn aangenomen zonder VOG. Maar de afgelopen jaren was het geen enkel probleem dat ik er geen had (of nou ja, dat ze niet wisten of ik 'm zou krijgen, ik had 'm uiteraard wel gekregen als ik 'm had aangevraagd).Ooh op die fiets.
Ik ook Trotter. Ik werk naast mijn vaste baan als invaller. Heb voor het uzb wel een vog moeten aanvragen, maar die screende alleen op geweld omdat ik met kwetsbare mensen werk.

Ondertussen kan ik alle dossiers inzien en heb ik toegang tot de medicijnkast, de kamers van de bewoners en de personeelsruimtes.

Gelukkig ben ik te vertrouwen zal ik maar zeggen.
quote:Tr0tter schreef op 12 februari 2017 @ 11:23:

[...]

Dat is wel krom. Ik had de afgelopen jaren weet ik veel wat met die gegevens kunnen doen. En ik zou nu niet zijn aangenomen zonder VOG. Maar de afgelopen jaren was het geen enkel probleem dat ik er geen had (of nou ja, dat ze niet wisten of ik 'm zou krijgen, ik had 'm uiteraard wel gekregen als ik 'm had aangevraagd).

Klopt. Is ook krom.

Ik heb dat ook gehad; eerst via het uitzendbureau gewerkt en toen kon ik gewoon zonder VOG aan de slag en toen ik in vaste dienst kwam had ik ineens een VOG nodig.
Ik heb ook al die tijd gewoon gewerk zonder v.o.g via uitzendbureau. Maar nu moet ik wel aanvragen en nu ben ik wel de lul. Maar ook als ik wordt afgewezig.

Heb ik als nog die bewijs stukken voor het bezwaarschrift van me vorige werk.

Dat ook al heb ik winkeldiefstal vericht had ik zonder v.o.g. Geen probleem in de financieel functie gewerkt.
Want ik werkte al 2 jaar zonder v.o.g . Met betrouwbaar infromatie en contant geld.
Je moet echt wat aan je Nederlands doen To.
Er is geen touw aan vast te knopen. Wat voor werk doe jij?
quote:sandra1905 schreef op 12 februari 2017 @ 08:09:

[...]

Ja, ik. Toen ik op de lagere school zat heb ik ooit drop gejat bij de bakker. En nu heb ik toch een VOG ontvangen.

TO, jouw vraag is duidelijk idd. De antwoorden hier ook. Ik kan mij voorstellen dat je liever andere antwoorden had gehoord. maar bij diefstal krijg je dus geen vog voor een financiele functie. Dat is nou precies waarom zo'n vog gevraagd wordt
Don't cry, buy a bag and move on.
En dan heb je bij die functie en werkgever waar je die financiele functie uitvoerde gewoon geluk gehad dat ze geen vog hebben gevraagd.
Don't cry, buy a bag and move on.
Dus je weet al dat het wordt afgewezen want dat is al eerder gebeurd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee, het is de eerste keer dat ik het gaat aanvragen
Ik bedoel ik heb ook eerder gewerkt zonder v.o.g.
Dan had je eerder mazzel en val je nu door de mand.
Klopt maar ja ik wacht maar af
quote:Filee schreef op 12 februari 2017 @ 11:46:

Je moet echt wat aan je Nederlands doen To.Ja zeg, dat weet zij/hij nu al. Vind je het echt nodig om daar weer over te beginnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven