V.O.G
zondag 12 februari 2017 om 08:00
https://www.justis.nl/producten/vog/faq ... er-vog-np/
Wanneer krijg ik (g)een VOG?
U krijgt een VOG als uit het onderzoek blijkt dat u geen strafbare feiten op uw naam heeft staan. Is er wel sprake van strafbare feiten, dan beoordeelt Justis of deze relevant zijn voor het doel waarvoor de verklaring is aangevraagd. Voor een leraar zijn bijvoorbeeld andere strafbare feiten van belang dan voor de functie van accountant. Zijn de gevonden strafbare feiten relevant voor het doel waarvoor de verklaring is aangevraagd en vallen ze binnen de terugkijktermijn, dan krijgt u geen VOG.
Wanneer krijg ik (g)een VOG?
U krijgt een VOG als uit het onderzoek blijkt dat u geen strafbare feiten op uw naam heeft staan. Is er wel sprake van strafbare feiten, dan beoordeelt Justis of deze relevant zijn voor het doel waarvoor de verklaring is aangevraagd. Voor een leraar zijn bijvoorbeeld andere strafbare feiten van belang dan voor de functie van accountant. Zijn de gevonden strafbare feiten relevant voor het doel waarvoor de verklaring is aangevraagd en vallen ze binnen de terugkijktermijn, dan krijgt u geen VOG.
zondag 12 februari 2017 om 08:03
zondag 12 februari 2017 om 08:09
quote:Jaja11 schreef op 12 februari 2017 @ 08:05:
Ja sandra1905 dat heb ik allemaal al gelezen. Maar eenigste vraag is of iemand. Een ooit een diefstal heb gepleegd en toch een v.o.g heb ontvangen.Ja, ik. Toen ik op de lagere school zat heb ik ooit drop gejat bij de bakker. En nu heb ik toch een VOG ontvangen.
Ja sandra1905 dat heb ik allemaal al gelezen. Maar eenigste vraag is of iemand. Een ooit een diefstal heb gepleegd en toch een v.o.g heb ontvangen.Ja, ik. Toen ik op de lagere school zat heb ik ooit drop gejat bij de bakker. En nu heb ik toch een VOG ontvangen.
zondag 12 februari 2017 om 08:12
Mensen die diefstal hebben gepleegd en die nooit gepakt zijn krijgen nog steeds een vog. De vog aanvraag moet relevant zijn voor de functie. Men onderzoekt alleen relevante gegevens in de afgelopen jaren. Met een klein vergrijp jaren terug kUn je vog krijgen. Je kunt ook bezwaar maken tegen de uitkomst mocht je geen vog krijgen.
Ik heb zelf wel meegemaakt dat iemand die een dilect pleegt in het verkeer geen taxipas krijgt. Ik zou dus van het ergste uitgaan. Zeker wanneer jij bij een bank of verzekeraar solliciteert want die doen soms ook nog een veiligheidscheck.
Ik heb zelf wel meegemaakt dat iemand die een dilect pleegt in het verkeer geen taxipas krijgt. Ik zou dus van het ergste uitgaan. Zeker wanneer jij bij een bank of verzekeraar solliciteert want die doen soms ook nog een veiligheidscheck.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 12 februari 2017 om 08:14
zondag 12 februari 2017 om 08:15