* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *
maandag 19 januari 2009 om 07:54
Goedemorgen. Wat heerlijk dat ik de verhuizing weer gemist heb. Ben niet zo'n verhuizert.
Jo, ik heb hier even bij de kinderen geïnformeerd welke namen er nog meer voorkwamen bij Bob de Bouwer. Zijn ze helaas vergeten. Wendy was de enige naam die ze nog wisten. Vinnik niet zo passend op de een of andere manier. En kijk uit met Beeb, voor je het weet loopt ie en blijf je Beeb zeggen, Das sneu voor zo'n manneke.
Ik heb een beetje moeite met de naam Spud. Maar mijn (of eigenlijk Yettes) vriendin Gemma bracht mij naar een website met een overzicht van de karakters uit Bob de Bouwer.
En dat zijn:
Bob
Wendy
Boer Nijhof
Lifty
Scoop
Dizzie
Muck
Rollie
Spud
Titus
Scrambler
Hector
Vlekkie
Bert
Benny
Trix
Skip
Sumsy
Ik ga voor Boer Nijhof (tikte per ongeluk Bier Nijhof).
Jo, ik heb hier even bij de kinderen geïnformeerd welke namen er nog meer voorkwamen bij Bob de Bouwer. Zijn ze helaas vergeten. Wendy was de enige naam die ze nog wisten. Vinnik niet zo passend op de een of andere manier. En kijk uit met Beeb, voor je het weet loopt ie en blijf je Beeb zeggen, Das sneu voor zo'n manneke.
Ik heb een beetje moeite met de naam Spud. Maar mijn (of eigenlijk Yettes) vriendin Gemma bracht mij naar een website met een overzicht van de karakters uit Bob de Bouwer.
En dat zijn:
Bob
Wendy
Boer Nijhof
Lifty
Scoop
Dizzie
Muck
Rollie
Spud
Titus
Scrambler
Hector
Vlekkie
Bert
Benny
Trix
Skip
Sumsy
Ik ga voor Boer Nijhof (tikte per ongeluk Bier Nijhof).
solomio wijzigde dit bericht op 19-01-2009 07:57
Reden: te vroeg voor vautlose texten
Reden: te vroeg voor vautlose texten
% gewijzigd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 19 januari 2009 om 16:54
Zo, de ruzie met de buienradar is weer begonnen.
Ik moest ff naar de bieb en naar de dierenwinkel, dus ik gewacht tot het volgens de buienradar droog zou zijn. Sjeeeeees, ben zeikesnat gehoosd. En ik was nog geen kwartier thuis en toen scheen de zon. Nou ja, niks nieuws tuuk.
Hel, gaaf die bochtjes achteruit. En nou vasthouden hè.
Ik moest ff naar de bieb en naar de dierenwinkel, dus ik gewacht tot het volgens de buienradar droog zou zijn. Sjeeeeees, ben zeikesnat gehoosd. En ik was nog geen kwartier thuis en toen scheen de zon. Nou ja, niks nieuws tuuk.
Hel, gaaf die bochtjes achteruit. En nou vasthouden hè.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 19 januari 2009 om 18:39
Naaf.
Koffie, eten net achter de kiezen gewurmd en zo de afwas, de was, kast uitruimen en "nieuwe servies " erin. Heb voor de leukigheid ook maar een t.v. er bij gekregen. Heb nu 4 t.v.'s!
Werd gisteren gebeld of ik daar belang bij had. Tuurlijk! Altijd!
Je weet maar nooit wanneer een oud bakbeessie het gaat begeven niet waar?
Hela, geen gekkigheid op de valreep he? Bochtjes achteruit gaan nu goed, dus geen heup breken of zo!
Yette, ben blij dat ik die periode gehad heb, met meer kinderen thuis komen dan afgeleverd!
Solomio, het zal altijd wel een gevecht blijven met die buienradar. Het had hier zèèr plaatselijk gesneeuwd in de stad......( vannacht of vanmorgen vroeg dan, he? Want nu raast de wind om het huis.... )
Koffie, eten net achter de kiezen gewurmd en zo de afwas, de was, kast uitruimen en "nieuwe servies " erin. Heb voor de leukigheid ook maar een t.v. er bij gekregen. Heb nu 4 t.v.'s!
Werd gisteren gebeld of ik daar belang bij had. Tuurlijk! Altijd!
Je weet maar nooit wanneer een oud bakbeessie het gaat begeven niet waar?
Hela, geen gekkigheid op de valreep he? Bochtjes achteruit gaan nu goed, dus geen heup breken of zo!
Yette, ben blij dat ik die periode gehad heb, met meer kinderen thuis komen dan afgeleverd!
Solomio, het zal altijd wel een gevecht blijven met die buienradar. Het had hier zèèr plaatselijk gesneeuwd in de stad......( vannacht of vanmorgen vroeg dan, he? Want nu raast de wind om het huis.... )