Geweld bij ruzie

12-02-2017 10:10 42 berichten
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-02-2017 10:50
Reden: Maatregelen zijn genomen ivm verwijderen OP
% gewijzigd
Ik heb het inderdaad verwijderd, omdat ik voldoende advies heb gekregen waar ik over na kan denken en er daarnaast veel advies tussen zit die niet aansluit bij de volledige situatie, wat ook logisch is omdat het vanuit mijn kant misschien niet volledig duidelijk genoeg is beschreven.
OP melt-down na 19 minuten...

Stonden de antwoorden je niet aan, nu je geen gelijk kreeg?
quote:minnimouse schreef op 12 februari 2017 @ 10:33:

Goh, OP weg.

Is TO zo snel op haar teentjes getrapt?Natuurlijk, want ze gaat ook meppen i.p.v. praten. Die heeft een probleem.
Als ik jou was zou ik een lesje of wat agressie therapie gaan volgen. Natuurlijk moet jouw vriend je niet dwingen om te luisteren, maar jouw reactie daarop is belachelijk. Ik had bij je weggegaan. Dat wordt normaal ook aan een vrouw geadviseerd die wordt mishandeld.
quote:laura2402 schreef op 12 februari 2017 @ 10:35:

Ik heb het inderdaad verwijderd, omdat ik voldoende advies heb gekregen waar ik over na kan denken en er daarnaast veel advies tussen zit die niet aansluit bij de volledige situatie, wat ook logisch is omdat het vanuit mijn kant misschien niet volledig duidelijk genoeg is beschreven.Ik hoop dat je wat met dat advies gaat doen, deze situatie is voor zowel jou als voor jou vriend niet goed.
Shit, hebben we verkeerde reacties gegeven?

Laf hoor, TO.
Dus je gaat in therapie? Goed om te horen, je kunt het gebruiken.
quote:Corona67 schreef op 12 februari 2017 @ 10:32:

I love ValentijnverhalenLove is in the air.
Verwijt je vriend in elk geval niet dat hij "feestjes" van jouw vrienden verknalt wanneer jouw vriend bier over hem gooien.

Wat een idiote vriend(en) heb jij dan.

En jij zegt niets tegen hen/hem??
quote:Corona67 schreef op 12 februari 2017 @ 10:40:

Verwijt je vriend in elk geval niet dat hij "feestjes" van jouw vrienden verknalt wanneer jouw vriend bier over hem gooien.

Wat een idiote vriend(en) heb jij dan.

En jij zegt niets tegen hen/hem??Dit rijmt weer niehietttt!
Alle reacties Link kopieren
quote:laura2402 schreef op 12 februari 2017 @ 10:35:

Ik heb het inderdaad verwijderd, omdat ik voldoende advies heb gekregen waar ik over na kan denken en er daarnaast veel advies tussen zit die niet aansluit bij de volledige situatie, wat ook logisch is omdat het vanuit mijn kant misschien niet volledig duidelijk genoeg is beschreven.Als je vaker op dit forum wilt komen, dan adviseer ik je je OP voortaan te laten staan. Of je nu voldoende advies gekregen hebt of niet. Iemand die regelmatig haar OP's verwijderd, krijgt namelijk zelf een permaban.
quote:minnimouse schreef op 12 februari 2017 @ 10:51:

[...]

Als je vaker op dit forum wilt komen, dan adviseer ik je je OP voortaan te laten staan. Of je nu voldoende advies gekregen hebt of niet. Iemand die regelmatig haar OP's verwijderd, krijgt namelijk zelf een permaban.Dat wist ik niet dat je daarvoor een permaban kon krijgen
Iemand een samenvatting ?
quote:Pretzel66 schreef op 12 februari 2017 @ 11:18:

Iemand een samenvatting ?De OP is nog terug te vinden, weet alleen niet of ik hier mag zeggen hoe.
quote:Pretzel66 schreef op 12 februari 2017 @ 11:18:

Iemand een samenvatting ?Samenvatting
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Lijkt wel op mijn ex hoop dat de beste man gewoon lekker weg gaat en iemand tegen komt met gezond verstand
Take me to the place you know best
Jemig

Wat lastig lezen als iemand een op verwijderd.

Na de reacties die ik gelezen heb vind ik dat je je handen thuis moet leren houden.

Je hoort je vriend niet te slaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven