Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 12 februari 2017 om 19:48
quote:GenieInABottle schreef op 12 februari 2017 @ 19:43:
Tnx Feow. Heeft ze jouw ava ook gemaakt?
Ja natuurlijk.
Ik adviseer je om daar niet alleen je vraag te droppen, maar vooral ook even terug te lezen. Dan kan je zien wat voor verschillende dingen En kan. Echt heel leuk om te zien!
Tnx Feow. Heeft ze jouw ava ook gemaakt?
Ja natuurlijk.
Ik adviseer je om daar niet alleen je vraag te droppen, maar vooral ook even terug te lezen. Dan kan je zien wat voor verschillende dingen En kan. Echt heel leuk om te zien!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 12 februari 2017 om 19:49
quote:feow schreef op 12 februari 2017 @ 19:48:
[...]
Ja natuurlijk.
Ik adviseer je om daar niet alleen je vraag te droppen, maar vooral ook even terug te lezen. Dan kan je zien wat voor verschillende dingen En kan. Echt heel leuk om te zien!Vooral rond de kerst als velen gebruik maken van haar creativiteit.
[...]
Ja natuurlijk.
Ik adviseer je om daar niet alleen je vraag te droppen, maar vooral ook even terug te lezen. Dan kan je zien wat voor verschillende dingen En kan. Echt heel leuk om te zien!Vooral rond de kerst als velen gebruik maken van haar creativiteit.
zondag 12 februari 2017 om 20:04
quote:Pari_Daryayi schreef op 12 februari 2017 @ 18:14:
Even mopperen hier. Waarom is het zo lastig topics terug te vinden via de zoekfunctie? Ik weet zeker dat ik nog geen maand geleden een topic over motorrijlessen heb gezien. Nu wil ik daar iets in posten, gebruik de zoekfunctie, en krijg alleen maar topics te zien waar jaren geleden voor het laatst in is gepost.
Via google zoeken
Even mopperen hier. Waarom is het zo lastig topics terug te vinden via de zoekfunctie? Ik weet zeker dat ik nog geen maand geleden een topic over motorrijlessen heb gezien. Nu wil ik daar iets in posten, gebruik de zoekfunctie, en krijg alleen maar topics te zien waar jaren geleden voor het laatst in is gepost.
Via google zoeken
Je bent zelf een theepot
zondag 12 februari 2017 om 20:20
quote:Eleonora-1 schreef op 12 februari 2017 @ 20:14:
Ik heb zo'n zin om 'je valt me positief op' te zeggen ergens.
Ik kom hier niet zo vaak (1 nacht wel ivm dat ik afleiding zocht tegen mijn benauwdheid) maar wilde nu toch even kort reageren
Een compliment is nooit weg, ik denk dat die gene dat wel kan waarderen
Ik heb zo'n zin om 'je valt me positief op' te zeggen ergens.
Ik kom hier niet zo vaak (1 nacht wel ivm dat ik afleiding zocht tegen mijn benauwdheid) maar wilde nu toch even kort reageren
zondag 12 februari 2017 om 20:24
quote:Zinerva schreef op 12 februari 2017 @ 20:20:
[...]
Had dat gezegd schat dat je benauwd was.....
Wat rot voor je.
Je viel me heel positief en geduldig op hoor trouwens!
[...]
Had dat gezegd schat dat je benauwd was.....
Wat rot voor je.
Je viel me heel positief en geduldig op hoor trouwens!
zondag 12 februari 2017 om 20:26
zondag 12 februari 2017 om 20:37
zondag 12 februari 2017 om 21:12
quote:vrouwjagersma schreef op 12 februari 2017 @ 20:26:
[...]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Ik heb dan weer zin om al die stomme boeren en Yvon door elkaar heen te rammelen.
O ja?
Zijn ze stom?
Ik heb het nooit begrepen, de charme van BZV. Terwijl ik groot fan ben van reality tv.
Maar ik vind het zo saai.
Ik heb twee hele seizoenen gekeken, voor de zekerheid maar het lukt me niet er van te genieten.
[...]
Ik kan me er iets bij voorstellen. Ik heb dan weer zin om al die stomme boeren en Yvon door elkaar heen te rammelen.
O ja?
Zijn ze stom?
Ik heb het nooit begrepen, de charme van BZV. Terwijl ik groot fan ben van reality tv.
Maar ik vind het zo saai.
Ik heb twee hele seizoenen gekeken, voor de zekerheid maar het lukt me niet er van te genieten.