Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 12 februari 2017 om 21:15
quote:Eleonora-1 schreef op 12 februari 2017 @ 21:12:
[...]
O ja?
Zijn ze stom?
Ik heb het nooit begrepen, de charme van BZV. Terwijl ik groot fan ben van reality tv.
Maar ik vind het zo saai.
Ik heb twee hele seizoenen gekeken, voor de zekerheid maar het lukt me niet er van te genieten.De laatste keer moest ik wel, vanwege de connectie met een van de boeren. Nu wilde ik kijken of het trashbaar was Mwah. Ik voorspel wel een aantal geweldige boerinnen-in-spe.
[...]
O ja?
Zijn ze stom?
Ik heb het nooit begrepen, de charme van BZV. Terwijl ik groot fan ben van reality tv.
Ik heb twee hele seizoenen gekeken, voor de zekerheid maar het lukt me niet er van te genieten.De laatste keer moest ik wel, vanwege de connectie met een van de boeren. Nu wilde ik kijken of het trashbaar was Mwah. Ik voorspel wel een aantal geweldige boerinnen-in-spe.
zondag 12 februari 2017 om 21:18
quote:vrouwjagersma schreef op 12 februari 2017 @ 21:15:
[...]
De laatste keer moest ik wel, vanwege de connectie met een van de boeren. Nu wilde ik kijken of het trashbaar was Mwah. Ik voorspel wel een aantal geweldige boerinnen-in-spe.
Ik kocht de goederen van die betreffende boer. In de Coop.
Kreeg wel jeuk van de man trouwens.
En geen léuke jeuk.
[...]
De laatste keer moest ik wel, vanwege de connectie met een van de boeren. Nu wilde ik kijken of het trashbaar was Mwah. Ik voorspel wel een aantal geweldige boerinnen-in-spe.
En geen léuke jeuk.
zondag 12 februari 2017 om 21:19
zondag 12 februari 2017 om 21:20
quote:GenieInABottle schreef op 12 februari 2017 @ 20:21:
[...]
Dank je! Heb een aantal voorbeelden in het topic gezet. Laat gerust weten als je het anders wilt.
[...]
Dank je! Heb een aantal voorbeelden in het topic gezet. Laat gerust weten als je het anders wilt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 12 februari 2017 om 21:22
quote:Eleonora-1 schreef op 12 februari 2017 @ 21:18:
[...]
En geen léuke jeuk.Hij speelt het niet, hij is echt zo. Iedereen die zegt dat er vroeger "geen onzin zoals adhd" bestond, mag eens een keer bij hem op bezoek gaan.
[...]
En geen léuke jeuk.Hij speelt het niet, hij is echt zo. Iedereen die zegt dat er vroeger "geen onzin zoals adhd" bestond, mag eens een keer bij hem op bezoek gaan.
quote:Eleonora-1 schreef op 12 februari 2017 @ 21:12:
[...]
O ja?
Zijn ze stom?
Ik heb twee hele seizoenen gekeken, voor de zekerheid maar het lukt me niet er van te genieten.Ik vind het ook saai en Yvon Jaspers trek ik niet dus ik kijk niet.
[...]
O ja?
Zijn ze stom?
Ik heb twee hele seizoenen gekeken, voor de zekerheid maar het lukt me niet er van te genieten.Ik vind het ook saai en Yvon Jaspers trek ik niet dus ik kijk niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 12 februari 2017 om 21:27
zondag 12 februari 2017 om 21:34
zondag 12 februari 2017 om 21:37
quote:vrouwjagersma schreef op 12 februari 2017 @ 21:22:
[...]
Hij speelt het niet, hij is echt zo. Iedereen die zegt dat er vroeger "geen onzin zoals adhd" bestond, mag eens een keer bij hem op bezoek gaan.
Ik geloof je meteen.
Als hij zou acteren had ik het gezien. Mensen zijn als ze zichzelf zijn vaak al bijzonder genoeg. Zo bijzonder zelfs dat heel veel mensen denken dat ze acteren.
Die roepen dan 'het is nepppp', 'het zijn acteurssss'.
Neeeheee mensen, acteurs zouden willen zo goed te kunnen spelen, ik zweer het je. We hebben het er vaak over. Mensen als Geert zíjn gewoon zo. Van zichzelf.
[...]
Hij speelt het niet, hij is echt zo. Iedereen die zegt dat er vroeger "geen onzin zoals adhd" bestond, mag eens een keer bij hem op bezoek gaan.
Ik geloof je meteen.
Als hij zou acteren had ik het gezien. Mensen zijn als ze zichzelf zijn vaak al bijzonder genoeg. Zo bijzonder zelfs dat heel veel mensen denken dat ze acteren.
Die roepen dan 'het is nepppp', 'het zijn acteurssss'.
Neeeheee mensen, acteurs zouden willen zo goed te kunnen spelen, ik zweer het je. We hebben het er vaak over. Mensen als Geert zíjn gewoon zo. Van zichzelf.