Valentijnsdag

14-02-2017 08:20 251 berichten
Vandaag is het valentijnsdag, wie verwacht iets leuks van zijn partner?

Wie verwachten niets en werd blij verrast?

En voor de singles, hebben jullie moeite met deze dag?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabeintje schreef op 14 februari 2017 @ 08:24:

Valentijnsdag is voor anonieme lovers.

+1
Ik heb vandaag mn 4de date met een superleuke man. Hij komt vandaag naar mij toe en ik ga voor hem koken. Pasta met tonijn en chocolademousse toe. En ik heb hem een lief kaartje gestuurd. De rest van de date zien we wel wat er gebeurd. Gewoon gezellig dus.

Nu alleen hopen dat de brandlucht uit mn huis weg is. Gisteren bijna mn keuken af laten branden omdat ik mn aardappelen vergeten was...
Volgens mij moeten jullie nu al mijn privenberichtjes hebben ontvangen.
quote:badmeester schreef op 14 februari 2017 @ 08:42:

Volgens mij moeten jullie nu al mijn privenberichtjes hebben ontvangen.Ja! Bedankt!!
quote:YellowDiamond schreef op 14 februari 2017 @ 08:36:

Ik ga de hele dag onderop de trap zitten wachten tot de postbode en de bloemist komen om al die kaarten en bossen rozen te bezorgen.
En hier elk jaar wel een lief kleinigheidje
quote:BowGirl35 schreef op 14 februari 2017 @ 08:38:

Ik heb vandaag mn 4de date met een superleuke man. Hij komt vandaag naar mij toe en ik ga voor hem koken. Pasta met tonijn en chocolademousse toe. En ik heb hem een lief kaartje gestuurd. De rest van de date zien we wel wat er gebeurd. Gewoon gezellig dus.

Nu alleen hopen dat de brandlucht uit mn huis weg is. Gisteren bijna mn keuken af laten branden omdat ik mn aardappelen vergeten was...

Veel plezier

Hopelijk is de stank weg vanavond
quote:Corona67 schreef op 14 februari 2017 @ 08:46:

En hier elk jaar wel een lief kleinigheidje Lief
Ik denk niet dat ik iets verwacht van mn tinder matches die niet praten. Dat van die appjes van je ex waar je nog goed mee omgaat is wel heel lief idd. Die had ik zelf wel willen bedenken.

Zelf ook niets in de planning.
Wees meester en vormgever van jezelf
Ik weet zeker dat ik vandaag een heleboel valentijnskaarten krijg en die dan bij andere moet bezorgen .

Vanmorgen wel een kaartje van mijn man, maar heb er echt niets mee, heb dus ook niets voor hem.
Such a beautiful place to be with Friends.
Voor anonieme lovers of niet, commercieel of niet, wij roepen elk jaar dat we niets aan Valentijn doen en elk jaar weer krijg ik iets liefs, een kaartje, chocola, of wat dan ook. En daar ben ik héél blij om, al 18 Valentijnsdagen lang
Ik heb vanavond een tweede date. Zou het leuk vinden als hij wel aan valentijnsdag heeft gedacht, maar zelf doe ik dat dan weer niet voor hem. Ik ben zo'n ingewikkelde vrouw met onuitgesproken verwachtingen en het liefst met alleen eenrichtingsverkeer van die verwachtingen
quote:LoveDobby schreef op 14 februari 2017 @ 08:49:

Ik weet zeker dat ik vandaag een heleboel valentijnskaarten krijg en die dan bij andere moet bezorgen .

Vanmorgen wel een kaartje van mijn man, maar heb er echt niets mee, heb dus ook niets voor hem. de postbode waar menig single jonge vrouw op zit te wachten met valentijn
Ik verwacht niets en zal er zelf ook niets aan doen vandaag. Proberen vandaag door te komen na een kort nachtje (helaas niet valentijn gerelateerd, maar door onze bijna-dreumes die tussen ons in lag, nadat ze sinds haar operatie vorige week heel verdrietig is in bed)...
quote:Rhae schreef op 14 februari 2017 @ 08:50:

Voor anonieme lovers of niet, commercieel of niet, wij roepen elk jaar dat we niets aan Valentijn doen en elk jaar weer krijg ik iets liefs, een kaartje, chocola, of wat dan ook. En daar ben ik héél blij om, al 18 Valentijnsdagen lang Dit is wel erg lief
quote:Brennan schreef op 14 februari 2017 @ 08:53:

Ik heb vanavond een tweede date. Zou het leuk vinden als hij wel aan valentijnsdag heeft gedacht, maar zelf doe ik dat dan weer niet voor hem. Ik ben zo'n ingewikkelde vrouw met onuitgesproken verwachtingen en het liefst met alleen eenrichtingsverkeer van die verwachtingen Veel plezier, ik hoop voor je dat hij er aan denkt
quote:despie schreef op 14 februari 2017 @ 08:53:

Ik verwacht niets en zal er zelf ook niets aan doen vandaag. Proberen vandaag door te komen na een kort nachtje (helaas niet valentijn gerelateerd, maar door onze bijna-dreumes die tussen ons in lag, nadat ze sinds haar operatie vorige week heel verdrietig is in bed)...O wat sneu voor je dochtertje, beterschap gewenst
Ik moet nu weg. Kom later wel weer lezen naar alle leuke (of minder leuke) reacties.
Ik was het glad vergeten als het niet voor dit topic was

Heb een briefje bij de lunch van man gestopt met fijne Valentijn erbij. Die briefjes krijgt hij wel vaker dus dan voelt het niet heel overdreven. Verder doen we er al jaren niks mee dus ik verwacht ook niet veel meer dan een appje met "jij ook" oid
Ik hoop dat ik straks mijn brievenbus nog open krijg.
Ik ben single en heb een anonieme uitnodiging gekregen voor een etentje. Aangezien ik het restaurant heel goed ken denk ik ... een date met broers en zussen. Verder deed ik er nooit zo veel aan. Het is niet zo belangrijk voor mij.
you go girl
Ik heb een kleinigheidje gehaald voor mijn vriendin, waarvan ik zeker weet dat ze het leuk gaat vinden. Maar ik zeg nog niet wat want ze zit ook op het forum. Ik heb werkelijk geen idee wat zij in de planning heeft, ze zegt dat ik 18:00 klaar moet staan voor een afspraak.
Ik weet het niet. Single en verliefd, maar ik vind het te eng en te geforceerd en ik heb geen adres. Ik vraag haar een andere keer wel mee uit, als er toevallig een leuk event is dat in onze gemeenschappelijke interesses past.
kennis is knowledge
Nee wij doen er niks aan, geef liever op een andere dag iets leuks aan mijn man.

Mijn 3 jarige zoon was daarin tegen wel actief bezig met een mooie kaart maken voor zijn vriendinnetje haha hij heeft hem net vol trots aan haar gegeven. Dat was echt super schattig om te zien haha
quote:SubterraneanHomesickAlien schreef op 14 februari 2017 @ 09:06:

Ik weet het niet. Single en verliefd, maar ik vind het te eng en te geforceerd en ik heb geen adres. Ik vraag haar een andere keer wel mee uit, als er toevallig een leuk event is dat in onze gemeenschappelijke interesses past.Een lief appje zou dan al genoeg zijn. En een digitale kaart als je geen adres hebt.
Wees meester en vormgever van jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven