Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 14 februari 2017 om 06:56
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 23:14:
Ik heb er ook nog eentje die ik wel een spijkerbom wil sturen. Doen er meer mensen mee?
Deal.
De glitterbom is maar even leuk, de lul in kwestie moet toch over een paar maanden zijn huis uit.
Ik heb er ook nog eentje die ik wel een spijkerbom wil sturen. Doen er meer mensen mee?
Deal.
De glitterbom is maar even leuk, de lul in kwestie moet toch over een paar maanden zijn huis uit.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
dinsdag 14 februari 2017 om 13:34
quote:Baankje1 schreef op 14 februari 2017 @ 13:29:
Lezen die mensen alleen op actueel om hun harde mening te kunnen geven of hebben ze echt het empatisch vermogen van een mier?Hoho, mieren zijn hartstikke empatisch! Als er een dood neervalt, slepen ze die weer terug naar hun hol. ( of ze hem daar opvreten ,weet ik dan weer niet..)
Lezen die mensen alleen op actueel om hun harde mening te kunnen geven of hebben ze echt het empatisch vermogen van een mier?Hoho, mieren zijn hartstikke empatisch! Als er een dood neervalt, slepen ze die weer terug naar hun hol. ( of ze hem daar opvreten ,weet ik dan weer niet..)
dinsdag 14 februari 2017 om 13:36
quote:Maccaron schreef op 14 februari 2017 @ 13:34:
[...]
Hoho, mieren zijn hartstikke empatisch! Als er een dood neervalt, slepen ze die weer terug naar hun hol. ( of ze hem daar opvreten ,weet ik dan weer niet..) Kannibalisme is ook best empatisch: ik hou zoveel van je, ik zou je wel op kunnen vreten.
[...]
Hoho, mieren zijn hartstikke empatisch! Als er een dood neervalt, slepen ze die weer terug naar hun hol. ( of ze hem daar opvreten ,weet ik dan weer niet..) Kannibalisme is ook best empatisch: ik hou zoveel van je, ik zou je wel op kunnen vreten.
dinsdag 14 februari 2017 om 13:46
quote:Baankje1 schreef op 14 februari 2017 @ 13:29:
Lezen die mensen alleen op actueel om hun harde mening te kunnen geven of hebben ze echt het empatisch vermogen van een mier?
Ik denk dat ze voer willen geven aan mensen, op een topic als dit, met een ehm mening over andere mensen.
Lezen die mensen alleen op actueel om hun harde mening te kunnen geven of hebben ze echt het empatisch vermogen van een mier?
Ik denk dat ze voer willen geven aan mensen, op een topic als dit, met een ehm mening over andere mensen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)