Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 13 februari 2017 om 23:12
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 23:09:
Ik denk dat we die glitterenveloppen heel goedkoop onderling kunnen regelen.
Ik stuur Phaedra's ex, Phae naar die van Filee. Filee naar de mijne. Enz enz.
Even naar de Action voor een flinke zak glitters allemaal en voor €2 pp heb je wraak.
Dat zou echt zo grappig zijn
Of een soort piramidespel, maar dan met envelopjes glitter.
Even naar de Action voor een flinke zak glitters allemaal en voor €2 pp heb je wraak.
Dat zou echt zo grappig zijn
Of een soort piramidespel, maar dan met envelopjes glitter.
maandag 13 februari 2017 om 23:13
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 23:09:
Even naar de Action voor een flinke zak glitters allemaal en voor €2 pp heb je wraak.Ik doe mee! Die reviews zijn trouwens wel de moeite waard om te lezen bij de glitterbom. Ik ga al stuk bij het lezen ervan.
Even naar de Action voor een flinke zak glitters allemaal en voor €2 pp heb je wraak.Ik doe mee! Die reviews zijn trouwens wel de moeite waard om te lezen bij de glitterbom. Ik ga al stuk bij het lezen ervan.
maandag 13 februari 2017 om 23:16
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 23:15:
Ik wil ook een ex! Ik ken echt niemand aan wie ik dergelijke ongein zou kunnen sturen
oh ik wel, ik heb nog wel een paar van die types die ik ergens diep in mn hart nog niet helemaal vergeven heb
zo'n actie zou dan precies een goed laatste zetje kunnen zijn voor mijn verwerkingsproces
Ik wil ook een ex! Ik ken echt niemand aan wie ik dergelijke ongein zou kunnen sturen
oh ik wel, ik heb nog wel een paar van die types die ik ergens diep in mn hart nog niet helemaal vergeven heb
zo'n actie zou dan precies een goed laatste zetje kunnen zijn voor mijn verwerkingsproces
maandag 13 februari 2017 om 23:20
Relatie van een collega van man is geklapt op glitters. Glitterkanon tijdens werk en zijn vriendin snapte dat nog wel maar niet hoe ze ook in zijn onderbroek terecht waren gekomen. Nah dat snapte ik wel nadat ik twee weken later nog groene glitters uit de badkamer vond en in mijn bh die daar gelegen had. Dat spul is echt niet te verslaan! Man argumenteerde nog dat hij waarschijnlijk zijn handen niet gewassen had voor toiletbezoek, maar daar wilde zij niet aan. Wij vonden die relatiebreuk trouwens een opluchting. Wat een dramaqueen was dat!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 13 februari 2017 om 23:22
quote:Oudblond schreef op 13 februari 2017 @ 23:20:
Relatie van een collega van man is geklapt op glitters. Glitterkanon tijdens werk en zijn vriendin snapte dat nog wel maar niet hoe ze ook in zijn onderbroek terecht waren gekomen. Nah dat snapte ik wel nadat ik twee weken later nog groene glitters uit de badkamer vond en in mijn bh die daar gelegen had. Dat spul is echt niet te verslaan! Man argumenteerde nog dat hij waarschijnlijk zijn handen niet gewassen had voor toiletbezoek, maar daar wilde zij niet aan. Wij vonden die relatiebreuk trouwens een opluchting. Wat een dramaqueen was dat!