Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oh en bij gebrek aan adres van mijn ex mag die van mij naar die eikel hier in de straat die denk dat hij de burgemeester zelf is.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 23:09:

Ik denk dat we die glitterenveloppen heel goedkoop onderling kunnen regelen.

Ik stuur Phaedra's ex, Phae naar die van Filee. Filee naar de mijne. Enz enz.

Even naar de Action voor een flinke zak glitters allemaal en voor €2 pp heb je wraak.

Dat zou echt zo grappig zijn

Of een soort piramidespel, maar dan met envelopjes glitter.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 februari 2017 @ 23:09:

Ik denk dat we die glitterenveloppen heel goedkoop onderling kunnen regelen.

Ik stuur Phaedra's ex, Phae naar die van Filee. Filee naar de mijne. Enz enz.

Even naar de Action voor een flinke zak glitters allemaal en voor €2 pp heb je wraak.Ik doe mee! Die reviews zijn trouwens wel de moeite waard om te lezen bij de glitterbom. Ik ga al stuk bij het lezen ervan.
Ohhhh heerlijk dat vind je jaren later nog terug
Ik heb er ook nog eentje die ik wel een spijkerbom wil sturen. Doen er meer mensen mee?
quote:doornroosje9 schreef op 13 februari 2017 @ 23:09:

[...]

O, dat had ik nog wel willen weten! Mag in bad gaan wel?Hè nee bah beetje liggen weken in je eigen viezigheid.. brrrr
Ik wil ook een ex! Ik ken echt niemand aan wie ik dergelijke ongein zou kunnen sturen :(
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 23:14:

Ik heb er ook nog eentje die ik wel een spijkerbom wil sturen. Doen er meer mensen mee?Count me in.

Ik heb er ook nog eentje die ik wel een spijkerbom wil sturen. Doen er meer mensen mee?Misschien
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 23:15:

Ik wil ook een ex! Ik ken echt niemand aan wie ik dergelijke ongein zou kunnen sturen :(

oh ik wel, ik heb nog wel een paar van die types die ik ergens diep in mn hart nog niet helemaal vergeven heb

zo'n actie zou dan precies een goed laatste zetje kunnen zijn voor mijn verwerkingsproces
"I sent a spring-loaded box of glitter to my wife.

We live in the same house. I don't know why

the fuck I did that."

Peter

Ik wil ook een ex! Ik ken echt niemand aan wie ik dergelijke ongein zou kunnen sturen :(Ik wil je het adres van de mijne wel geven. Geen enkel probleem.

Ik wil ook een ex! Ik ken echt niemand aan wie ik dergelijke ongein zou kunnen sturen :(Hmm vervelende collega? Valt niet onder valentijn maar he who cares

Ik heb er ook nog eentje die ik wel een spijkerbom wil sturen. Doen er meer mensen mee?ik ga dan voor een ouderwetse molotov cocktail
Oh ik heb er toch één

Maar die verdient meer een truck vol glitter in zijn huiskamer. Geen envelopje
quote:Pinda-Kaas schreef op 13 februari 2017 @ 23:17:

[...]

ik ga dan voor een ouderwetse molotov cocktailBen ik ook meer voor.
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 23:16:

the fuck I did that."

Peter

quote:Pinda-Kaas schreef op 13 februari 2017 @ 23:17:

[...]

ik ga dan voor een ouderwetse molotov cocktailDan moet ik naar zijn huis. Dat is te ver van hier, spijkerbom is dan leuker.
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 23:16:

the fuck I did that."

Peter

Relatie van een collega van man is geklapt op glitters. Glitterkanon tijdens werk en zijn vriendin snapte dat nog wel maar niet hoe ze ook in zijn onderbroek terecht waren gekomen. Nah dat snapte ik wel nadat ik twee weken later nog groene glitters uit de badkamer vond en in mijn bh die daar gelegen had. Dat spul is echt niet te verslaan! Man argumenteerde nog dat hij waarschijnlijk zijn handen niet gewassen had voor toiletbezoek, maar daar wilde zij niet aan. Wij vonden die relatiebreuk trouwens een opluchting. Wat een dramaqueen was dat!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik had glitters in mijn broek is weer eens wat anders dan hij sloeg me of ik ging vreemd.
quote:Oudblond schreef op 13 februari 2017 @ 23:20:

Relatie van een collega van man is geklapt op glitters. Glitterkanon tijdens werk en zijn vriendin snapte dat nog wel maar niet hoe ze ook in zijn onderbroek terecht waren gekomen. Nah dat snapte ik wel nadat ik twee weken later nog groene glitters uit de badkamer vond en in mijn bh die daar gelegen had. Dat spul is echt niet te verslaan! Man argumenteerde nog dat hij waarschijnlijk zijn handen niet gewassen had voor toiletbezoek, maar daar wilde zij niet aan. Wij vonden die relatiebreuk trouwens een opluchting. Wat een dramaqueen was dat!
Ach, het gaat over Valentijnsdag.

Ik las elders al over ff een Paaijtje doen op een terrasje.

Moet je als vrouw niet zeggen.
Die van die baas vlak voor een belangrijke bespreking is ook geniaal. Mijn baas zou hier nog wel keihard om kunnen lachen.
quote:Phaedra__ schreef op 13 februari 2017 @ 23:21:

Ik had glitters in mijn broek is weer eens wat anders dan hij sloeg me of ik ging vreemd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven