Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Wat een mazzel heb je met jouw man! Maar ik vermoed dat je hem wel gaat belonen voor al zijn zorgen, een mooi tripje als je weer beter bent?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik vermaak me al met het plannen! Vriend in Italië heeft een zeer luxe voorstel gedaan om in april onze trouwdag te gaan vieren. Voorpret! En als ik vriend laat doen zet hij man voor blok en wordt het: Say yes to the dress.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Klinkt supergaaf Blond!
quote:Oudblond schreef op 14 februari 2017 @ 18:05:

Ja, ik vermaak me al met het plannen! Vriend in Italië heeft een zeer luxe voorstel gedaan om in april onze trouwdag te gaan vieren. Voorpret! En als ik vriend laat doen zet hij man voor blok en wordt het: Say yes to the dress. Wat leuk!!
Ja kaasje heel gaaf. Alleen man nog even overtuigen. Hij staat niet graag in het middelpunt. Vriend roept op dat argument dat hij zicht niets moet verbeelden want het middelpunt is de dame in kwestie
Kaasje je Ava!!! Valentijnskaas. Dank je wel!
quote:Oudblond schreef op 14 februari 2017 @ 18:12:

Kaasje je Ava!!! Valentijnskaas. Dank je wel!Ik wist wel dat je hem leuk zou vinden
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 17:57:

Wat een mazzel heb je met jouw man! Maar ik vermoed dat je hem wel gaat belonen voor al zijn zorgen, een mooi tripje als je weer beter bent? Echt fijn hoor zo'n lieve man Blond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 14 februari 2017 @ 18:57:

[...]

Echt fijn hoor zo'n lieve man Blond Heb ik zelf uitgezocht he Zonder gekheid. Ik ben zo blij dat we elkaar ooit tegengekomen zijn en het aangedurfd hebben om er voluit voor te gaan. Heerlijk om al zo lang en zo vertrouwd samen te zijn. Scheelt zoveel onzekerheid en gedoe en tegelijk hebben we steeds meer humor samen. Woordgrapjes, elkaar aanvullen, naar elkaar kijken en weten wat de ander denkt. En hij bezorgt me regelmatig de slappe lach en het verdelen van de 'taken' hoeft nooit besproken te worden, dat gaat vanzelf. Zo fijn.
Morgen laatste pillen slikken tegen de blaasontsteking nu maar hopen dat ik niet meer kortademig ben s'nachts. Gisteravond ook nog eens ongesteld geworden dus ook last van hevige buikkrampen. Ik slaap al zo slecht en dat bevordert nou niet mijn nachtrust. Ik slaap al jaren slecht hoor vooral inslapen gaat moeilijk vooral als ik ongesteld ben. Nou ja genoeg geklaagd voor vandaag. Er zijn altijd mensen die slechter af zijn.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Oudblond schreef op 14 februari 2017 @ 19:03:

[...]

Heb ik zelf uitgezocht he Zonder gekheid. Ik ben zo blij dat we elkaar ooit tegengekomen zijn en het aangedurfd hebben om er voluit voor te gaan. Heerlijk om al zo lang en zo vertrouwd samen te zijn. Scheelt zoveel onzekerheid en gedoe en tegelijk hebben we steeds meer humor samen. Woordgrapjes, elkaar aanvullen, naar elkaar kijken en weten wat de ander denkt. En hij bezorgt me regelmatig de slappe lach en het verdelen van de 'taken' hoeft nooit besproken te worden, dat gaat vanzelf. Zo fijn.Awwwwhhhhh
Blaasontsteking is vreselijk Charlotje. Morgen laatste pillen. Voel je ook dat het 'over' is? Bijwerkingen van medicijnen: breek me de bek niet open. Maar niet kunnen (in)slapen is heel belastend. En dat stomme ongesteld zijn.... Waarom is de natuur niet mee geëvolueerd? Kinderwens hoppa cyclus. Geen kinderwens. Klaar. *Menopauzale overpeinzingen gaan nergens over*
quote:Oudblond schreef op 14 februari 2017 @ 19:14:

Blaasontsteking is vreselijk Charlotje. Morgen laatste pillen. Voel je ook dat het 'over' is? Bijwerkingen van medicijnen: breek me de bek niet open. Maar niet kunnen (in)slapen is heel belastend. En dat stomme ongesteld zijn.... Waarom is de natuur niet mee geëvolueerd? Kinderwens hoppa cyclus. Geen kinderwens. Klaar. *Menopauzale overpeinzingen gaan nergens over*Ja. Dat zou ideaal zijn. Ik haat ingesteld zijn. De krampen beginnen al een week van te voren en aan de pil kan ik niet, want daar word ik een gigantisch monster van
quote:charlottew88 schreef op 14 februari 2017 @ 19:07:

Morgen laatste pillen slikken tegen de blaasontsteking nu maar hopen dat ik niet meer kortademig ben s'nachts. Gisteravond ook nog eens ongesteld geworden dus ook last van hevige buikkrampen. Ik slaap al zo slecht en dat bevordert nou niet mijn nachtrust. Ik slaap al jaren slecht hoor vooral inslapen gaat moeilijk vooral als ik ongesteld ben. Nou ja genoeg geklaagd voor vandaag. Er zijn altijd mensen die slechter af zijn.

Tja, dan kan het woord 'klagen' wel uit de Van Dale geschrapt worden. Iedereen mag soms even klagen. Slecht slapen is slopend

Ik ben ook een slechte slaper, ik val snel in slaap maar ben te vaak veel te vroeg wakker. Laatste dagen gaat redelijk. Ben echt moe van het werken, en daarbij elke dag anderhalf uur buiten zijn.

Ben wel heel blij. Krap drie weken geleden werd ik via een flexpool opgeroepen voor drie ochtenden en vandaaruit nog eens vier dagdelen vorige week en nu deze week ook weer twee dagen gewerkt. Wie weet wat er de rest van de week nog uit rolt.
quote:Filee schreef op 14 februari 2017 @ 19:18:

[...]

Ja. Dat zou ideaal zijn. Ik haat ingesteld zijn. De krampen beginnen al een week van te voren en aan de pil kan ik niet, want daar word ik een gigantisch monster van Ik heb nooit krampen. Wel bloed ik sinds mijn laatste bevalling werkelijk als een rund, dat is ook niet alles. Eén keer heb ik op mijn werk een ouwemannenbroek van het rek ongemerkt moeten pakken omdat ik grotelijks was doorgelekt, wat een arremoei
quote:Filee schreef op 14 februari 2017 @ 19:18:

[...]

Ja. Dat zou ideaal zijn. Ik haat ingesteld zijn. De krampen beginnen al een week van te voren en aan de pil kan ik niet, want daar word ik een gigantisch monster van Oh Filee. Dat is echt niet fijn. Ik heb de helft van mijn ongestelde leven zowat alle anticonceptie geprobeerd met steeds ellende tot gevolg. Ik weet niet hoe het bij jou in het noorden gaat, maar bespreek je dit met je arts? Sinds ik op dat punt stond is er veel op de markt gekomen dat voor jou misschien verlichting kan brengen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 februari 2017 @ 19:27:

[...]

Ik heb nooit krampen. Wel bloed ik sinds mijn laatste bevalling werkelijk als een rund, dat is ook niet alles. Eén keer heb ik op mijn werk een ouwemannenbroek van het rek ongemerkt moeten pakken omdat ik grotelijks was doorgelekt, wat een arremoei Ooh. Ik heb altijd krampen, maar bloed amper
quote:sssssst schreef op 14 februari 2017 @ 19:19:

[...]

Tja, dan kan het woord 'klagen' wel uit de Van Dale geschrapt worden. Iedereen mag soms even klagen. Slecht slapen is slopend

Ik ben ook een slechte slaper, ik val snel in slaap maar ben te vaak veel te vroeg wakker. Laatste dagen gaat redelijk. Ben echt moe van het werken, en daarbij elke dag anderhalf uur buiten zijn.

Ben wel heel blij. Krap drie weken geleden werd ik via een flexpool opgeroepen voor drie ochtenden en vandaaruit nog eens vier dagdelen vorige week en nu deze week ook weer twee dagen gewerkt. Wie weet wat er de rest van de week nog uit rolt.Sssst. Logisch dat je moe bent van werken. Je komt uit een revalidatieperiode en daarvoor een tijd met veel gedoe, pijn en geregel. Dit is de start van weer terug naar jouw leven, maar natuurlijk moet je daar aan wennen. Fijn dat er meer werk komt. En je gaat heel snel je nieuwe ritme vinden!
quote:Oudblond schreef op 14 februari 2017 @ 19:29:

[...]

Oh Filee. Dat is echt niet fijn. Ik heb de helft van mijn ongestelde leven zowat alle anticonceptie geprobeerd met steeds ellende tot gevolg. Ik weet niet hoe het bij jou in het noorden gaat, maar bespreek je dit met je arts? Sinds ik op dat punt stond is er veel op de markt gekomen dat voor jou misschien verlichting kan brengen.Van alle hormonale anticonceptie word ik het allerergste hormonster dat er bestaat. Koperspiralen zijn ze hier niet zo'n fan van, dus ik weet niet of er nog andere dingen zijn die verlichting kunnen brengen. Ik heb het eerlijk gezegd opgegeven en onderga het maar gewoon.
Ik heb geen krampen en geen bloed. Zo fijn!

Ssssst, wat fijn dat je nu toch aan het werk bent, maar logisch hoor, dat je moe bent.
quote:Oudblond schreef op 14 februari 2017 @ 19:31:

[...]

Sssst. Logisch dat je moe bent van werken. Je komt uit een revalidatieperiode en daarvoor een tijd met veel gedoe, pijn en geregel. Dit is de start van weer terug naar jouw leven, maar natuurlijk moet je daar aan wennen. Fijn dat er meer werk komt. En je gaat heel snel je nieuwe ritme vinden!

Klopt hoor, het is heerlijk om weer eens echt moe te zijn. En lui van lang buiten zijn.

Helaas is het volgende week al weer krokusvakantie.
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 februari 2017 @ 19:27:

[...]

Ik heb nooit krampen. Wel bloed ik sinds mijn laatste bevalling werkelijk als een rund, dat is ook niet alles. Eén keer heb ik op mijn werk een ouwemannenbroek van het rek ongemerkt moeten pakken omdat ik grotelijks was doorgelekt, wat een arremoei Een kunstwerk was het, ware natuur! Ik ben al jaren wat ze noemen 'vervroegd' in de overgang. Als dat dan ook eens ''vervroegd' op wilde schieten had ik er geen probleem mee. Maar ineens beginnen bloeden als een rund zonder enige waarschuwing of 3 weken ontploffende borsten hebben zonder bloeding of 2 weken elke keer naar het toilet rennen omdat ik het 'gevoel heb dat' zonder dat er iets aan de hand is. Bleh. Hou nou een keer op denk ik dan. Man heeft het 'geheim' ontdekt: Als mijn tenen een halve meter langer zijn dan normaal, dan word ik ongesteld. Niet dat hij het aandurft om dat dan te zeggen
En dan onze blondie in een leuk jurkje voor haar trouwerij. Dit lijkt me wel wat voor je schat! Nog wel even je lippen opspuiten zodat ze er permanent getuit opstaan en dan kan het feest beginnen!

quote:Oudblond schreef op 14 februari 2017 @ 19:36:

[...]

Een kunstwerk was het, ware natuur! Ik ben al jaren wat ze noemen 'vervroegd' in de overgang. Als dat dan ook eens ''vervroegd' op wilde schieten had ik er geen probleem mee. Maar ineens beginnen bloeden als een rund zonder enige waarschuwing of 3 weken ontploffende borsten hebben zonder bloeding of 2 weken elke keer naar het toilet rennen omdat ik het 'gevoel heb dat' zonder dat er iets aan de hand is. Bleh. Hou nou een keer op denk ik dan. Man heeft het 'geheim' ontdekt: Als mijn tenen een halve meter langer zijn dan normaal, dan word ik ongesteld. Niet dat hij het aandurft om dat dan te zeggen

Hij denkt het wel. Dat weet ik zeker
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 19:38:

En dan onze blondie in een leuk jurkje voor haar trouwerij. Dit lijkt me wel wat voor je schat! Nog wel even je lippen opspuiten zodat ze er permanent getuit opstaan en dan kan het feest beginnen!

[afbeelding]Wauw. Dat is inderdaad een mooie jurk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven