Het Stamcafé XVIII
maandag 13 februari 2017 om 20:29
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2017 @ 20:10:
[...]
Oh, dat wist ik ook niet. Moet ik mezelf nu ook facepalmen?Nee hoor ik ben dat ik niet de enige ben die dat niet wist.
[...]
Oh, dat wist ik ook niet. Moet ik mezelf nu ook facepalmen?Nee hoor ik ben dat ik niet de enige ben die dat niet wist.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 13 februari 2017 om 20:30
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 februari 2017 @ 20:13:
Ik google thuis altijd een route, die schrijf ik op een beduimeld papiertje in een geheime code die alleen ik begrijp en dan kom ik altijd aan op de plaats van bestemming. Zelfs als ik het papiertje thuis heb laten liggen, want ik heb een belachelijk goed geheugen voor wat ik zelf geschreven heb.
Ik google thuis altijd een route, die schrijf ik op een beduimeld papiertje in een geheime code die alleen ik begrijp en dan kom ik altijd aan op de plaats van bestemming. Zelfs als ik het papiertje thuis heb laten liggen, want ik heb een belachelijk goed geheugen voor wat ik zelf geschreven heb.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 13 februari 2017 om 21:38
maandag 13 februari 2017 om 21:53
quote:feow schreef op 13 februari 2017 @ 12:46:
Hier is het feest, echt Feest.
Vorig jaar kwam kind tussen de radertjes van het schoolsysteem hopeloos klem te zitten en stonden we te wiebelen boven een duistere afgrond.
Met een woest gevecht het voor iedereen zichtbare en wegens leeftijd ook zéér verklaarbare 'emotioneel nog te jong' bewezen met totaal overbodige onderzoeken, en dankzij die onzin en mijn eigenwijze en hardnekkige karakter een herkansing gekregen.
En dat betaalt zich uit... en hoe.
We wiebelen vandaag niet aan de rand van de afgrond, we zweven in de zevende hemel.Wat een goed nieuws
Hier is het feest, echt Feest.
Vorig jaar kwam kind tussen de radertjes van het schoolsysteem hopeloos klem te zitten en stonden we te wiebelen boven een duistere afgrond.
Met een woest gevecht het voor iedereen zichtbare en wegens leeftijd ook zéér verklaarbare 'emotioneel nog te jong' bewezen met totaal overbodige onderzoeken, en dankzij die onzin en mijn eigenwijze en hardnekkige karakter een herkansing gekregen.
En dat betaalt zich uit... en hoe.
We wiebelen vandaag niet aan de rand van de afgrond, we zweven in de zevende hemel.Wat een goed nieuws
maandag 13 februari 2017 om 22:57
maandag 13 februari 2017 om 23:00
ik heb morgen mijn gesprek met de baas omtrent de reorganisatie
ik was er eigenlijk niet zo mee bezig tot iemand me belde om me nog even een hart onder de riem te steken
wat heel lief bedoeld is, maar nu ben ik toch weer onrustig
altijd als er een mogelijke grote verandering op komst lijkt
dan vind ik mezelf ineens terug op google met het idee me te laten omscholen
wat op zich onzin is, want mijn carriere gaat verder eigenlijk heel goed verder
ik was er eigenlijk niet zo mee bezig tot iemand me belde om me nog even een hart onder de riem te steken
wat heel lief bedoeld is, maar nu ben ik toch weer onrustig
altijd als er een mogelijke grote verandering op komst lijkt
dan vind ik mezelf ineens terug op google met het idee me te laten omscholen
wat op zich onzin is, want mijn carriere gaat verder eigenlijk heel goed verder
maandag 13 februari 2017 om 23:00
quote:Watervrouw333 schreef op 13 februari 2017 @ 20:38:
[...]
Mijn ouder zou dat doen. Veel te leuk zo'n speledingetje om ongebruikt te laten liggen. Ook geschikt voor wandelaars Ik moet bekennen dat ik mijn maps soms zelfs al wandelend in mijn eigen stad gebruik om het snelst van A naar B te komen
[...]
Mijn ouder zou dat doen. Veel te leuk zo'n speledingetje om ongebruikt te laten liggen. Ook geschikt voor wandelaars Ik moet bekennen dat ik mijn maps soms zelfs al wandelend in mijn eigen stad gebruik om het snelst van A naar B te komen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 13 februari 2017 om 23:03
maandag 13 februari 2017 om 23:34
maandag 13 februari 2017 om 23:37
dinsdag 14 februari 2017 om 06:24
Besjoer mensen.
Hier alleeen maar misselijk en dat met een stinkende goede reden ook nog want Kees, die het dagingstadium op bepaalde vlakken nog niet voorbij is, kwam vannacht stiklaat naar bed en was fijn nog even gaan douchen, waarna hij zich gul met allerhande geurigheden had ingesmeerd/bespoten/besprenkeld.
Het resultaat was een penetrante putlucht maar dan zoet.
En fris.
En exotisch.
Een beetje zoals hij zelf en dan in geuren uitgedrukt maar dan mislukt.
Hij wilde me in zijn armen nemen voor een spoon. Deze heb ik helaas af moeten slaan.
Kotsmisselijk ben ik.
Maar goed, dat gaat over natuurlijk.
Hoewel de geur van muntthee, van mijn dochter, die hier in de tv hoek staat af te koelen, me ook al tegenstaat.
Zou ik zwanger zijn?!
Of gewoon oud?
Iedereen veel plezier/werk ze/sterkte vandaag!
Hier alleeen maar misselijk en dat met een stinkende goede reden ook nog want Kees, die het dagingstadium op bepaalde vlakken nog niet voorbij is, kwam vannacht stiklaat naar bed en was fijn nog even gaan douchen, waarna hij zich gul met allerhande geurigheden had ingesmeerd/bespoten/besprenkeld.
Het resultaat was een penetrante putlucht maar dan zoet.
En fris.
En exotisch.
Een beetje zoals hij zelf en dan in geuren uitgedrukt maar dan mislukt.
Hij wilde me in zijn armen nemen voor een spoon. Deze heb ik helaas af moeten slaan.
Kotsmisselijk ben ik.
Maar goed, dat gaat over natuurlijk.
Hoewel de geur van muntthee, van mijn dochter, die hier in de tv hoek staat af te koelen, me ook al tegenstaat.
Zou ik zwanger zijn?!
Of gewoon oud?
Iedereen veel plezier/werk ze/sterkte vandaag!