Geen idee meer

15-02-2017 17:59 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eind 2015 een geweldige man leren kennen die, vertelde hij eerlijk, nog in een relatie zat. Ze leefden echter als broer en zus en hij gaf ook aan dat hij niet weg zou gaan ivm de kinderen. In febr. 2016 heeft zijn partner aangegeven weg te willen bij hem en vanaf maart wonen ze niet meer samen. Hij heeft mij steeds gezegd dat ik geduld moest hebben, dat hij een relatie met mij wil, maar dat dat pas kan als zijn ex een eigen woning heeft waar de kinderen ook kunnen wonen en ze een omgangsregeling hebben. Ik geloof ook echt dat hij toen verliefd was op mij en dacht van me te houden. Nu denk ik dat het meer een vlucht was om alles rond zijn scheiding te ontvluchten. In november 2016 heb ik aangegeven dat ik hem niet meer wil zien omdat ik van hem houd en hem graag vaker zou willen zien. In de weken daarvoor merkte ik dat hij zich juist wat meer terug trok. Ik heb enorm veel verdriet gehad toen ik heb aangegeven hem niet meer te willen zien. In januari heb ik hem gevraagd toch nog een keer af te spreken omdat ik nog met vragen zat en het niet kreeg verwerkt. We hebben een goed gesprek gehad en hij zegt nu dat hij niet van me houdt. Ik ben hem wel heel dierbaar en hij geeft om me, maar hij wil geen relatie omdat zijn kinderen ieder weekend bij hem zijn, hij een hele drukke baan heeft, hij er niet nog een gezin bij kan hebben (ik heb ook kinderen) en hij de complexiteit er niet bij kan hebben en hij nog niet toe is aan een nieuwe relatie, maar wie weet in de toekomst. Hij heeft nu voorgesteld om af en toe af te spreken en dan wil hij ook een nachtje blijven slapen. En als ik dan iemand anders tegenkom, dan zien we elkaar niet meer. Ik weet wel wat ik zou moeten doen: niet meer met hem afspreken. Maar ik hou van hem. Vind hem echt zo'n ontzettend mooie (ook vanbinnen) en geweldige man en ik wil hem blijven zien. Maar gister is hij hier weer geweest en is hij ook blijven slapen en zit ik vervolgens de hele dag te huilen, omdat ik hem mis. En omdat het pijn doet dat hij niet (genoeg) van me houdt. Het is hem echt niet alleen voor de seks te doen, daar ben ik van overtuigd.

Weet eigenlijk ook niet wat ik nu van jullie vraag. Ik weet wat ik moet doen, verstandelijk, en dat is hem niet meer zien. Maar gevoelsmatig wil ik niets liever dan hem wel nog regelmatig zien. Maar dan loop ik het risico dat mijn gevoel voor hem niet overgaat.

Aanvulling: heb hem zojuist een berichtje gestuurd dat ik niet meer met hem kan afspreken. Maar wat is dat moeilijk!

Nog een aanvulling: een aantal van jullie wil ik bedanken voor de hartverwarmende reacties. Wat betreft de andere reacties: hebben jullie echt niet in de gaten dat die kwetsend zijn en ik daar echt niet op zit te wachten of doen jullie het erom om jezelf beter te voelen?
Hij wil af en toe blijven afspreken en dan blijven slapen, en als je iemand anders tegenkomt elkaar niet meer zien? Maar het is 'm verder echt niet om de sex te doen, nee echt echt niet .....

Wat Niboma zegt.
Ben jij echt zo naïf schat? Dit is toch duidelijk een fuckboy.
Misschien niet alleen om de seks, ook om de aandacht, de ontspanning en de afwisseling in zijn leven. Allemaal punten die hij ook wilt, maar geen 1 om bij hem te blijven als jij meer wilt denk ik
Maar ik hou van hem. Vind hem echt zo'n ontzettend mooie (ook vanbinnen) en geweldige man en ik wil hem blijven zien

En waar hou je dan precies van als ik vragen mag?

Zo'n lot uit de loterij/geweldige man etc is het niet als ik het zo lees..
Heb je hem de afgelopen jaren niet mooier/beter gemaakt in je hoofd dan dat hij is?

Een man die je 2 jaar laat "wachten" en dan weer komt met "misschien later" klinkt nou niet als een man die zijn best wil doen voor je. Wat is er zo fantastisch aan hem?
Wat rot voor je. Toch dumpen hoor. Je blijft anders steeds in deze situatie zitten totdat hij een ander ontmoet. Waar hij de complexiteit wel mee aan wil gaan. Het zal zwaar worden maar je verdiend beter.
Echt, vind je jezelf zo weinig waard dat je hierin trapt?
quote:lolly-pop schreef op 15 februari 2017 @ 18:09:

Echt, vind je jezelf zo weinig waard dat je hierin trapt?Wat een rot reactie.
TO, hij houdt je gi-gan-tisch aan het lijntje, heeft feilloos door wat jij nog voor hem voelt en plakt je zo vast voor af en toe een nachtje pret.

Hoe denk jij ooit iemand anders tegen te kunnen komen zo? Je hart en hoofd zitten vol met hem, no way dat je zo een relatie met iemanders zou kunnen beginnen. Kap met deze profiteur, kies voor jezelf. Liever de pleister er in één keer af dan de wond nog jaren laten etteren.
In de nieuwe Dikke van Daele: naïef= Jolie241
Het gaaat echt wel om de seks hoor. Waarom komt hij anders alleen af en toe een nacht en meer niet? Of praten jullie 8 uur aan een stuk dan?
Hij houdt niet van je. Waarom zou je dit jezelf aandoen Jolie?
Blijf de pijn niet opzoeken joh.verlos jezelf. Verbreek alle contact, heb een paar weken liefdesverdriet en dan ben je er overheen.

Dit ga je niet trekken.

Ik geloof best dat er meer is dan sex,maar niet genoeg om voor te vechten /lijden.
Vind je het goed als ik je een privé bericht stuur?
alles wat iedereen zeg, en mooie man van binenn en buiten? wat jou overduidelijk gebruikt en zn exvrouw voorliegt?! danm

Daarbij hoe je er aan kwam zo kom je er ook weer af, deze man gebruikt jou en jij laat t toe
Zolang jij steeds met je hoofd met deze man bezig bent, is er geen ruimte voor een andere man in je hoofd en hart.

Jammer want zo mis je misschien die ene leuke man wel, die jij nu niet ziet staan, omdat je je bezig houdt met iemand waar jij geen toekomst me hebt. Zonde toch, dat je dan je tijd aan hem besteed (op afroep basis )
Moet je voor de gein eens telkens ongesteld zijn en koppijn hebben tijdens die logeerpartijtjes en dan eens kijken hoe lang het duurt voor ie het 'te druk' heeft om af te spreken
Heeft iemand de smoezenlijst nog?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Een hele dag huilen na zo'n gezellig samen zijn? Foute boel. Dit zit niet goed en je doet er goed aan om op te houden met jezelf zo te kwellen. Stop er dus helemaal mee.

Sterkte.
Trek je kop uit het zand.

Leuke man inderdaad.

Hij heeft de moeder van zijn kinderen keihard in de zeik genomen door een ander te neuken, om die vervolgens ook weer in de zeik te nemen .

Nou nou, wat een lieverd.
GewoOn nooit iets beginnen met een man die nog gehuwd is. Het levert altijd gezeik op.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En wat als de sleur er bij jullie in komt? Gaat hij dan ook een ander neuken? Nee hier zou ik niet mee verder gaan. Ergtrouw is hij niet..
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Je moet niet luisteren naar wat hij zegt maar naar wat hij doet.

Uit niets van zijn acties speelt enige liefde voor jou.

Zou jij met iemand die echt heel erg verliefd op je is als het jou uitkomt alleen s nachts afspreken en er dan alleen maar nee naar bed gaan? Dat doet een fatsoenlijk mens niet eens met een vage internetdate, laat staan iemand die je al 2 jaar kent.

Het doet je zo'n pijn omdat je het heus wel weet en maar hoopt.

En hij is een minkukel omdat hij dat donders goed weet.

Een lief persoon als jij verdient beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven