Mode & Beauty alle pijlers

Winkels Hasselt (bij de Primark)

15-02-2017 20:21 20 berichten
Hoi dames,

Wie kan me vertellen of er behalve de Primark in Hasselt nog meer leuke winkels zijn?

Ik ga sowieso naar de Primark maar omdat ik niet ver kan lopen vind ik het wel handig om te weten wat er in de buurt is ????
Alle reacties Link kopieren
Het gros hier is Nederlands en hebben geen weet van winkels in Hasselt.
In de Hasselt die ik ken is geen Primark;) maar jij bedoelt vást de Belgische.

Google is your friend: http://www.youropi.com/nl/hasselt-147/w ... lattegrond
De primark ik Hasselt ligt aan een grote winkelstraat. Je zal,er je hartje heel goed kunnen ophalen. Veel mooie leuke winkels te vinden.

Ik ken deze website niet, maar je zal er wel,iets aan hebben.

http://www.hasseltwinkelstad.be/item/
De grote winkelstraat is ongeveer 700m lang (dus waarop primark ligt).

Als je dus enkel deze doet (weet niet hoe ver ver is voor jou!) heb je al heel wat winkels gehad !
quote:minnimouse schreef op 15 februari 2017 @ 20:24:

Het gros hier is Nederlands en hebben geen weet van winkels in Hasselt.

Moeten mensen dan ook maar niks meer vragen over bv Londen en Berlijn, omdat het gros van de mensen Nederlands is?

Beetje rare reactie.
quote:dilligaf schreef op 15 februari 2017 @ 20:35:

[...]

Moeten mensen dan ook maar niks meer vragen over bv Londen en Berlijn, omdat het gros van de mensen Nederlands is?

Beetje rare reactie.Ja daar heb je gelijk in.
Oh, er is een grote ondergrondse betaalparking, als je wil kan je dan vlak aan de primark bovenkomen. Maar goedkoop is het parkeren in Hasselt niet. Kan gemakkelijk 2 euro per uur zijn, en gratis parkeren is er bijna niet meer te doen, zelfs niet als je,het een beetje kent daar.
Thanks!!

Op de reactie van Minnie mouse: als je niks nuttigs te melden hebt typ dan niks
quote:Simple_me schreef op 15 februari 2017 @ 20:38:

Oh, er is een grote ondergrondse betaalparking, als je wil kan je dan vlak aan de primark bovenkomen. Maar goedkoop is het parkeren in Hasselt niet. Kan gemakkelijk 2 euro per uur zijn, en gratis parkeren is er bijna niet meer te doen, zelfs niet als je,het een beetje kent daar.

Als je vroeg bent aan het cultuur centrum gratis parking.

Maar wel stukje wandelen....
quote:boterhammie schreef op 15 februari 2017 @ 20:39:

Thanks!!

Op de reactie van Minnie mouse: als je niks nuttigs te melden hebt typ dan niks Nou je had in elk geval kunnen melden dat je het over de Belgische Hasselt hebt. In Nederland is er ook 1.
Als je in Hasselt bent moet je echt even langs Tarte Tatin, heerlijk!
quote:dilligaf schreef op 15 februari 2017 @ 20:35:

[...]

Beetje rare reactie.Ik denk dat er meer dames van het viva forum in Londen en Berlijn zijn geweest dan in Hasselt
quote:minnimouse schreef op 15 februari 2017 @ 20:41:

[...]

Nou je had in elk geval kunnen melden dat je het over de Belgische Hasselt hebt. In Nederland is er ook 1.Maar daar is geen primark blijkbaar dus .....
La Bottega ligt vlakbij. Ooit begonnen als een kleine schoenenwinkel, nu een totaalzaak. Qua prijs weliswaar in een andere klasse dan de Primark

Voor de rest een typische winkelstraat met de ketens. Voor speciale winkels moet je in de zijstraatjes zijn. Maar dan is het al heel wat stappen.

Om te eten kan ik je wel Het Magazijn aanraden, niet ver van de Primark.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

Oh, er is een grote ondergrondse betaalparking, als je wil kan je dan vlak aan de primark bovenkomen. Maar goedkoop is het parkeren in Hasselt niet. Kan gemakkelijk 2 euro per uur zijn, en gratis parkeren is er bijna niet meer te doen, zelfs niet als je,het een beetje kent daar.2 euro per uur is een koopje!
quote:minnimouse schreef op 15 februari 2017 @ 20:41:

[...]

Nou je had in elk geval kunnen melden dat je het over de Belgische Hasselt hebt. In Nederland is er ook 1.

Precies.

Idd moeilijk lopen met lange tenen..

Een koopje juist. Stel dat ze 5 uur gaat winkelen, kost een tientje!

Moet je hier in Amsterdam proberen, ben je het driedubbele kwijt, als je mazzel hebt.

Oh, er is een grote ondergrondse betaalparking, als je wil kan je dan vlak aan de primark bovenkomen. Maar goedkoop is het parkeren in Hasselt niet. Kan gemakkelijk 2 euro per uur zijn, en gratis parkeren is er bijna niet meer te doen, zelfs niet als je,het een beetje kent daar.2 euro per uur is niet echt duur hoor...
"Zuppa soupbar" (botermarkt 13) is ook echt een aanrader !

Wel altijd druk, dus je moet wat geluk hebben, want is een klein zaakje.

Heeerlijke (maaltijd)soep, vult goed en is goedkoop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven