hallo
dinsdag 20 januari 2009 om 15:07
dinsdag 20 januari 2009 om 15:08
dinsdag 20 januari 2009 om 15:08
dinsdag 20 januari 2009 om 15:10

dinsdag 20 januari 2009 om 15:11
Een topic openen op een forum om te vragen of je welkom bent is een beetje ongebruikelijk Winnietje. Al is er natuurlijk niets mis mee.
Jouw manier van posten past eigenlijk meer bij chatten. Forummen gaat veel langzamer dan chatten en daarom is sms-taal ook niet gebruikelijk/handig op een forum, je kunt het meer vergelijken met emailen met een groep, vandaar.
Maar je bent van harte welkom hoor. Weet je al hoe het forum werkt?
Jouw manier van posten past eigenlijk meer bij chatten. Forummen gaat veel langzamer dan chatten en daarom is sms-taal ook niet gebruikelijk/handig op een forum, je kunt het meer vergelijken met emailen met een groep, vandaar.
Maar je bent van harte welkom hoor. Weet je al hoe het forum werkt?
dinsdag 20 januari 2009 om 15:12

dinsdag 20 januari 2009 om 15:12
quote:winnietje schreef op 20 januari 2009 @ 15:10:
ik zit hier omda ik een kindje wil ja
en ik ben al aan het proberen van september en het wil maar niet lukken daarom ben ik hier
Das vier maanduh. Das nog geen al lieverd. Al wordt het bij 1,5 jaar.
Ik wens je een snelle zwangerschap toe en wil je als advies geven om in ieder geval op het geboortekaartje wel leestekens en volledige woorden te zetten.
ik zit hier omda ik een kindje wil ja
en ik ben al aan het proberen van september en het wil maar niet lukken daarom ben ik hier
Das vier maanduh. Das nog geen al lieverd. Al wordt het bij 1,5 jaar.
Ik wens je een snelle zwangerschap toe en wil je als advies geven om in ieder geval op het geboortekaartje wel leestekens en volledige woorden te zetten.