hallo

20-01-2009 14:52 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben ik welkom
Wees op deze pijler trouwens niet verbaasd over het jargon...dat wordt namelijk gevoed door hormonen....In eerste instantie zal je denken dat je op het Gamma-forum terecht bent gekomen denk ik.
zij ka nie typen nie en nie schrijven nie
Da ka nie, daar praten ze met plaatjes :s
quote:zusenzo schreef op 20 januari 2009 @ 15:14:

eh probeer eens bij babybrabbelOf bij het topic van Babymerel.
Er is een algemeen topic op Overig, waar je je kunt voorstellen. Werkt denk ik wat beter dan er een apart topic voor openen.
quote:Vl43inder schreef op 20 januari 2009 @ 15:15:

In eerste instantie zal je denken dat je op het Gamma-forum terecht bent gekomen denk ik.
Stelletje galbakken
ja
Ben je al eens eerder op een forum geweest? Weet je hoe het werkt?
ghehehe....ken niet zonder Gamma
Ja, dat vind ik echt.
quote:Selma Duim schreef op 20 januari 2009 @ 15:15:

Da ka nie, daar praten ze met plaatjes :sJa, maar die krijg je alleen maar als je hele woorden typt. Dus daar hoeft Winnietje niet zo bang voor te zijn.
dames doe eens niet zo onaardig

liev winnietj wekom op het viva forum
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Winnie, misschien kun je een beetje rondlezen op het forum hier. Dan zie je dat het niet zo gebruikelijk is om een topic te openen met maar 1 woord als titel.

Het is handiger als je in je bericht meteen uitlegt wat je wilt weten. Dus niet alleen maar vragen of je welkom bent, maar bijvoorbeeld vragen of je welkom bent, omdat je graag zwanger wilt worden en het jammer vindt dat dat niet lukt.

Dan weten mensen wat je wilt met je bericht. Nu is dat niet duidelijk, dus er wordt een beetje raar op gereageerd.

En net als dat het in het echte leven gewaardeerd wordt wanneer je duidelijk praat kun je op het forum het beste volledige zinnen gebruiken en leestekens gebruiken. Dat scheelt een hoop en je berichten komen beter over.
ik denk dat ze er alweer vandoor is hoor...
quote:qwertu schreef op 20 januari 2009 @ 15:17:

[...]

Ja, maar die krijg je alleen maar als je hele woorden typt. Dus daar hoeft Winnietje niet zo bang voor te zijn.
Is Winnie er nog wel?
Nou Winnietje, je hebt je ontgroening bij deze gehad. Tenzij je 20 topics per dag opent of een affaire met je buurman begint, zal het waarschijnlijk voor de rest wel meevallen.

Kinders, wees eens lief!
Vind je het gek.

Die kan na 10 minuten viva gelijk door naar de psych om haar trauma weer kwijt te raken :P
Zo hee, ik zou een forum-trauma voor het leven hebben, als ik winnietje was .....

3 pagina's reacties in 20 minuten omdat je even hallo komt zeggen
Precies... Geef haar een kans.

Maar ik denk dat ze al weg is.
Ja juf Minny
Ja, dat vind ik echt.
maar juf minny is was al lief hoor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Braaf zo Mamasaar

En dames, als iemand op deze manier vraagt of ze welkom is, dan kunnen we er van uitgaan dat diegene wellicht wel onzeker is over het meeschrijven. Zo reageren is dan niet erg lief he?

Beetje plagen is leuk, maar dan wel iemand die tegen je op kan
Kunt u ons niet eerst uitleggen wat lief betekend juf minny anders weten we nooit wat we moeten zijn
Heel goed Its!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven