Mode & Beauty alle pijlers

Haar kaal scheren?

18-02-2017 17:52 147 berichten
Ik ben stom geweest. Haar geblondeerd van zwart naar heel licht. Haren begonnen af te breken. Nu heb ik plukken van 2/3/4 cm en lamge stukjen haar over de schouder. Haar was tot mijn billen bijna. Heb al tot mijn schouders geknipt maar het ziet er fewoon niet uit mwt die korte plukken. Zal ik het gewoon afscheren? Dan kan het gezond groeien. Draag tijdelijk een hoofddoekje om het te verbergen.
Alle reacties Link kopieren
Knap als je je haar kaal kan scheren.
jee,wat erg...misschien het beste,ja
Ai, dat is een héle drastische beslissing. Ik zou het niet doen. Ik zou er nu zo laten en er het beste van maken. Als dit stuk dan uitgegroeid is, kun je het dode stuk eraf knippen zodat je weer terugkomt op schouderlengte. Maar dan dit keer met gezonde lokken.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Als ik jou was zou ik het kort laten knippen, kaal is wel heel drastisch.
quote:everyday schreef op 18 februari 2017 @ 17:56:

Knap als je je haar kaal kan scheren. Precies waarom ik dit opende!
Kaal is wel erger, denk ik, Sarana. Hoofddoekje ook, zo'n bepalend en opvallend verschil ineens.
Naar de kapper. Zij kunnen er vast een leuke pixiecut van maken.
Heel kort staat sommige vrouwen heel mooi. Als je een mooi hoofd hebt, doen! Anders een pixiecut?
Keep on, keep keepin' on....
Pixiecut klinkt ok, toch?
Kaal zou ik het niet maken.

Maar eventueel wel iets qua lengte dat je het net omhoog kan zetten met wat gel?

Dan zal er ook niet veel kleuring inzitten.

Na een paar weken dan nog es laten bijsnoeien en dan kan het terug beginnen groeien.
Ik had ook stekels toen. Vond het eigenlijk helemaal niet zo erg. Toen ging ik nog uit en kreeg je tenminste alleen maar oprechte mensen die op je afstappen die geïnteresseerd zijn in je i.p.v. de pik achternalopers. Maar dat is al lang geleden. Ik moest even wennen maar in een jaar was het weer tot over mijn schouders
Er mist nog een R.
Zoiets bijvoorbeeld. Iets minder drastisch dan de tondeuse, en met een beetje make-up en een mooi oorbel toch super vrouwelijk.

quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 18:00:

Naar de kapper. Zij kunnen er vast een leuke pixiecut van maken.

2cm is voor een pixiecut echt te kort. Ik heb het 2 cm bovenop en dat zijn gewoon stekeltjes.

TO, je kan beter even naar de kapper gaan en daar een leuk kort kapsel aan laten meten.
quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 18:05:

Zoiets bijvoorbeeld. Iets minder drastisch dan de tondeuse, en met een beetje make-up en een mooi oorbel toch super vrouwelijk.

[img]http://ell.h-cdn.co/assets/cm/14/52/549 ... ln-elv.jpg[/img]Daar moet je wel een goede vorm hoofd voor hebben vind ik. Met die haren zo plat naar voren lijkt haar hoofd een beetje op een ei
quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 18:05:

[img]http://ell.h-cdn.co/assets/cm/14/52/549 ... ln-elv.jpg[/img]Ik vind hier weinig vrouwelijks aan.
Ik zou naar een goede kapper gaan. Misschien hoeft het wel niet heel kort. Of anders extensions.
quote:Felroze schreef op 18 februari 2017 @ 18:08:

[...]

2cm is voor een pixiecut echt te kort.

TO, je kan beter even naar de kapper gaan en daar een leuk kort kapsel aan laten meten.

Een klassieke pixie is extreem kort.

Maar eens dat ze naar de kapper moet hoor, niet zelf aan kloten.

Scheelt weer een hoofddoekje.
quote:Muurhanger schreef op 18 februari 2017 @ 18:10:

[...]

Daar moet je wel een goede vorm hoofd voor hebben vind ik. Met die haren zo plat naar voren lijkt haar hoofd een beetje op een ei Eens hoor, daarom zeg ik dat TO naar de kapper moet. Die hebben er verstand van. Maar als ik moet kiezen tussen kaal scheren en een pixie, dan zou ik het wel weten.
quote:Blondie456 schreef op 18 februari 2017 @ 18:10:

[...]

Ik vind hier weinig vrouwelijks aan.

Vind je compleet kaal een betere optie?

Ik snap niet wat hoofdhaar met vrouwelijkheid te maken heeft.
quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 18:12:

[...]

Eens hoor, daarom zeg ik dat TO naar de kapper moet. Die hebben er verstand van. Maar als ik moet kiezen tussen kaal scheren en een pixie, dan zou ik het wel weten.Ja dat sowieso inderdaad, kaal scheren zou voor mij nooit een serieuze optie zijn
quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 18:13:

[...]

Vind je compleet kaal een betere optie?

Ik snap niet wat hoofdhaar met vrouwelijkheid te maken heeft.Ik zou nog niet dood gevonden willen worden met een kapsel zoals op de foto's . Nee, kaal is nog erger daarom heb ik aangeraden om extensions te nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven