Mode & Beauty alle pijlers

Haar kaal scheren?

18-02-2017 17:52 147 berichten
Ik ben stom geweest. Haar geblondeerd van zwart naar heel licht. Haren begonnen af te breken. Nu heb ik plukken van 2/3/4 cm en lamge stukjen haar over de schouder. Haar was tot mijn billen bijna. Heb al tot mijn schouders geknipt maar het ziet er fewoon niet uit mwt die korte plukken. Zal ik het gewoon afscheren? Dan kan het gezond groeien. Draag tijdelijk een hoofddoekje om het te verbergen.
quote:ladygaga_xx schreef op 18 februari 2017 @ 18:38:

[...]

Overdrijven is ook een vak

Klopt.

Blondie vind Amber lelijk, met haar korte haar. Met lang haar vind ze amber ineens prachtig.

Dat noem ik oppervlakkigheid.
quote:ladygaga_xx schreef op 18 februari 2017 @ 18:41:

jullie posten nu allemaal vrouwen met kroeshaar die het wel staat, maar TO is miss wel een hollandse met dun sluik haarLees even verder. TO heeft gezegd kroeshaar te hebben, want Surinaamse.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass30 schreef op 18 februari 2017 @ 18:44:

[...]

Nou ja zeg een jongentje? Lupita is beeldschoon.sommige hebben andere mening, jouw mening is niet superieur.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Weet je wie ik knap vind, Ryanne van Dorst, en daar lacht iedereen me om uit, dit was ff een voorbeeld, geheel off topic.

TO": Als je kroeshaar hebt staat kort juist leuk! ik zou niet voor kaal gaan
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Weet je wie ik knap vind, Ryanne van Dorst, en daar lacht iedereen me om uit, dit was ff een voorbeeld, geheel off topic.

TO": Als je kroeshaar hebt staat kort juist leuk! ik zou niet voor kaal gaan
bij mij helaas de highlights mislukt.. afgebroken ook tot 2 cm.. toen het blond was viel het erg op omdat de rest donkerder was.

Heb het geverfd en zo valt het toch stukken minder op.

kaal zou ik niet durven.
quote:Ttass30 schreef op 18 februari 2017 @ 18:44:

[...]

Nou ja zeg een jongentje? Lupita is beeldschoon.Smaken verschillen. Ik kan in haar niet veel moois zien.
Lupita is prachtig
spam niet met lupita, nu weten we dat wel Tas. Maar volgens mij sta ik bij haar onder de negeer omdat ik een keertje vervelend deed
Ongetwijfeld is Lupita prachtig ...

Als ze haar heeft tot over haar schouders.

Of minstens tot onder haar oren.

Nu vind ik het toch echt niks.
Met oorbellen, make-up en vrouwelijke kleding kan iemand hartstikke vrouwelijk zijn ondanks gemillimeterd haar!!
Voor mij is Lupita 1 van de allermooiste vrouwen die op deze aardkloot rond loopt. Vooral qua persoonlijkheid, maar ook haar uiterlijk vind ik adembenemend.

Een mooie, zachte lieve vrouw met een missie.

Grace Jones
quote:ladygaga_xx schreef op 18 februari 2017 @ 18:46:

TO": Als je kroeshaar hebt staat kort juist leuk! ik zou niet voor kaal gaanIk vind Ryanne ook fantastisch. Omdat ze een sterk en mooi persoon is. Niet vanwege haar haar.
quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 18:45:

[...]

Klopt.

Blondie vind Amber lelijk, met haar korte haar. Met lang haar vind ze amber ineens prachtig.

Dat noem ik oppervlakkigheid.Ik heb niet gezegd dat ik haar prachtig vind. Wel mooier met lang dan met kort haar.

Zelfs Sylvana Simmons rockt the short hair.
quote:Muurhanger schreef op 18 februari 2017 @ 18:42:

Oh mooi zeg bij die donkere dames! Wat dat betreft heb je "geluk" TO, donkere dames met kroeshaar kunnen deze kapsels vaak heel goed hebben. Jij dus misschien ook wel

Waarschijnlijk hoeft To ook minder moeite te doen om er niet 'bloterbillerig' uit te zien in haar gezicht.

Do the big chop, make up erop aanpassen en je bent vast prachtig! Gaan rotzooien met vlechten ed komt de conditie van je verse haar ook niet ten goede. Je heb wel mooie stijlen die minder beschadigend zijn (twists of bantuknots) maar daar moet je haar weer langer voor zijn.

Wat voor een haar en huidskleur heb je to? Surinaamse afkomst kan heel veel soorten haar en huidtinten betekenen namelijk.
Keep on, keep keepin' on....
quote:Ttass30 schreef op 18 februari 2017 @ 18:48:

[img]http://thesource.com/wp-content/uploads ... Nyongo.jpg[/img]Ja Tas, smaken verschillen , ik vind haar nog steeds geen mooie vrouw.
iewl sylvanna
quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 18:50:

[...]

Ik vind Ryanne ook fantastisch. Omdat ze een sterk en mooi persoon is. Niet vanwege haar haar.ja ik vind haar om de 1 of andere manier qua uiterlijk dus ook knap.... dusja vele zullen het oneens met me zijn. maarja haar haar indd, das best futloos
quote:ladygaga_xx schreef op 18 februari 2017 @ 18:53:

iewl sylvanna En Grace Jones. Die schaar ik zelf onder lelijke vrouwen.
Solange Knowles zusje van Beyoncé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven