zwanger vanaf 2017 deel 2

12-09-2016 11:36 2994 berichten
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt :high5:
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje NOD Bijzonderheden
lalameme
(23/25)
Eerste 19-12 Ronde 12
ZWANGER!! :yes:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Suus88
(29/31)
Tweede 22 oktober 2017 :heart:
Koekiemonster
(23/26)
Eerste 13 december 2017 :heart:
Worteltaart
(36/36)
Tweede 21 maart 2018 :heart: Jongen!
Bevallen!! :flirting:
Naam
(leeftijd v/m)
Kindje Bijzonderheden
Ri88
(29/32)
Tweede :heart: Bevallen op 8 september 2017 van een dochter!
Kashri
(27/33)
Eerste :heart: Bevallen op 31 oktober 2017 van een zoon!
Dookster
(28/31)
Eerste :heart: Bevallen op 8 november 2017 van een dochter!
Kaartje
(25/26)
Eerste :heart: Bevallen op 1 december 2017 van een dochter!
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Kashri gefeliciteerd!!! Wat ontzettend fijn voor je

@ashkyla, snap best dat je je rot voelt meis, zeker omdat je het had verwacht. Dan is die klap extra hard dikke knuffel voor jou.

@kaartje, spannend! We zitten niet ver achter elkaar. Ik duim voor je! Je hebt de vruchtbare dagen goed benut toch?

@lala ben blij dat je al bijna niet meer ongesteld bent! Veel succes in deze nieuwe ronde x

Is dat weekendje London al in zicht?
In the end we only regret the chances we didn't take.
Gelukkig maar kaartje, wat is werken dan ineens fijn haha.. ik hoop voor je dat de tijd inderdaad om vliegt! Ja gelukkig wel. Ik vermoed dat ik na morgen niet meer ongesteld ben. Dan ben ik nu wel weer 5 dagen ongesteld in plaats van 4 dagen, dat is jammer.. maar mijn nod is 14 maart. Dat zal dan denk ik ook inprincipe de laatste kans zijn om nog dit jaar een kindje te krijgen! Vond 2017 wel mooi klinken! We gaan er maar vanuit dat het voorlopig nog niet zal lukken. Zelf denk ik al heel de tijd of het lukt meteen of ronde 8.. de tijd zal het leren.
Dankjewel dookster, helaas nog geen datum voor het dagje london! Ik hoop snel, ben er wel aan toe. Ik heb al een halfjaar aan een stuk door gewerkt! Over een maand of 3 wel heerlijk een lang weekje op vakantie sowieso! London willen we denk ik doen als het weer wat beter is! Je loopt dan toch de hele dag buiten! Hoe gaat het met jou? X
@Lalameme, als het de komende ronde niet raak is, heb je ook nog kans in december. Dus het kan nog altijd in 2017! Dat is het geluk als je, je vruchtbare dagen vroeg in de maand hebt.
Ah verkeerd gerekend haha thanks ashyka, hoe voel je je verder vandaag, en je mannetje? X
Dat kan gebeuren. Graag gedaan.

Het gaat goed met ons. Hopelijk is mijn menstruatie morgen weg en dan gaan we gewoon verder, zonder verplichtingen. Niet omdat het moet, maar omdat het kan
@lala, nou dan ben je ook wel toe aan vakantie! En heb je het verdient ook

Met mij gaat het goed. Stiekem begin ik te hopen dat het weer raak is maar durf het nog niet hardop uit te spreken. Heb de meest bizarre dromen net als vorige maand en afgelopen nacht heb ik er 6!!! onthouden en na verteld aan m'n man. Ook heb ik wat krampen zo nu en dan sinds een dag of twee, maar goed, het is wel heel erg veel geluk hebben als het weer gelijk raak is.
Dookster volgens mij gebeurt het vaker hoor dat je meteen na een mk weer zwanger wordt. Dus alles is mogelijk!
Wauw kashri fantastisch !!! Gefeliciteerd

Dookster k weet niet of t een fabel is naar heb al vaker gehoord dat je na een mk juist extra vruchtbaar zou zijn ... k duim voor jr!

Thistime hoe is t mrt jou dan ? Je bent zo stil sinds je positieve test ...
Ik heb het ook wel eens ergens gehoord, maar ik vraag me dan af of het een geruststelling is of waarheid... Mensen zeggen de raarste dingen als ze je 'op willen vrolijken' dus ik weet het niet. Laten we het hopen
Ik had een maand na mijn miskraam een positieve test dookster. En daar is mijn zoontje uit geboren. Het kan dus een echt. Ik wil je uiteraard geen valse hoop geven maar ik duim met je mee!!
1x is genoeg. Dubbel.
@kashri wauw! Gefeliciteerd!

@ashkyla inderdaad even doen wat goed voelt!

Hier gebeurd er nog steeds niks.. Nu dag 55, heb gisteren getest maar weer negatief.. Ik merk dat ik er een beetje pessimistisch over begin te worden, ga er al haast van uit dat het op een compleet natuurlijke manier niet gaar lukken omdat ik denk dat ik geen eisprong heb... even balen dit...
@Koekiemonster, wat vervelend dat je weer negatief hebt getest. Waarschijnlijk is de vraag al voorbij gekomen, maar is het geen idee om naar de dokter te gaan? Ze kunnen daar bloed prikken of urine afnemen om te kijken of de testen geen verkeerde informatie geven?
Koekiemonster hou je sterk, ik snap dat je er moedeloos van word.. Hoelang duurde je vorige cyclus? Ik had zo gehoopt op ander nieuws vanuit jouw kant!
Dat is fijn ashyka, ik hoop dat het helpt om een stapje terug te doen, wie weet lukt het als je meer ontspant, heb ook wel eens gehoord dat het bij stellen waar het lang duurde op een vakantie ineens raak was bijvoorbeeld! Ik hoop dat dit jullie ronde word!

Hoe voel jij je eigenlijk kashri last van kwaaltjes, en hoe reageerde je man ?

Ik gun het je zo dookster, je mag hier alles delen! En ik vind niet dat je je er voor hoeft te schamen dat je het toch wel weer graag wilt! Hoelang nog tot je nod ?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat alle zwangeren juist wel of niet vlak voor hun nod hebben gevoeld!
Hè koekiemonster wat balen zeg! Als ik jou was zou ik inderdaad even contact opnemen met de huisarts over wat nu te doen. Al is het alleen maar een advies of bevestiging..

Het helpt natuurlijk niks maar we leven met je mee!
Koekiemonster mega vervelend dat je zo in onzekerheid zit.

DOokster begrijpelijk dat je t graag weer wilt, fingers crossed dat het lukt

Kashri mega gefeliciteerd!

Lalame Londen in het vooruitzicht heerlijk

Hoe is het met de rest?

Hier ene dag veel kwaaltjes andere dag niet, ben mega onzeker, wacht met spanning d echo af
Koekie eens met de rest. Ik zou ook naar de huisarts gaan hiermee.

Lalameme, man is nog steeds enigszins vol ongeloof. Maar wel blij. Denk dat het cliché klopt: voor mannen is het echt heel anders. Voor hem is het denk ik ook veel meer onwerkelijk. Hij weet dat zijn vrouw zwanger is maar hij merkt er niks van.

Kwaaltjes, ik schreef net ook al in het uitgerekend in oktober topic dat ik eigenlijk wel blij zou zijn met iets meer kwaaltjes. De dagen voor en na de eerste test had ik alleen last van mijn tepels (jeuk) en sterke reukzin. Maar dat verschilt van moment tot moment. Vandaag heb ik bijvoorbeeld nergens last van en dan ga je je weer afvragen of alles wel goed zit. Maarja, je hebt er geen invloed op. Je kunt alleen afwachten.
Wanneer heb je jouw echo thistime? Vervelend dat je zo onzeker bent! x
Kwaaltjes: hier ook de ene dag meer dan de andere. Soms zijn ze ook helemaal weg. En sowieso heb ik bijna geen kwaaltjes. Ja, vermoeidheid die vanaf een week of 7 kwam en die er nog steeds is. Verder meer honger en sinds een week grotere/vollere borsten. Verder niks. Kwaaltjes zeggen dus echt helemaal niks!

En die onzekerheid herken ik maar al te goed. Zwanger zijn is gewoon mega spannend. Tot het eind vind ik. Ik was de vorige keer ook echt opgelucht dat ik zoontje eindelijk in m'n armen had en alles goed gegaan was. Heb die dag ook samen met vriend even flink gehuild om alle spanning van de maanden er voor er uit te kunnen laten.

Klinkt erg zwaar allemaal maar zo bedoel ik t niet. Zwanger zijn is heel bijzonder en leuk, maar ook heel onzeker omdat je geen invloed hebt op hoe het verloopt. Spanning hoort er bij...
Dus het wordt niet beter Ri88?

Ik heb ook echt al 4 zwangerschapstesten gedaan trouwens Best wel dom maarja, gisteren pas een duidelijke tweede streep en vandaag ook. Ik mag er van mezelf morgen nog 1 doen (dan zijn ze ook op) en als die ook hetzelfde of donkerder is ga ik van de week maar eens een afspraak bij de vk maken. Hoe zoek je die trouwens uit? Er zit er hier maar 1 in het dorp maar ben ik verplicht die te nemen of kan ik ook in het dorp hiernaast kijken bijvoorbeeld?
Bij mij werd het zeker wel beter hoor. Wanneer je je kleine kunt voelen heb je iedere dag bevestiging. Dat vond ik heel fijn! En er zijn zeker wel vrouwen die een compleet onbezorgde zwangerschap hebben maar ik hoor helaas niet bij die groep

Je kunt gewoon zelf een vk uitkiezen en bellen voor een eerste afspraak. Mocht je die in een ander dorp uitkiezen dan zeggen ze het vanzelf wel als ze jouw dorp niet bedienen
@dookster. Ik duim ook dat je weer zwanger bent deze ronde. Hier ook steeds van die vage levensechte dromen. Ik heb dat alleen wel vaker. Vooral wanneer het bijvoorbeeld druk is op werk en ik wat meer stres ervaar. Dus het zegt niet zoveel.

@kashri ik snap dat je zoveel testen gedaan hebt hoor. Je geloofd het vast nog steeds niet helemaal?

@lalameme ik had er ook over na gedacht hoor. Hierna laatste ronde van 2017 en daarna zit je al in 2018. Qua uitgerekende data. Ik dacht dat ik de enige gek was die hierover na dacht. Maar schijnbaar niet

@hier ben ik al 2 dagen steeds chagrijnig tegen vriend. Wat meestal duid op een nadere menstruatie. We zullen zien komende week.
ooh @lalameme de ronde erna kom ik bij mij ook nog uit eind december 2017 . haha Al lijkt mij een uitgerekende data rond kerst en oud en nieuw niet super bijzonder. Hier mensen rond de kerst/oud en nieuw jarig of bij naaste familie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven