Mode & Beauty alle pijlers

Jurk combineren

19-02-2017 19:43 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor een bruiloft deze jurk gekocht.

De bruiloft is 20 mei en gedeeltelijk in een tent.

Hoe zouden jullie hem combineren?

Ik dacht zelf aan cognackleurige pumps, maar dat vind ik niet zo mooi met een zwarte panty.

En iets van een sjaal/ leren jasje oid voor als het koud is?

En misschien nog een mooie opvallende ketting?

Wie helpt
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Waarom een zwarte panty? Gewoon een mooie huidkleurige panty, en dan inderdaad bijv cognacpumps erbij. Ik zou voor een pashmina erbij gaan voor als het koud is, een jasje is zonde. Is het 's avonds in de tent? Dan zou het inderdaad aardig fris kunnen worden.
Geen zwarte panty!!!

Kies liever een powder oid van 8 of 12 den. Falke heeft mooie en amper zichtbare als panty of kous.
Muskaatkleurige panty 15 dernier (ter stal)
Prachtige jurk! Zorg dat je haar en make-up een beetje in stijl zijn.

Zeker geen zwarte panty, maar huidkleur, dunne zijde.

Qua sieraden eenvoudig diamant.

Ga voor een nude pump, met bijpassende clutch.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Helemaal geen panty. Zwarte pumps en een mooie strakke ketting ook zwart. Super mooie jurk trouwens
Huidkleurige panty en rode of paarse pumps.
Huidskleurige panty zal ik naar op zoek gaan!

Ik wilde inderdaad haar en make-up ook in die stijl doorvoeren pejeka. Een mooie nude pump heb ik nog wel. Zal eens kijken of dat mooi is.

Ja hij is zo mooi
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Rode pumps en rode lippen.

Zijden doorzichtige panty
When they go low, we go high. (M.Obama)
Wat een mooie jurk!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Super jurk! verder worden goede tips gegeven. ik zou ook geen leren jasje doen maar mooie sjaal. huidkleurige panty. Rode pumps en rode lippen is een mooie combi!
Don't cry, buy a bag and move on.
Tegenwoordig heb je zomerpanty's, zo rond de tien dernier. Bevallen me erg goed. Zijn dun, maken je benen mooier en bruiner. Je hebt mooie van merken als oroblu en kunert voor zo'n 13 euro. Ook fijn voor als je op je werk eigenlijk niet met blote benen kunt verschijnen.

Mooi met cognac inderdaad! Met rood combineren, wordt dat niet wat kerst-achtig?

En inderdaad liever een sjaal dan een jasje voor 's avonds.
Ik ben echt gek op nudepumps, maar bij deze kleur jurk zou ik dat niet doen. Dan wordt het geheel te flets. Met cognac haal je de kleur juist op, dus ik vind jouw eigen keuze bij deze jurk veel mooier.
quote:vlinder021 schreef op 19 februari 2017 @ 20:16:

Met rood combineren, wordt dat niet wat kerst-achtig?Ja, vind ik ook te kerstboom icm rood.
Bedankt voor de tips!

Ik ga lekker op mijn gemak speuren voor een goede huidkleur panty, cognackleur pumps en een mooie sjaal.

Mooie jurk. Ben je trouwens roodharig? Groen staat zo mooi bij roodharigen.

Dit is wat Maxima doet met een groene jurk. Ik dacht dat is misschien wel een goed voorbeeld

En meer, als zal je soms moeten doorklikken om ook de schoenen te zien;

https://www.google.nl/sea ... SAhXEJsAKHYCpBjkQ_AUIBigB
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Rooie laarzen met hak. Misschien nog een bolero erbij. En iets roods in je haar ofzo. Of rooie oorbellen.
quote:kopjekoffie70 schreef op 19 februari 2017 @ 23:46:

Mooie jurk. Ben je trouwens roodharig? Groen staat zo mooi bij roodharigen.

Dit is wat Maxima doet met een groene jurk. Ik dacht dat is misschien wel een goed voorbeeld

[afbeelding]

En meer, als zal je soms moeten doorklikken om ook de schoenen te zien;

https://www.google.nl/sea ... SAhXEJsAKHYCpBjkQ_AUIBigB

Ik ben inderdaad roodharig.

Dat bordeaux is ook mooi erbij inderdaad!
quote:Ameliaaa schreef op 20 februari 2017 @ 02:58:

Rooie laarzen met hak. Misschien nog een bolero erbij. En iets roods in je haar ofzo. Of rooie oorbellen.Sorry, dat is niet mijn stijl. Maar toch bedankt voor het meedenken!!
Ik heb nu deze besteld. Ik ben benieuwd hoe die eronder staan. Als het groen in de schoen een beetje overeen komt met de jurk lijkt het me wel tof.

Geen tips maar potdorie leuke site
Ja geweldig he livingston!
quote:anoniem2022017 schreef op 20 februari 2017 @ 02:58:

Rooie laarzen met hak. Misschien nog een bolero erbij. En iets roods in je haar ofzo. Of rooie oorbellen.Rode laarzen onder een jurk met die lengte? Rood wordt idd veel te kerstig. Vind ik bij Maxima trouwens ook.
Geweldige site trouwens! Heb er ook wel eens wat besteld en mooie kwaliteit. Jammer dat ik geen bruiloft in het verschiet heb voorlopig want zie alweer pareltjes ertussen
Ik zou voor cognac gaan denk ik, dunne nude panty erbij (of geen). Zwart kan (minder mooi) of bronskleurig lijkt me ook wel mooi. Goud kan ook (geen bleekgoud).

Mooie jurk trouwens, ik heb hem in het blauw. Als je hem goed onderhoudt, gaat hij jaren mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven