Flamboyante diva`s en oude wijn,meestal heerlijk,maar soms azijn
dinsdag 17 april 2007 om 22:43
woensdag 18 april 2007 om 08:01
Donna,
Er staat er al 1 te koop op marktplaats!!
met pijn in mijn hart.diegene waar ik op reed staat bij schadebedrijf.
Dank je voor je woorden, lief hoor al die reacties.*;
PuurNatuur, Wat een toeval in 1 weekend he!!
gelukkig stonden we niet in de rouwadvertenties in de krant, jezus he!!!
Volgende keer wil ik de krant weer halen dat ik weer aan het zingen ben geslagen hoor, of met mijn creme!!*;
deze 3e dag is trouwens een crime met de pijn merk ik, afzien!!
Er staat er al 1 te koop op marktplaats!!
met pijn in mijn hart.diegene waar ik op reed staat bij schadebedrijf.
Dank je voor je woorden, lief hoor al die reacties.*;
PuurNatuur, Wat een toeval in 1 weekend he!!
gelukkig stonden we niet in de rouwadvertenties in de krant, jezus he!!!
Volgende keer wil ik de krant weer halen dat ik weer aan het zingen ben geslagen hoor, of met mijn creme!!*;
deze 3e dag is trouwens een crime met de pijn merk ik, afzien!!
woensdag 18 april 2007 om 11:49
Sto is het nog een beetje uit te houden die pijn.........ik moet steeds aan je denken je hebt veel geluk gehad zeg!
Ik weet niet goed wat ik nu moet doen met de retino-A ik heb heel veel rode schrale plekken in mijn gezicht en aan mijn neus hangen gewoon velletjes !!! Heb jij dat ook gehad Sto, zal ik nu even stoppen of wat lijkt jou het beste?
Doeii
Ik weet niet goed wat ik nu moet doen met de retino-A ik heb heel veel rode schrale plekken in mijn gezicht en aan mijn neus hangen gewoon velletjes !!! Heb jij dat ook gehad Sto, zal ik nu even stoppen of wat lijkt jou het beste?
Doeii
woensdag 18 april 2007 om 12:36
Ach lieve Sto,
Ik lees net ook hier van je ongeluk, meid wat een schrik.
Ik ben als de dood voor motors, en ga niet eens achterop. Voor de rest ben ik best stoer, .. maar motoren Bah.
Meid, heel veel beterschap en doe heel rustig aan, heb je wel wat hulp in het huis.
Hele dikke kus en heel veel Beterschap wijffie.XX
Ik ben als de dood voor motors, en ga niet eens achterop. Voor de rest ben ik best stoer, .. maar motoren Bah.
Meid, heel veel beterschap en doe heel rustig aan, heb je wel wat hulp in het huis.
woensdag 18 april 2007 om 14:51
quote:
Sto is het nog een beetje uit te houden die pijn.........ik moet steeds aan je denken je hebt veel geluk gehad zeg!
Doeii
vandaag een topdag vd pijn, verschrikkelijk, ben wel net 3 uur onder zeil geweest, je moet niet te dik smeren, als je huid misschien moet wennen, doe het om de dag bv, smeer je wel een olietje erna, jojoba of zo of aloe vera.
Doeii
vandaag een topdag vd pijn, verschrikkelijk, ben wel net 3 uur onder zeil geweest, je moet niet te dik smeren, als je huid misschien moet wennen, doe het om de dag bv, smeer je wel een olietje erna, jojoba of zo of aloe vera.
woensdag 18 april 2007 om 14:54
quote:
Ach lieve Sto,
het was zo leuk het rijden, rijden op zich is niet eng hoor, maar n ongeluk heb ik nu ook ondervonden zit in een veel kleiner hoekje dan menig ander vervoermiddel.
mijn man is de hele week thuis, zijn collegae leven zo moe, bloemen en kaartjes overal vandaan ,wat lief is dat toch he, jij ook bedankt voor je e card samen met kirs!!
doet altijd goed!
liefs sto
Ach lieve Sto,
het was zo leuk het rijden, rijden op zich is niet eng hoor, maar n ongeluk heb ik nu ook ondervonden zit in een veel kleiner hoekje dan menig ander vervoermiddel.
mijn man is de hele week thuis, zijn collegae leven zo moe, bloemen en kaartjes overal vandaan ,wat lief is dat toch he, jij ook bedankt voor je e card samen met kirs!!
doet altijd goed!
liefs sto
woensdag 18 april 2007 om 18:30
Nog even over de huidverzorgingsrituelen. De dames die mijn postings lezen, weten wel dat ik nogal "sober" ben in het gebruik van allerlei crèmpjes en wondermiddelen. Ik weet gewoon dat mijn huid heel rustig reageert op milde reinigingen en beschermingen en dat ze heftig protesteert wanneer ik toch maar eens een nieuwigheidje probeer .... Ik weet ook dat elke huid anders is en dat ik niet kan praten voor andere vrouwen, maar toch ... . Ik lees hier dat hier duchtig retino a gesmeerd wordt en dat de bestellingen "en masse" gedaan worden. Let toch maar even op hoor want het is toch in eerste instantie een medicijn (en niet zo maar een crème !) dat gebruikt wordt om acné te verminderen, het belooft ook rimpels en oneffenheden te verminderen. Zulke producten zijn toch vrij agressief en zouden alleen maar tijdelijk mogen gebruikt worden. Als de huid op termijn dunner wordt, is dat zeer nadelig voor het verouderingsproces.
woensdag 18 april 2007 om 19:15
WildeC bedankt voor het meedenken. Het betreft gelukkig niet mezelf, maar wel iemand die mij zeer nabij is en waar ik me erge zorgen om maak.
Belgenmoppie; ik denk net als jij dat je de huid niet te agressief moet behandelen. Op den duur maak je de natuurlijke bescherming kapot.
Sto, gelukkig is je humor niet weg. Fijn dat je goede opvang hebt en dat mensen met je meeleven.
Belgenmoppie; ik denk net als jij dat je de huid niet te agressief moet behandelen. Op den duur maak je de natuurlijke bescherming kapot.
Sto, gelukkig is je humor niet weg. Fijn dat je goede opvang hebt en dat mensen met je meeleven.
woensdag 18 april 2007 om 20:29
Gelukkig Titana,ik heb er de hele dag een beetje aan lopen denken.
Wilt diegene geen medisch onderzoek?
@Belgenmoppie: ik ga de Retin-A alleen op de pigmentvlekjes boven mijn wenkbrauw smeren.
Het feit dat je huid er dunner van kan worden ,boezemt me toch wel wat angst in.
En misschien veroudert je huid straks wel sneller na jaren smeren.
Wilt diegene geen medisch onderzoek?
@Belgenmoppie: ik ga de Retin-A alleen op de pigmentvlekjes boven mijn wenkbrauw smeren.
Het feit dat je huid er dunner van kan worden ,boezemt me toch wel wat angst in.
En misschien veroudert je huid straks wel sneller na jaren smeren.
donderdag 19 april 2007 om 13:24
Ik ben nu een paar dagen gestopt met de retino-A ik was eerst nogal enthousiast maar op dit moment zie iker niet uit............Overal rode schrale plekken en de vellen hangen aan mijn neus!!! Wat ik denk ik fout gedaan heb is: veel te royaal aangebracht..........ik zie wel of ik er mee door ga.
Sto gelukkig houd je moed er nogal in goed zo meid!
donderdag 19 april 2007 om 16:00
Hè jakkie, nu durf ik die retin-a ook niet op te smeren, ik heb ook
snel een schilferige huid. Wilde Cubaan, ik was eigenlijk ook al van
plan om het na de zomer te proberen, ik ga het dan alleen op mijn
rimpeltjes smeren.
En idd, we zullen denk ik nog even moeten wachten op de crème van Sto. Doe maar rustig aan hoor Sto'tje!
Verder wilde ik vragen of iemand wel eens ontharingscrème op het
gezicht heeft gebruikt. Ik heb behoorlijk veel lichte donshaartjes op
mijn kin en wangen en nu de zon er zo op schijnt zei mijn oudste zoon:
mam je hebt een baard...nou bedankt! Maar ja, ik ga mij er nu ook aan
irriteren, dus weet iemand of ontharingscreme een goede oplossing is of
krijg je dan veel meer haar terug en misschien ook stoppels?
snel een schilferige huid. Wilde Cubaan, ik was eigenlijk ook al van
plan om het na de zomer te proberen, ik ga het dan alleen op mijn
rimpeltjes smeren.
En idd, we zullen denk ik nog even moeten wachten op de crème van Sto. Doe maar rustig aan hoor Sto'tje!
Verder wilde ik vragen of iemand wel eens ontharingscrème op het
gezicht heeft gebruikt. Ik heb behoorlijk veel lichte donshaartjes op
mijn kin en wangen en nu de zon er zo op schijnt zei mijn oudste zoon:
mam je hebt een baard...nou bedankt! Maar ja, ik ga mij er nu ook aan
irriteren, dus weet iemand of ontharingscreme een goede oplossing is of
krijg je dan veel meer haar terug en misschien ook stoppels?
donderdag 19 april 2007 om 16:05
loredana, mijn dochter is zo een lekker allochtoontje om te zien, nu al poepbruin v 2 dagen zon en snor!!
ik gebruik voor haar de gezichtsontharing van silks
als je het eraf haalt is gezicht flink rood en schrik je, maar smeer meteen een zachte olie erop en in 2 minuutjes is je huid hersteld, het is meer dan een maand weg gebleven en er komen gewoon de zelfde zachte lieve gehate donshaartjes weer voor terug.
ik gebruik voor haar de gezichtsontharing van silks
als je het eraf haalt is gezicht flink rood en schrik je, maar smeer meteen een zachte olie erop en in 2 minuutjes is je huid hersteld, het is meer dan een maand weg gebleven en er komen gewoon de zelfde zachte lieve gehate donshaartjes weer voor terug.
donderdag 19 april 2007 om 16:06
quote:
Ik ben nu een paar dagen gestopt met de retino-A ik was eerst nogal enthousiast maar op dit moment zie iker niet uit............Overal rode schrale plekken en de vellen hangen aan mijn neus!!! Wat ik denk ik fout gedaan heb is: veel te royaal aangebracht..........ik zie wel of ik er mee door ga.
smeer het nou superdesuperdun en begin met 2x per week, olietje erna
je huid heeft meer tijd nodig om te wennen duidelijk,langzaam opbouwen.
smeer het nou superdesuperdun en begin met 2x per week, olietje erna
je huid heeft meer tijd nodig om te wennen duidelijk,langzaam opbouwen.
donderdag 19 april 2007 om 17:42
donderdag 19 april 2007 om 18:57
WildeC je hoeft je niet ongerust te maken. Ik ben gezegend met een goede gezondheid. Die persoon heeft wel medische zorg, maar onvoldoende. Ik kan er verder niet zo veel over zeggen. Bedankt nogmaals voor het meedenken.
Sto, gaat de genezing goed?
Ik heb de eerste hoge taille broeken al gesignaleerd. Jullie ook?
Wat vinden jullie ervan? De mevrouw die ik zag had een grote boezem en het effect met de hoge broek was niet in verhouding.
Ik merk dit jaar voor het eerst dat mijn huid echt slapper begint te worden. Ik probeer te glimlachen om het effect van neerhangende plooien langs de mond te verzachten.
Morgenochtend heel vroeg op.
Sto, gaat de genezing goed?
Ik heb de eerste hoge taille broeken al gesignaleerd. Jullie ook?
Wat vinden jullie ervan? De mevrouw die ik zag had een grote boezem en het effect met de hoge broek was niet in verhouding.
Ik merk dit jaar voor het eerst dat mijn huid echt slapper begint te worden. Ik probeer te glimlachen om het effect van neerhangende plooien langs de mond te verzachten.
Morgenochtend heel vroeg op.
donderdag 19 april 2007 om 18:57
quote:
Hè jakkie, nu durf ik die retin-a ook niet op te smeren, ik heb ook snel een schilferige huid. Wilde Cubaan, ik was eigenlijk ook al van plan om het na de zomer te proberen, ik ga het dan alleen op mijn rimpeltjes smeren.
Verder wilde ik vragen of iemand wel eens ontharingscrème op het gezicht heeft gebruikt. Ik heb behoorlijk veel lichte donshaartjes op mijn kin en wangen en nu de zon er zo op schijnt zei mijn oudste zoon: mam je hebt een baard...nou bedankt! Maar ja, ik ga mij er nu ook aan irriteren, dus weet iemand of ontharingscreme een goede oplossing is of krijg je dan veel meer haar terug en misschien ook stoppels? Ik breek weer even in op dit topic .
@loredana , als je een gevoelige huid heb zou ik die die ontharingscremè niet gebruiken . Mijn moeder had hier echt blaren van en bij mij ging het ontzettend branden en prikken dus ik heb het afgespoeld .
Zelf heb ik nu een pot wax van silk epil gekocht ......geweldig spul !
Het is een nieuw produkt en hier alleen nog maar verkrijgbaar bij de etos .
Deze moet in de magentron warm gemaakt worden aanbrengen met een spatel en na zoveel seconde er af trekken . Het ideale ervan is dat er geen resten achter blijven en je hoeft geen katoen lapje er overheen aan te brengen zoals andere waxen .
Het belangrijkste is dat ik hier geen uitslag krijg of dergelijke .
Hè jakkie, nu durf ik die retin-a ook niet op te smeren, ik heb ook snel een schilferige huid. Wilde Cubaan, ik was eigenlijk ook al van plan om het na de zomer te proberen, ik ga het dan alleen op mijn rimpeltjes smeren.
Verder wilde ik vragen of iemand wel eens ontharingscrème op het gezicht heeft gebruikt. Ik heb behoorlijk veel lichte donshaartjes op mijn kin en wangen en nu de zon er zo op schijnt zei mijn oudste zoon: mam je hebt een baard...nou bedankt! Maar ja, ik ga mij er nu ook aan irriteren, dus weet iemand of ontharingscreme een goede oplossing is of krijg je dan veel meer haar terug en misschien ook stoppels? Ik breek weer even in op dit topic .
@loredana , als je een gevoelige huid heb zou ik die die ontharingscremè niet gebruiken . Mijn moeder had hier echt blaren van en bij mij ging het ontzettend branden en prikken dus ik heb het afgespoeld .
Zelf heb ik nu een pot wax van silk epil gekocht ......geweldig spul !
Het is een nieuw produkt en hier alleen nog maar verkrijgbaar bij de etos .
Deze moet in de magentron warm gemaakt worden aanbrengen met een spatel en na zoveel seconde er af trekken . Het ideale ervan is dat er geen resten achter blijven en je hoeft geen katoen lapje er overheen aan te brengen zoals andere waxen .
Het belangrijkste is dat ik hier geen uitslag krijg of dergelijke .
donderdag 19 april 2007 om 19:11
@titana
gister had ik een slechte dag joh, ik was echt zielig met zoveel pijn, had liever 2 kids er tegelijk uitgepoept en tegelijkertijd mijn rug tattoo laten zetten ,dit om aan te geven wat een pijn ik had, vandaag is echter weer in vergelijking met gister een kadootje met nog een zonnetje erbij ook.
vind het zo zielig voor mijn ouders ook, die waren zo verdrietig dat ze niks kunnen doen, dus ik heb vandaag maar veel grapjes door de telefoon gemaakt en mijn paps klaarde ervan op, sneu voor ze dat ze zo een branieschopper van een dochter hebben.
ik heb zelf ook zo een hoge broek aan gehad een week of drie geleden, je bedoelt toch zo een spaans hoog model, zag er niet uit bij mij, ik ben redelijk smal en dan meteen boven de broekrand een enorme c boezem, geen gezicht.
misschien dat een stropdasje dat wat afvlakt , nog niet geprobeerd.
ik vond het een beetje te, ben blij met mijn voorgevel, maar om nou zo te provoceren ermee, neu.
gister had ik een slechte dag joh, ik was echt zielig met zoveel pijn, had liever 2 kids er tegelijk uitgepoept en tegelijkertijd mijn rug tattoo laten zetten ,dit om aan te geven wat een pijn ik had, vandaag is echter weer in vergelijking met gister een kadootje met nog een zonnetje erbij ook.
vind het zo zielig voor mijn ouders ook, die waren zo verdrietig dat ze niks kunnen doen, dus ik heb vandaag maar veel grapjes door de telefoon gemaakt en mijn paps klaarde ervan op, sneu voor ze dat ze zo een branieschopper van een dochter hebben.
ik heb zelf ook zo een hoge broek aan gehad een week of drie geleden, je bedoelt toch zo een spaans hoog model, zag er niet uit bij mij, ik ben redelijk smal en dan meteen boven de broekrand een enorme c boezem, geen gezicht.
misschien dat een stropdasje dat wat afvlakt , nog niet geprobeerd.
ik vond het een beetje te, ben blij met mijn voorgevel, maar om nou zo te provoceren ermee, neu.
donderdag 19 april 2007 om 19:13
donderdag 19 april 2007 om 19:16
quote:
Pompoen is het niet pijnlijk dat aftrekken? Neem je geen huid mee?
Pijnlijk wel op het moment maar nee je neemt echt geen huid mee .En liever korte pijn dan lange pijn plus ik loop niet met een soort van schaaf/brandblaren van die bruine korsten rond .
Ik vind de epillady erger , die heb ik aan mijn nichtje gegeven ( wat een martelwerktuig )
Ik heb het laatst wel bij mijn zus gedaan .....heel gemeen rats .
Pompoen is het niet pijnlijk dat aftrekken? Neem je geen huid mee?
Pijnlijk wel op het moment maar nee je neemt echt geen huid mee .En liever korte pijn dan lange pijn plus ik loop niet met een soort van schaaf/brandblaren van die bruine korsten rond .
Ik vind de epillady erger , die heb ik aan mijn nichtje gegeven ( wat een martelwerktuig )
Ik heb het laatst wel bij mijn zus gedaan .....heel gemeen rats .
donderdag 19 april 2007 om 19:16
Nee,die broeken heb ik nog niet gezien.
Misschien iets voor een heel lang bovenlijf,maar voor mij beslist niet.
En je moet wel een slanke boezen hebben,anders is het ook geen gezicht.
Ik had vandaag mijn "boze oog" oorclips in mijn een zwarte en goude pupil.
Ik krijg er altijd leuke opmerkingen over.
Vandaag ook weer van een oude dame.
Ik vertelde haar dat ik ze voor 3 euro op de markt had gekocht en een paar minuten later wist iedereen het in de wachtruimte.
En ze werden steeds goedkoper:D
Brengt een beetje humor in het werk.
Morgen lekker uitslapen.
Kun jij een beetje slapen,Sto?
Misschien iets voor een heel lang bovenlijf,maar voor mij beslist niet.
En je moet wel een slanke boezen hebben,anders is het ook geen gezicht.
Ik had vandaag mijn "boze oog" oorclips in mijn een zwarte en goude pupil.
Ik krijg er altijd leuke opmerkingen over.
Vandaag ook weer van een oude dame.
Ik vertelde haar dat ik ze voor 3 euro op de markt had gekocht en een paar minuten later wist iedereen het in de wachtruimte.
En ze werden steeds goedkoper:D
Brengt een beetje humor in het werk.
Morgen lekker uitslapen.
Kun jij een beetje slapen,Sto?
donderdag 19 april 2007 om 19:36
lieve cubaan, ik slaap niet ik ben knock out op de kop af 8 uur, ik maak niks mee vd hele nacht, dank zij diazepam, wat een heerlijk spul!!!
ik heb het voor 2 weken meegekregen.
voor de pijn heb ik 3x per dag diclofenacnatrium v arthrotec 50
tussendoor mag ik 3x per dag 2paracetamol.
het is vandaag goed te doen, wel vermoeiend, dinsdag moet ik op de foto, ik hoop dat ik mooi aanelkaar groei.
liefs sto
ik heb het voor 2 weken meegekregen.
voor de pijn heb ik 3x per dag diclofenacnatrium v arthrotec 50
tussendoor mag ik 3x per dag 2paracetamol.
het is vandaag goed te doen, wel vermoeiend, dinsdag moet ik op de foto, ik hoop dat ik mooi aanelkaar groei.
liefs sto
donderdag 19 april 2007 om 20:05
Hoop dat je gauw weer opgeknapt bent Sto :R. Diazepam ontspant lekker je spieren, heb je 5mg? Bedankt voor de tip van de Silk ontharingscreme.
@Pompoen, ik heb idd een gevoelige huid, maar ga toch eerst een beetje
van die creme proberen. Ik had laatst gehoord dat je van dat harsen een
slappe huid krijgt en......daardoor weer sneller rimpels....
@Pompoen, ik heb idd een gevoelige huid, maar ga toch eerst een beetje
van die creme proberen. Ik had laatst gehoord dat je van dat harsen een
slappe huid krijgt en......daardoor weer sneller rimpels....