Dus, ik vertel haar wat ik denk over samen slapen vanavond (dat ik dat niet wil omdat ik van mijn ouders 4 keer per week samen mag slapen, wat betekend dat ik het niet wil omdat ik het wil verdelen over de week) en vergeet te vragen wat zij wilt. Nu is ze boos omdat het volgens haar alleen maar 'Ik wil dit, omdat' & 'ja maar ik' is. Ik geef toe, ja dit was zo en ik heb twee keer gevraagd naar wat zij wilt, maar dat ter zijde.
Dus: hoe maak ik het goed? En wat denken jullie er van?
Uit '99 zeker? Je hebt het wel goed voor mekaar met die 4 keer per week, vriend en ik mochten tot we uit huis waren van zijn moeder alleen in het weekend samen slapen. We waren toen 23.
quote:Gooloib schreef op 21 februari 2017 @ 18:24:
Ga eens weg van dit forum voor oude vrouwen!Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Zelfs mijn kinderen zijn ouder dan 17. Ik kan niet meer meepraten over dit soort puberproblemen.
Anoniem_287941
dinsdag 21 februari 2017 om 18:38
Dit hoort op de kinderpijlert.
Anoniem_320635
dinsdag 21 februari 2017 om 18:38
quote:Annelleke schreef op 21 februari 2017 @ 18:34:
Je maakt het goed door in het vervolg samen met haar dingen die jullie allebei aangaan te bespreken.
Gatsie wat nieuwerwets. Jij bent zeker zo'n feministisch tiepje.
To, als jouw vriendin zeurt dat jij teveel zegt "ik wil, ik wil" en dat zij vindt dat je meer rekening moet houden met wat zij wil dan heb je haar niet goed opgevoed.