bedonderd

22-02-2017 10:25 37 berichten
.....
Alle reacties Link kopieren
Misschien interessant om meer te lezen over midlifecrises bij mannen...
Honesty is better than sugar coated lies.
Wat een rotsituatie! Heel veel sterkte en een virtuele knuffel.

Ik zou wel voor de toekomst van je kind proberen om hem als expartner los te zien van hem als vader. Je dochter heeft hem nodig ongeacht zijn overspelige gedrag
quote:Schuldige schreef op 22 februari 2017 @ 10:32:

Misschien interessant om meer te lezen over midlifecrises bij mannen...

Hahaha, ja dat zal het zijn. Mooi excuus voor kutgedrag.

Jezus wat een lul de behanger TO.

Maar de vader van je kind idd. Geef hen de ruimte voor een goede band. En jij een
Waardeloos voor je, zeg... Ik snap dat je goed in de war bent.

Behalve alle praktische zaken die te regelen zijn, wil ik je adviseren niet tegen je dochter te zeggen dat haar vader een loser is, of woorden van die strekking. Hij is en blijft haar vader, hij heeft het recht haar te zien en zij het recht hem te zien. Ventileer je frustraties niet tegen haar, doe dat bij vriendinnen, familie, hier op het forum. Maar zorg dat zij een eigen band op kan bouwen met haar vader.

Los daarvan: hij is een zak en een egoïst en een eikel. Dat dan weer wel.
quote:Roggenbrood schreef op 22 februari 2017 @ 10:36:

Behalve alle praktische zaken die te regelen zijn, wil ik je adviseren niet tegen je dochter te zeggen dat haar vader een loser is, of woorden van die strekking. Hij is en blijft haar vader, hij heeft het recht haar te zien en zij het recht hem te zien. Ventileer je frustraties niet tegen haar, doe dat bij vriendinnen, familie, hier op het forum. Maar zorg dat zij een eigen band op kan bouwen met haar vader.

Los daarvan: hij is een zak en een egoïst en een eikel. Dat dan weer wel.Dit. En deze.
Niet alles voor hem gaan regelen nu hoor, laat hem zelf maar actie ondernemen.

Los daarvan: hij is een zak en een egoïst en een eikel. Dat dan weer wel.

Dit. Die kerel is een eikel maar lees even het topic over wat een scheiding met kinderen doet en hou je in godsnaam in over hem naar je dochter.

Overigens zie ik niet wat er zo relevant is aan het feit dat de andere vrouw ouder is dan je (aanstaande) ex. Maakt het jou beter dat je jonger bent dan hij?
Beter spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan

Los daarvan: hij is een zak en een egoïst en een eikel. Dat dan weer wel.Dit en een
Mem79, ik zou je graag een privebericht sturen, maar die optie heb je niet aanstaan....
het is rot maar hij heeft zijn keuze gemaakt. Voor jou betekent het uithuilen en opnieuw beginnen. Je zegt dat je hem weg wil houden bij jullie kind maar dat kan natuurlijk niet. Hij heeft jou weliswaar in de steek gelaten maar niet zijn kind. Jouw kind heeft recht op omgang met zijn of haar vader
Iedereen leest er overheen dat haar ex wil dat hij het kind kan zien wanneer het hem uitkomt?

Wel eens met de rest dat je hem los moet zien als vader en partner TO, al zat dat moeilijk worden. Je kunt je moeilijk voorstellen dat iemand die zijn gezin zo bedondert, wel een goede vader kan zijn. Maar maak iniedergeval wel, eventueek via de rechter, een goede omgangsregeling. Want je zit er niet op te wachten om op te draven wanneer meneer dat blieft natuurlijk.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Wat een klootzak.

Dit verdiend niemand.

Maar idd kijk eens bij midlifecrisis. Ik merk er hier ook vanalles van hoor. Erg vermoeiend.

Niet dat dat het goed praat hoor.

Je kind zal eronder lijden als jullie met modder naar elkaar gaan gooien.

Dat wil je niet. Maar het is begrijpelijk, omdat het nog zo vers is.

Hij zal het later zelf beseffen en enorm veel spijt hebben. Neem dat maar van me aan.

Maar dat is zijn pakkie-an.

Kies voor jezelf. Ik weet dat je je dochter voorop stelt, maar ren jezelf niet voorbij. Je moet het tijd geven om te verwerken en niet weg stoppen.

Misschien is een psycholoog ofzo iets voor jou? Gewoon voor het begin, dat je je verhaal kwijt kunt. Kunt schelden. Maar ook tips krijgt.

Veel succes!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Wat een rotssituatie en daar zijn er hier op het forum echt wel meer van.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Misschien interessant om meer te lezen over midlifecrises bij mannen...Midlife crisis
Niet geschoten is altijd mis
Maar ja als het aan mij ligt, ziet hij haar nooit meer!

Het ligt niet aan jou, dat kan en mag niet. De man is de vader van jullie dochter dus het is heel onverstandig om jullie dochter bij hem weg te houden. Want dan houd je een kind bij haar vader weg,niet doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Muurhanger schreef op 22 februari 2017 @ 10:47:

Iedereen leest er overheen dat haar ex wil dat hij het kind kan zien wanneer het hem uitkomt?

Wel eens met de rest dat je hem los moet zien als vader en partner TO, al zat dat moeilijk worden. Je kunt je moeilijk voorstellen dat iemand die zijn gezin zo bedondert, wel een goede vader kan zijn. Maar maak iniedergeval wel, eventueek via de rechter, een goede omgangsregeling. Want je zit er niet op te wachten om op te draven wanneer meneer dat blieft natuurlijk.

Ja, een goede omgangsregeling.

Want hoezeer je er ook niet aan moet denken dat dochter om het weekend bij hem is, je wilt ook niet dat jij elk weekend thuis zit, niks kan opbouwen, meneer loopt te feesten en dan bv op zondagmiddag zijn dochter wilt zien.
de wereld wacht om ontdekt te worden

Los daarvan: hij is een zak en een egoïst en een eikel. Dat dan weer wel.Dit en een
Op basis waarvan wil je dat hij zijn kind helemaal niet ziet? Ja, hij was er weinig en vond het zwaar. Maar helemaal niet zien lijkt me alleen geoorloofd als er echt sprake is van ernstige mishandeling oid.
Geef hem juist co-ouderschap. Kan je zelf een nieuw leven opbouwen en zal hij toch moeten leren om voor haar te zorgen op afgesproken tijden. Maak er dus heel erg duidelujke afspraken over bij een mediator bijvoorbeeld en zet bij elke afspraak die hij niet nakomt of juist weer probeert te veranderen het op schrift in een map.

Ofwel hij leert daadwerkelijk voor zijn kind zorgen ofwel je hebt bewijs dat hij het toch niet wil of kan. Ook leuk voor zijn nieuwe vlam.

Overigens is kind denk ik nog te jong en komt zorg zeer waarschijnlijk eerst volgens de regels op jouw schouders vooralsnog voornamelijk.

Verder zal kind moeten leren dat het niet normaal is als een vader op deze manier weggaat zodat later niet dit als patroon wordt voortgezet.
Heel veel sterkte verder. Maar je komt er niet onderuit vader eerst de kans te geven ook op te voeden en verzorgen.
quote:Muurhanger schreef op 22 februari 2017 @ 10:47:

Wel eens met de rest dat je hem los moet zien als vader en partner TO, al zat dat moeilijk worden. Je kunt je moeilijk voorstellen dat iemand die zijn gezin zo bedondert, wel een goede vader kan zijn. Maar maak iniedergeval wel, eventueek via de rechter, een goede omgangsregeling. Want je zit er niet op te wachten om op te draven wanneer meneer dat blieft natuurlijk.Dan moeten ze daar duidelijke afspraken over maken

Misschien interessant om meer te lezen over midlifecrises bij mannen...wat zou dat veranderen aan de zaak? Hij heeft nog steeds de hele boel in de zeik genomen.
quote:Dragisa schreef op 22 februari 2017 @ 11:06:

[...]

wat zou dat veranderen aan de zaak? Hij heeft nog steeds de hele boel in de zeik genomen.Precies, TO hoeft niet bepaald begrip op te brengen voor wat ie heeft geflikt. Ze kan haar energie beter besteden aan het maken van duidelijke afspraken.
Nee, nooit iets dergelijks meegemaakt maar wat akelig dat er geen tekenen aan de wand waren voordat je in zee met hem ging. Nu is het scherven rapen. Veel sterkte. Een schrale troost is dat je hier altijd van leert zodat latere relaties alleen maar beter kunnen worden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven