Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.

NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Dubbel
@mn dat zal flink balen zijn geweest zeg! En dan vlak van tevoren pffff.
@IBL, ik zou voor dat andere kind een andere knuffel doen, zo hoort hij/zij er toch een beetje bij....

Bruidstaart doen wij niet, veel te duur vinden wij en we houden allebei niet van zoet, speelt dan ook een beetje mee. Vandaar een borrel na de ceremonie met hapjes. In de offerte staat receptie en ik nodig dan ook een paar mensen van werk uit. Komt op 5 personen extra, dus echt een receptie is het niet te noemen.
Gefeliciteerd allemaal met jullie voorgenomen huwelijk! Wij gaan dan wel niet in 2017, maar in 2018. Eerst heel blij (en nog steeds!) maar ik denk nu wel heeeeelllpppp waar moet ik beginnen!
lollllaaa, ik zou eens gaan kijken op websites zoals 'The Perfect Wedding', hier staan hele ahndige tips en artikelen, en je kunt ook een checklist afgaan. Ik vind het echt een aanrader. Gebruik het zelf ook veel. Je kan ook je budget invullen zodat je weet ongeveer waar je staat.
Eerste factuur van locatie binnengehad!

Nu wordt het echt!
Wij willen ook niet zo'n mega zoete bruidstaart, ziet er wel mooi uit maar niet lekker en duur... ik ben op zoek naar de perfecte cheesecake heb laatst een goddelijke gehad maar moet nog paar proeven. Voor helft van "trouwtaartbudget" kun je bij de lekkerste en luxeste bakkertjes uitkiezen, leuk als die gestapeld worden maar een paar naast elkaar is ook prima. Als-ie maar lekker is erbij prosecco met aardbei ofzo erin
Wij hebben een normale biscuittaart, met champagne en aardbeivulling en 2 soort chocolade marsepein aan de buitenkant
Wij hebben dus een sweet table met 3 soorten taart, koekjes en cupcakes. Zo kun je dus een mooie variatie maken qua smaken. Het is heel divers wat we gekozen hebben maar zo ontzettend lekker.

Verder hebben we wel een klein taarje om aan te snijden

Yessss ik heb schoenen gevonden. Niet wat ik in mn hoofd had maar ben er wel helemaal verliefd op. Het wordt allemaal steeds echter intussen. Nog iets meer van een half jaar
Dames, hoe zijn Julie tot De jurk gekomen? Is het geworden wat je in je hoofd had?
quote:lolllaaa schreef op 22 februari 2017 @ 10:45:

Dames, hoe zijn Julie tot De jurk gekomen? Is het geworden wat je in je hoofd had?

Nee, ik wilde in eerste instantie een gekleurde jurk. Rood, zwart, groen, zoiets.

En toen werd ik in een bruidswinkel verwezen naar hun outlet want daar hadden ze veel meer kleuren hangen dan in de reguliere winkel... Wij daarheen, of het paste niet of het was toch het net-niet.

Dus toch maar even wit/ivoor/champagne jurken gaan passen..

En verliefd geworden op een prinsessenjurk in ivoor satijn.

Totaal niet wat ik eerst in mijn hoofd had, maar super mega blij mee!
Ik zit namelijk met een probleem.... Ik ben vrij klein en stevig. Maar door een gezondheid issue (dus om in een jurk te kunnen lopen) heb ik een wijde rok nodig. En een lange rok. Zodat ik de schoenen die ik draag kan verbergen. (die zullen niet mooi zijn) Ik ben heel bang dat dit een slechte combi is. Al dan niet onmogelijk. Dus als iemand tips heeft zijn die welkom!:)
Bij mij is het ook iets anders geworden dan ik had verwacht.

Bij Anastasi in Nieuwegein kan je je jurk helemaal laten maken zoals jij het wil. Misschien is dat wat voor je, lolllaaa. Zij helpt je ook heel goed met wat staat en wat niet. Voor 1000 euro ben je daar klaar. Ze hebben een internetsite en een fb pagina. Vooral op de fb pagina zie je goed wat ze allemaal kunnen.
Ik ben ook klein en stevig. Heb een lange jurk (geen hoepel gekozen, maar was wel een optie).

Tijdens het op maat maken draag je je schoenen die je op die dag ook gaat dragen, dan passen ze de jurk aan op die lengte.
quote:motorbloemetje schreef op 22 februari 2017 @ 11:54:

Bij mij is het ook iets anders geworden dan ik had verwacht.

Bij Anastasi in Nieuwegein kan je je jurk helemaal laten maken zoals jij het wil. Misschien is dat wat voor je, lolllaaa. Zij helpt je ook heel goed met wat staat en wat niet. Voor 1000 euro ben je daar klaar. Ze hebben een internetsite en een fb pagina. Vooral op de fb pagina zie je goed wat ze allemaal kunnen.ze is echt goed! Vorige jurk ook laten maken en over een paar weken staat mijn afspraak voor komende jurk.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
En dan nog een vraag, doen jullie muziek als jullie binnen komen? En hoe lang duurt het nummer dan?

En bruiloft organiseren leek zo makkelijk. Maar die van je zelf is toch wel ff anders pfff haha
Hoe ver van te voren zijn jullie voor de jurk gaan kijken/passen etc?
quote:LaNucia schreef op 22 februari 2017 @ 13:25:

Hoe ver van te voren zijn jullie voor de jurk gaan kijken/passen etc?

Ik al eind januari en trouw in oktober

had er heel veel zin in!

En nu hangt de jurk al bij mijn ouders thuis want bij een outlet gekocht.
quote:Daremanda schreef op 22 februari 2017 @ 13:32:

[...]

Ik al eind januari en trouw in oktober

had er heel veel zin in!

En nu hangt de jurk al bij mijn ouders thuis want bij een outlet gekocht. Ja ik dus ook maar, maar wij gaan pas in april 2018 trouwen. Dat lijkt me alleen weer wat te vroeg!
November 2016 jurk uitgezocht, morgen halen! Toch wel beetje zenuwachtig voor. Gaan september 2017 trouwen. Voordeel aan mijn jurk is dat ik nog 5 - 10 kilo kan afvallen en aankomen en dan past hij nog steeds. Voordeel van een rijgveter ;)
quote:LaNucia schreef op 22 februari 2017 @ 13:41:

[...]

Ja ik dus ook maar, maar wij gaan pas in april 2018 trouwen. Dat lijkt me alleen weer wat te vroeg!Nu lijkt me ook nog wat vroeg... ik zou een jaar van tevoren gaan kijken.
Afspraak staat voor eind maart en ik trouw in September.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Wij zijn in december om een jurk geweest in de outlet en trouwen in mei
Hier hetzelfde als Sammie
Lijkt me trouwens lastig om eerst schoenen uit te zoeken toch? Ik zou zelf eerder schoenen bij de jurk zoeken i.p.v. andersom, hoe hebben jullie dat gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven