VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik geef het op. Wij willen, geloof ik, iets wat niet veel voorkomt. We willen de rust van een kleine camping en het zwembad van zo'n schreeuwerige camping en dan ook nog eens aan zee en zonzeker.
Ik geef de smelttabletten die je in 250 banaansmaak hebt of 125 bessensmaakje. Gaat prima en ook nog eens altidj in de kast de kauwtabletten met mintsmaak.

Balen zeg! Maar hoe kan het dan dat Dropje wel iets leuks, rustigs en betaalbaars heeft in het hoogseizoen? Ik zou als ik jullie was eens research gaan doen bij Drop. Morrie, jij gaat toch in voorseizoen? is het dan ook al zo vol?
Ik geloof dat Drop niet persé zwembad en/of strand willen en wij hebben het liefst allebei.
Vrolijk, onze optie was inderdaad vol. We kunnen wel 1 week, of een andere periode, maar dat willen we niet want ongunstig qua prijs of qua op te nemen vakantiedagen (aankomst dinsdag bijvoorbeeld....). Dus nu gaan we een andere camping zoeken. Zo mijn moeder even bellen om te overleggen hoe en wat.

Ik geef altijd de pepermunt sinasprilletjes. Krijgt Schorrie tenminste ook een lekkere frisse adem .
Hier krijgen de jongens zetpil, want geven geen kik. Dochter sinaspril, want zij wordt hysterisch als ik het alleen maar voorstel.

Kom even snel langs, alles ok. Moet nóg een gesprek bij mogelijk nieuwe werkgever, want in mijn derde gesprek vond (nb. een interimmer...grmbl..) mij niet geschikt voor commerciele dienstverlening. Heel irritant. Gesprek kan ook pas volgende week en ik ben al sinds eind oktober (!!) hiermee bezig. Heb eigenlijk zin om te zeggen dat ik niet meer wil, maar da's niet zo handig. Heb geen procedures meer lopen en ik wil echt aan de slag (en ik vond dit ook echt leuk, niet onbelangrijk). Nou ja, duim nog maar even voor me.

Verder druk geweest met rouw en trouw (niet ikzelf hoor!) en daar gaar van. Ook nog klusjesmannen over de vloer voor de laatste dingen, ben er wel klaar mee. Zij gelukkig ook bijna .
Hier zakelijk gezien geloof ik de drukste en meest chaotische maand van het jaar. Daarbij een verbouwing en de boekhouding 4e kwartaal die af moet en eigenlijk de hele boekhoduing wel ivm jaarcijfers enzo. Pebblo bekritiseert mijn manier van werken en ik de zijne, elke dag zeggen we dat we om de tafel moeten en elke dag hebben we daar geen tijd voor.

Door die kl*te boekhouding is Pebblo vandaag weliswaar thuis geweest maar heeft geen ruk gedaan. Ook geen boodschappen dus hebben we morgen geen ontbijt en geen overblijfboterhammen. Hoe moet dat nu?

Ook nog werksters morgen dus ben ik tot 5 minuten geleden bezig geweest met opruimen. Eerst kamers Pebbeltjes waar alle bakken lego en playmobil omgekiept waren. Ook de bedden die ik vanochtend had afgehaald had Pebblo niet opgemaakt. En we waren al laat want ik was mijn fietssleutel kwijt, heb tot 18.30 lopen zoeken en ben toen naar huis gaan lopen. Pebblo heeft me onderweg opgepikt maar we aten om 19 uur pas. En toen dus nog opruimen en bedden en de Pebbeltjes er veel te laat in.

Reserve sleutel ook niet gevonden en zonder fiets ben ik niets dus probleem mee naar morgen.

Een dag om te vergeten geloof ik.

En Pebblo zit nu gestresst te zijn in de Haagse schouwburg en kijkt naar Di-rect. Hij wilde niet want te druk maar hij moest van mij want ontspanning (en niet zo'n zenuwlijer om me heen).

En ons bed moet ook nog afgehaald en verschoond want anders vinden de werksters ons echt varkens morgen, als ze bijhouden welk dekbed er op ligt. En hen laten verschonen wil ik niet want mijn bed is mijn bed en kweenie, ik wil niet dat een ander dat verschoond.

En helaas ga ook ik nu nog even werken.
Wat irritant Lien, nog een vierde gesprek erachter aan. Kan me je neiging om af te haken goed voorstellen ja. Maar goed, toch maar even uitzitten dus.. Misschien meteen erbij zeggen dat je na dit gesprek graag duidelijkheid wilt?

Hier trouwens ook zetpil, bij Maxi natuurlijk niet meer, maar de kleintjes wel. Vaak protesteert Mini van te voren, maar op het moment zelf heeft ze niet eens door wat er gebeurt ("huh, ben je al klaar?!' is haar standaardreactie eigenlijk).

Wind, wij willen hetzelfde als jij qua camping, maar dan ook nog leuk voor 13jarige pubers. Heb je trouwens nog een keer die link van camping in Italie? Kan ;m niet meer zo snel vinden en wil nog even een keer goed kijken

Morrie, ik moest ook wel lachen om je groente/fruit-klikactie

Wij hadden gisteren ook iets heel sufs. Achteraf best grappig, maar ook heel erg vies.

's Morgens, nog voor half 8, ging de bel. Maxi was al beneden, Mini sliep nog, ik was boven met Nano bezig en Millenium stond onder de douche.

Ik hoor Maxi opendoen, hoor wat zacht gepraat, dus ik riep naar beneden wie dat dan was. Maxi een beetje paniekerig 'wacht even' terugroepen, ik nog een keer vragen, tijdje stil, ik wil net naar beneden rennen, komt ze boven aan de trap met een vertwijfeld gezicht melden dat het een vreemde meneer is die nu op onze wc zit. Ehhh..?

Millenium zich snel aangekleed en naar beneden, jassen in gang gecheckt op portemonnaies (Pebbles-spelling ) enz., en even gewacht. Kwam die man eraf en dat bleek dus een zwakbegaafd persoon op weg naar dagbesteding te zijn, die het onderweg niet meer hield en op onze wc zijn darmen volledig geleegd heeft. Het hele huis stonk een uur en drie flessen chloor later nog :puke:

En nu mogen we van Maxi geen grappen maken dat ze voortaan maar op een krukje met een schoteltje bij de deur moet gaan zitten 's morgens Het arme kind wist echt niet wat ze er mee aan moest!
quote:Wind schreef op 21 januari 2009 @ 08:27:

Mille Dank je Wind
He Pebbles Qua ontbijt enz: pannenkoek voor ze bakken, en dan op weg naar school bij de bakker even snel een broodje halen voor tussen de middag?

Balen van fietssleutel zeg! Van die dingen die zinloos veel tijd en energie kosten..
Hallo allemaal! Wind, ik lees net je boekingsproblematiek, is dit wat? Niet aan het strand maar wel dichtbij. Misschien vind je de camping te groot. Al vind ik de meeste campings die suncamp aanbiedt, goed te pruimen.
Mille, ben je weer helemaal beter van je longontsteking?

Ik heb nog matzes en 2 beschuitjes. Dan nog nét 4 overblijfboterhammetjes. Ipv melk dan maar limonade bij het ontbijt (of water). Dus de Pebbeltjes komen goed. pebblo en ik hebben dan niets, maar dat is dan maar zo. Wel een liga evergreen ofzo, en daarop kan ik wel 6 km naar pakhuis lopen. Kan niet meerijden met Pebblo want om 8.30 leverancier op de stoep en dus breng ik jongens naar school.

Pfff, heb buikpijn zeg.
Hoe laat moet je er heen dan? Ik wilde toch nog even kijken, anders kan ik als ik Mini weggebracht heb je oppikken en even brengen? Ik ga om 10u met Nano zwemmen, dus zou dan mooi daarvoor kunnen. Anders zou ik het erna doen, maar ben toch al wakker enz. dus maakt het ook niet uit.

Of is dat te vroeg om meteen mij over de vloer te hebben (ik weet niet hoe laat jullie normaal open gaan)?
Whaaaahahahahahaha wat een verhaal Mille!!! Wel heel lief van Maxi dat ze hem binnenliet. Ow ik denk dat ik het liever in mijn broek doe dan bij vreemden ga zitten poepen, maar het is kiezen tussen twee kwaden. En zwakbegaafden zullen wel simpelweg denken 'ik moet en ik moet op de wc dus ik bel ergens aan'. Wel makkelijk eigenlijk.

Balen van die fietssleutel zeg, Pebbles! Wat vervelend! En wat betreft ontbijt/lunch, als je zuivel in huis hebt zou je daarmee kunnen ontbijten, met wat fruit erdoorheen. En 's middags idd even wat langsbrengen op school, zat ik ook te bedenken. Drukke bedoening he, dat eerste kwartaal. Zelfs ik ben ermee bezig, mijn minibedrijfje en cijfers, blegh. En groot gelijk dat je Pebblo eruit hebt geschopt.

Idd leuke actie, Morrie! Ik zou het trouwens ook gezegd hebben en héb het zelfs wel eens gedaan toen mensen na heel strak naar ze kijken nog steeds zonder blikken of blozen niet teruglegden wat ze hadden gepakt.
Wat suf inderdaad Lien, een vierde gesprek! Een derde gesprek heb ik ook wel eens ergens gehad, maar vier is wel errug veel. Nu ja, jij hebt niets te verliezen, toch? Ik zou alleen bij mezelf nijdig zijn dat ze blijkbaar niet echt veel vertrouwen hebben. Enig idee waarom die ene persoon jou niet zo geschikt vindt voor een commerciële instelling?

Ik ben trouwens trots op mezelf! Heb vandaag pas voor de 3e keer gerend en ik heb het 20 minuten volgehouden! Vorige week twee keer gerend en toen veel te hard van stapel gelopen, je kunt natuurlijk niet een soort van sprinten minutenlang volhouden als je echt noooooooit rent. Dus dit keer iets harder dan een sukkeldrafje (steeds iets harder als ik mensen tegenkwam ) en ik hield het het hele rondje (ca 2,5 km) vol, da's echt een unicum voor mij! Nu ja, vorige week dinsdag begonnen en in die dagen dus bij elkaar 3x gerend en 3x gefitnessed, gaat wel lekker zo.
Mijn camping heb ik trouwens gevonden door een paar avonden lang te googlen op camping a la ferme en boerencamping, ontelbare links, met name juist in Frankrijk, met Nederlandse beheerders want die vinden het vaak zo leuk om een kleine (boeren)camping te beginnen in Frankrijk. En ik ben fan van Suncamp, een relatief kleine organisatie met relatief kleine campings. Hoort bij ACSI, een tegenhanger van de ANWB qua campinggids, daar heeft een vriendin van me gewerkt dus ik ken(de) het bedrijf ook een beetje op een andere manier.
Hm Peb, ik dacht, ik bel je wel even, want ik weet niet of je hier nog kijkt en dan weten we in elk geval voor morgenochtend hoe of wat (beetje jammer als je graag gebracht had willen worden maar het pas achteraf leest), maar je neemt niet op.

Nou, ik doe zo nog een F5-poging en dan ga ik mijn bed in, anders kijk ik hier morgenochtend nog wel even
Deze camping lijkt me bijvoorbeeld ook erg leuk, komt zo uit google gerold, maar die vinden jullie waarschijnlijk te ver van het strand, Wind.
Oh, en Peb, zag net op jullie site dat jullie om 9.30u open gaan. Ik zou tussen 9 en 9.15u bij je kunnen zijn, en lopend ben je er ook niet echt eerder denk ik..

Laat maar even weten als je het nog leest, ik kijk morgenochtend nog wel even.
quote:dropje schreef op 21 januari 2009 @ 22:17:

Deze camping lijkt me bijvoorbeeld ook erg leuk, komt zo uit google gerold, maar die vinden jullie waarschijnlijk te ver van het strand, Wind.De site zelf reageert niet bij mij, bij jou wel? (Ja, ik ben ook nog zoekende....).
O, nu reageert hij wel. Het ziet er leuk uit, maar duur. Bijna 800 euro voor twee weken in voorseizoen. Jammer.

Maar jij hebt er wel een neus voor Drop! Als je nog meer van dit soort dingen ziet.......

Ik ga naar bed, morgen weer werken en ik ben verkouden. Bah.
Verder heb ik mijn avond besteed als Pebbles. Werkster komt morgen, het was hier een zooi. We hebben gelukkig wel brood. Maar ook mijn fietssleutel is kwijt, reservesleutel was al kwijt, en ook het sleuteltje van het slot van het kinderzitje is kwijt. Dat kan dus niet meer op mijn fiets....
Leuk camping Drop! Ik heb 'm bij mijn bookmarks gezet want vind 'm erg leuk. Ik heb op de lollige achterstek ook een leuk huis gezet, maar is wel voor heleboel mensen. Je bent goed bezig Drop! Ik hoop dat je harde werk zijn vruchten afwerpt bij je intake!

Mille, ik kan me voorstellen dat het een bizarre actie is, maar klinkt wel erg lachwekkend. Zeker aangezien het een ander overkomt :-)

Peb, klinkt allemaal alsof het niet je dag is. Echt Murphy's law. Fijn dat je iig brood hebt voor de kinderen en dat Mille je wilt ophalen. Ik hoop dat je fietssleutel terecht komt.

Verder hier lekker gesport en heb vandaag bedacht dat ik de dinsdag ga proberen te spinnen. Er is een beginnerscursus spinnen begonnen en ik wil heel graag wat conditie opbouwen aangezien ik al met tong op knieen hijg als ik de kinderen op de fiets naar school breng. Niet lollig ondanks het feit dat ik 35 kilo meeneem, maar niet ok. Dus hardlopen als het wat mooier weer wordt en voor die tijd maar opbouwen via 30 minuten basis spinnen.
camping 1

camping 2 (vind ik echt iets voor Morrie! En te doen qua prijs, in voor- en naseizoen 420 euro voor 2 weken in een ingerichte tent)

laatste poging voor camping 3
De portier van de ak heeft me eindelijk toegang gegeven! Heb er nog niet gelezen en/of gepost, maar dat gaat wel komen.

Spinnen, dappere Vrolijk! Het ziet er wel lollig uit, ik zie het mezelf alleen niet snel doen aangezien ik niet van dat soort groepsdingen houd.

Nu nog even snel mijn boodschappen bij Albert.nl afmaken en een keer (voor mijn doen) op tijd naar bed. Oh ja, moet nog douchen.
Hahaha..ik ben dus een echte groepslesser omdat ik niet gedisciplineerd ben. Als ik zou fitnessen, zou ik echt weinig tot geen resultaat behalen omdat ik gewoon niet tot het einde alles zou doen/volhouden. Met groepslessen moet ik wel en kan ik niet smokkelen. Vandaar dus mijn voorliefde voor groepslessen. Believe me, het valt echt heel erg op als jij met steps opeens stilstaat midden in de bewegende massa

Truste alvast en ik zag dat je eindelijk erin was! Na echt 6 keer ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven