Entertainment alle pijlers

Vakantie!!!

24-02-2017 16:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa het is voorjaarsvakantie! Ik ben zo blij, lekker een heerlijke week vrij:)

Hebben jullie ook vakantie (misschien degene die in het onderwijs werken/nog studeren) en zo ja wat gaan jullie doen??

love u all xoxo lady gaga
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Hier is de vakantie alweer afgelopen na vandaag.

Fijne vakantie voor degenen voor wie het nu begint!
Niks 'ceep calm'. Gas er op!
quote:Opoe_Vectra schreef op 24 februari 2017 @ 16:22:

Hier is de vakantie alweer afgelopen na vandaag.

Fijne vakantie voor degenen voor wie het nu begint!ooohh balen
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Hier ook bijna voorbij.

Wilde vandaag lekker eruit met de kinderen, maar helaas is mijn dochter ziek geworden. Wel even eruit geweest maar ze werd al bleker en hangeriger (ze slaapt nu op de bank) dus verplicht binnen. Zoon kijkt dvd. Ik neem het er nog ff van door te lezen op het forum hier, tijdschrift lezen en wat spulletjes uitzoeken waar ik me al en week aan erger . Morgen gelukkig eindelijk eens erop uit met een vriendin.

Veel plezier en relaxte momenten voor degene die nu nog een week vakantie hebben!
Ah, is dit nu voorjaarsvakantie. Hier hebben we nu carnavalsvakantie... dus de carnaval kan officieel beginnen.
Fijne vakantie!
Life is short. Eat dessert first.
Ik heb wel vakantie van het onderwijs, maar mijn andere werk gaat nog wel door. Dubbel zelfs Tóch voelt het als vakantie, even niet lesgeven.
Ik moet nog 1 dagje werken en dan hebben we hier ook vakantie. Heerlijk! We gaan een weekje op vakantie. Lekker van een zonnetje genieten. Ik kijk er erg naar uit. Ga jij nog wat doen TO?
Hier de vakantie er al weer bijna opzitten helaas.

Ik houd van mijn werk, maar ik geniet altijd nog meer van mijn vakanties!

Heb een heerlijk weekje geluierd, gepoetst, geklust, niets gedaan. Heerlijk!!

Jij nog leuke dingen in petto dan?
Hier geen vakantie hoor
Ik heb ook geen vakantie maar wel maandag en dinsdag vrij genomen omdat we het weekend gaan carnavallen.
Hakke takke!! Balle balle!
Hier wel lekker vakantie! Heerlijk, weekje rustig aan doen. Keertje zwemmen met de kinderen, schaatsen en naar het Aviodrome Is de planning.
Yes, vakantie is begonnen. Nu druk aan het inpakken. Koffer zit op de auto en de ski's zitten in de zakken. We gaan naar Fiss. Komen we nu zo'n jaar of 25. Lekker met z'n allen een weekje skiën.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven