Waar raken jullie getriggered van?
maandag 27 februari 2017 om 15:49
De titel zegt het al, mijne zijn:
- Feministen (jullie weten zelf welke ik bedoel) Feminazi's
-Fat acceptance (vrouwen met maat 52 die zeggen dat de wereld zich aan hen moet aanpassen)
- Gillende kinderen (waar dan ook)
- Dierenmishandelaars
- Mensen die hun religie altijd aan je opleggen
- het 'making stupid people famous' concept
- Lang wachten in restaurants
Edit:
- Taalnazi's
- ''dont assume my gender'
Wat is triggered? Wat je boos maakt.
Fijne vakantie!
- Feministen (jullie weten zelf welke ik bedoel) Feminazi's
-Fat acceptance (vrouwen met maat 52 die zeggen dat de wereld zich aan hen moet aanpassen)
- Gillende kinderen (waar dan ook)
- Dierenmishandelaars
- Mensen die hun religie altijd aan je opleggen
- het 'making stupid people famous' concept
- Lang wachten in restaurants
Edit:
- Taalnazi's
- ''dont assume my gender'
Wat is triggered? Wat je boos maakt.
Fijne vakantie!
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
maandag 27 februari 2017 om 15:53
quote:groenebroek schreef op 27 februari 2017 @ 15:52:
Zinnen die niet kloppen.
Heb geprobeerd op mijn handen te blijven zitten maar is niet gelukt, sorry.
Zou moeten zijn : Waardoor worden jullie getriggerd?ohja en taalnazi's
Zinnen die niet kloppen.
Heb geprobeerd op mijn handen te blijven zitten maar is niet gelukt, sorry.
Zou moeten zijn : Waardoor worden jullie getriggerd?ohja en taalnazi's
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
maandag 27 februari 2017 om 15:53
maandag 27 februari 2017 om 16:00
maandag 27 februari 2017 om 16:01
quote:pangea schreef op 27 februari 2017 @ 16:00:
Ik denk trouwens dat je de Feminazi bedoelt. Een alledaagse feminist vindt gewoon dat vrouwen in arme landen naar school mogen (gelijke rechten) maar de Feminazi is de vrouw die denkt dat we superieur zijn aan de man en andere gekkigheden. Beha's zijn gevangenissen voor je borsten enzo.dat dus, wist niet dat daar een woord voor was, pas t ff aan
Ik denk trouwens dat je de Feminazi bedoelt. Een alledaagse feminist vindt gewoon dat vrouwen in arme landen naar school mogen (gelijke rechten) maar de Feminazi is de vrouw die denkt dat we superieur zijn aan de man en andere gekkigheden. Beha's zijn gevangenissen voor je borsten enzo.dat dus, wist niet dat daar een woord voor was, pas t ff aan
maandag 27 februari 2017 om 16:01
Ik word bijna nooit boos of geïrriteerd. Het lijkt mij vrij zwaar om steeds maar geïrriteerd te raken. Ga je naar de winkels zie je gillende kinderen. Ga je op het forum, zie je spelfouten. Pfff, dan blijf je toch bezig.
Mijn allergie is dus waarschijnlijk pessimistische zure mensen. Met zo'n zuur mondje.
Mijn allergie is dus waarschijnlijk pessimistische zure mensen. Met zo'n zuur mondje.
maandag 27 februari 2017 om 16:05
quote:Cherubijn schreef op 27 februari 2017 @ 15:58:
[...]
Haha, ik weet niet of je serieus bent, maar ik heb dat ook wel. Heb gemerkt dat ik op die momenten zelf vaak niet zo lekker in m'n vel zit
Ik ben serieus. Ik heb autisme en bij groepen groter dan drie mensen raak ik overprikkeld.
Meestal kan ik dan het moment uitzitten (zoals bij boodschappen doen bijvoorbeeld) maar moet dan thuis wel bijkomen.
Ik ben er niet echt blij mee.
[...]
Haha, ik weet niet of je serieus bent, maar ik heb dat ook wel. Heb gemerkt dat ik op die momenten zelf vaak niet zo lekker in m'n vel zit
Ik ben serieus. Ik heb autisme en bij groepen groter dan drie mensen raak ik overprikkeld.
Meestal kan ik dan het moment uitzitten (zoals bij boodschappen doen bijvoorbeeld) maar moet dan thuis wel bijkomen.
Ik ben er niet echt blij mee.
maandag 27 februari 2017 om 16:09