Wat voor eetkamerstoelen?
maandag 27 februari 2017 om 17:13
Ik hoop hier wat inspiratie op te doen. Binnenkort gaan wij verhuizen. Dan krijgen wij een eettafel van de grootouders van vriend. Die tafel heeft ongeveer de kleur van het plaatje in deze link: klik
Nu hebben wij momenteel eetkamerstoelen die aan vervanging toe zijn. Maar ik weet niet wat voor stoelen bij de nieuwe tafel passen. Grootouders hebben donkerbruine stoffen stoelen erbij, dat vinden wij niet mooi. Belangrijk aan een eetkamerstoel vinden wij:
-dat je er lekker (lang) op kan zitten i.v.m. uitgebreide dinertjes.
-armleuning mag, maar absoluut niet noodzakelijk.
-liever geen namaakleer, wel echt leer of stof.
-i.v.m. houten tafel zou een rvs onderstel/poten wel mooi zijn, hout met hout vinden we niet zo mooi
Wat voor kleur/model zouden jullie ons adviseren? Budget: max 150E per stoel.
(Vloer: laminaat, lichte houtkleur met grijzige tint. Momenteel grijze bank, wordt mogelijk vervangen, waarschijnlijk door een bruine/cognac/beige/grijze. Vloerkleed nog niet aanwezig, mogen ook tips voor komen)
Nu hebben wij momenteel eetkamerstoelen die aan vervanging toe zijn. Maar ik weet niet wat voor stoelen bij de nieuwe tafel passen. Grootouders hebben donkerbruine stoffen stoelen erbij, dat vinden wij niet mooi. Belangrijk aan een eetkamerstoel vinden wij:
-dat je er lekker (lang) op kan zitten i.v.m. uitgebreide dinertjes.
-armleuning mag, maar absoluut niet noodzakelijk.
-liever geen namaakleer, wel echt leer of stof.
-i.v.m. houten tafel zou een rvs onderstel/poten wel mooi zijn, hout met hout vinden we niet zo mooi
Wat voor kleur/model zouden jullie ons adviseren? Budget: max 150E per stoel.
(Vloer: laminaat, lichte houtkleur met grijzige tint. Momenteel grijze bank, wordt mogelijk vervangen, waarschijnlijk door een bruine/cognac/beige/grijze. Vloerkleed nog niet aanwezig, mogen ook tips voor komen)
maandag 27 februari 2017 om 22:43