nadelen

27-02-2017 20:36 138 berichten
.
anoniem_640d11523f884 wijzigde dit bericht op 14-05-2018 23:02
0.00% gewijzigd
quote:hamerhaai schreef op 27 februari 2017 @ 21:22:

zwangerschap en bevalling een eitje prachtig, maar na 9 maanden met lege handen staan was toch wel een groot nadeel
Alle reacties Link kopieren
Nadelen van zwanger zijn: misselijk tot 20 weken en de hele zwangerschap moe! Nadelen van bevallen: ik vond het echt een mooie ervaring, heftig, pijnlijk (maar niet zo pijnlijk) en heel bijzonder. Kan geen echte nadelen bedenken. Wel een nadeel was de postnatale depressie die ik kreeg. Ik heb me echt heel naar gevoeld, erge paniek.

Ons kind vind ik dan wel weer een gezellige toevoeging aan ons leven!

zwangerschap en bevalling een eitje prachtig, maar na 9 maanden met lege handen staan was toch wel een groot nadeelWat afschuwelijk!
quote:Meliora- schreef op 27 februari 2017 @ 21:14:

Oh en dat je ligt te kakken tijdens de bevalling vond ik ook best wel een dingetje. Dat mijn man zag hoe ik een kind eruit drukte is nog daar aan toe. Maar dat het samen ging met een mooie drol draaien was gewoon een beetje jammer.

Nee dat was mijn grootste nachtmerrie.

Mijn man was supertrots dat ik er geen drol neergelegd had.
quote:OldWood schreef op 27 februari 2017 @ 21:34:

Dat na 4 dagen rugweeen en geen slaap je eindelijk naar het ziekenhuis mag voor een prik in je kont om wat bij te slapen, die prik niet werkt.

Waardoor je uitgeput aan een helse bevalling van een dag mag beginnen.

Ruggenprik die verkeerd gezet was waardoor mijn been 2 dagen lam was.

Nog een nadeel van de bevalling is dat mijn man mij op mijn slechts zag, inclusief kotsen in de bak die hij vast hield en het zien van mijn charmantste pershoofd.

En die hechting van de knip die ik nu 8 maanden na de bevalling nog steeds voel.

Maar als ik dan mijn zoontje zie word ik zo blij dat ik de bevalling maar probeer te vergeten

Ik heb 4 uren in de weeën gezeten. Het begon meteen met een weeënstorm in de rug en ik werd helemaal wild omdat ik ze niet kon opvangen. Wat was ik blij toen ik een infuuspompje kreeg.

Wat moet het verschrikkelijk zijn geweest.
Die weeënstorm van 6 uur en toen 3 liter bloed verliezen door een placenta rest. Een tweede kind van 10 pond er niet uitgeperst krijgen, en daar een soort gescheurde navel van krijgen.
Mag ik even zeggen dat ik echt genoten heb van mijn 4 zwangerschappen? Ik vond het zalig om zwanger te zijn. Bij de eerste constant zure oprispingen , bij de 2 de geen appetijt om te eten en 6 maanden misselijk geweest, de laatste 2 veel last gehad van de bekken ( 10m wandelen deed ao zeer) en bij de laatste 5 maanden hondsmoe.

De knip vond ik echt wel het ergste eigenlijk. En sommige opmerkingen natuurlijk, ( bv iemand die grappig denkt te zijn, "ik weet wat jij gedaan hebt". Om te gieren natuurlijk) je het gevoel geven gahandicapt te zijn. ( nee ik moet niet zitten tijdens een receptie als iedereen staat, dank je wel)
quote:GateKeeper schreef op 27 februari 2017 @ 20:38:

Dat je voortaan gekruist niest.Dat doe ik al zonder een kind op de wereld te hebben gezet.
Hahaha heerlijk al die reactoes! Zo herkenbaar!! Die hormonen ook ja. Ik was echt een draak, kon om de kleinste dingen janken of uitflippen. Nu nog een streep/deuk en stuk uit de muur als herinnering toen ik een bak met spullen die man zou opruimen maar niet had gedaan tegen de muur flikkerde. Daarna janken want ik vond het zo erg van die ( pas gestucte) muur.
quote:Felroze schreef op 27 februari 2017 @ 21:53:

[...]

Dat doe ik al zonder een kind op de wereld te hebben gezet. Inderdaad
quote:Fresiaatje schreef op 27 februari 2017 @ 21:55:

Hahaha heerlijk al die reactoes! Zo herkenbaar!! Die hormonen ook ja. Ik was echt een draak, kon om de kleinste dingen janken of uitflippen. Nu nog een streep/deuk en stuk uit de muur als herinnering toen ik een bak met spullen die man zou opruimen maar niet had gedaan tegen de muur flikkerde. Daarna janken want ik vond het zo erg van die ( pas gestucte) muur.Ook dit doe ik zonder zwanger te zijn.
quote:Meliora- schreef op 27 februari 2017 @ 21:14:

Oh en dat je ligt te kakken tijdens de bevalling vond ik ook best wel een dingetje. Dat mijn man zag hoe ik een kind eruit drukte is nog daar aan toe. Maar dat het samen ging met een mooie drol draaien was gewoon een beetje jammer.Ik had geluk dat mijn darmen nogal vlot reageerden op het beginnen van de weeën. Voordat ik goed en wel ging bevallen, waren mijn darmen al helemaal leeg. Ik heb een paar uur op het toilet doorgebracht zonder dat iemand het gemerkt heeft.
Ja kak, check. Gelukkig zelf niet gezien of geroken, maar de verpleegster zei dat ze me even ging verschonen. Toen zei ik tegen vriend oh nee he, heb ik gekakt? Jammer zeg...
Pigmentvlekken gekregen boven bovenlip, soort chocomelsnor. Nu bijna jaar na bevalling nog niet weg.
@fresiaatje, de zoon is afgelopen oktober 3 geworden, ik heb 2 pigmentvlekken op mijn wang gekregen, en ze zitten er helaas nog. Mss ietsje minder fel, maar niet meer weggegaan.
Oh en al die zwarte haartjes die je rondom je navel krijgt. Pincet had ik standaart op mijn doucheplankje liggen.

En dat tijdens de seks speler drie zich steeds kwam melden. Probeer maar eens in de mood te blijven met een schoppende baby.
quote:Fresiaatje schreef op 27 februari 2017 @ 22:09:

Pigmentvlekken gekregen boven bovenlip, soort chocomelsnor. Nu bijna jaar na bevalling nog niet weg.Nog iets wat ik zonder zwanger geweest te zijn heb. Het wordt steeds gekker. (Sorry hoor, maar al die dingen vallen me gewoon op. )
quote:Felroze schreef op 27 februari 2017 @ 22:22:

[...]

Nog iets wat ik zonder zwanger geweest te zijn heb. Het wordt steeds gekker. (Sorry hoor, maar al die dingen vallen me gewoon op. )

Wat ontzettend fijn voor je dat je al die dingen had zonder zwanger te zijn.

Moet je ook kakken terwijl je er een tampon uitdrukt of dat nog net niet?

zwangerschap en bevalling een eitje prachtig, maar na 9 maanden met lege handen staan was toch wel een groot nadeelOch hamerhaai wat afschuwelijk! :flower::flower:
quote:Felroze schreef op 27 februari 2017 @ 21:58:

[...]

Ook dit doe ik zonder zwanger te zijn.
quote:Simple_me schreef op 27 februari 2017 @ 22:13:

@fresiaatje, de zoon is afgelopen oktober 3 geworden, ik heb 2 pigmentvlekken op mijn wang gekregen, en ze zitten er helaas nog. Mss ietsje minder fel, maar niet meer weggegaan.Hmm dat beloofd wat... ik kan er grapjes over maken en ik houd zielsveel van mijn kind, ik zou hem voor geen goud willen missen maar soms baal ik wel van hoe ik eruit ben gekomen met allerlei ongemakken en verlept uiterlijk.
quote:Felroze schreef op 27 februari 2017 @ 22:22:

[...]

Nog iets wat ik zonder zwanger geweest te zijn heb. Het wordt steeds gekker. (Sorry hoor, maar al die dingen vallen me gewoon op. )Dat lijkt me wel balen, ik heb er nog iets voor terug gekregen. Dat verzacht 'de pijn'.
quote:Meliora- schreef op 27 februari 2017 @ 21:42:

[...]

Ik heb 4 uren in de weeën gezeten. Het begon meteen met een weeënstorm in de rug en ik werd helemaal wild omdat ik ze niet kon opvangen. Wat was ik blij toen ik een infuuspompje kreeg.

Wat moet het verschrikkelijk zijn geweest.

Heel verschrikkelijk, ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ik het heb volgehouden.

Maar als ik naar het resultaat kijk, kan ik alleen maar dolgelukkig zijn
Ik vind eigenlijk alles aan zwanger zijn een nadeel. Behalve je kindje dat beweegt in je buik. En echo's zijn leuk. Voor de rest is het mooi bagger, zwanger zijn.
Oh en die kerels die je nakijken herken ik ook! Echt hoe duidelijk uithangbord met 'BEZET' wil je erop hebben, goorlap? Dat hele lichaam schreeuwt letterlijk 'ik heb seks gehad met een andere man'. Ik begrijp daar niks van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven