Napraattopic deel 78
woensdag 15 februari 2017 om 17:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 28 februari 2017 om 12:57
quote:Meliora- schreef op 28 februari 2017 @ 12:55:
Openlijk ga ik geen nick noemen natuurlijk. Maar ik houd het zelf ook een beetje in de gaten en achter de schermen probeer ik anderen te beschermen. Dan stuur ik een berichtje met hoe en wat. De een is er heel blij mee, de ander vind het een naaistreek van mij. Beetje lastig soms.Wel lief/goed van je
Openlijk ga ik geen nick noemen natuurlijk. Maar ik houd het zelf ook een beetje in de gaten en achter de schermen probeer ik anderen te beschermen. Dan stuur ik een berichtje met hoe en wat. De een is er heel blij mee, de ander vind het een naaistreek van mij. Beetje lastig soms.Wel lief/goed van je
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 28 februari 2017 om 12:59
quote:yasmijn schreef op 28 februari 2017 @ 12:56:
[...]
Zijn er wel meer van. Een aantal forummers waaronder ikzelf hebben werkelijk prachtige berichten mogen ontvangen. De schoonheid droop eraf Oh, wacheffe...er gaat een branden.
[...]
Zijn er wel meer van. Een aantal forummers waaronder ikzelf hebben werkelijk prachtige berichten mogen ontvangen. De schoonheid droop eraf Oh, wacheffe...er gaat een branden.
anoniem_146139 wijzigde dit bericht op 28-02-2017 13:45
Reden: Aangepast, zat er naast.
Reden: Aangepast, zat er naast.
% gewijzigd
dinsdag 28 februari 2017 om 13:15
dinsdag 28 februari 2017 om 13:24
quote:Meliora- schreef op 28 februari 2017 @ 12:55:
Openlijk ga ik geen nick noemen natuurlijk. Maar ik houd het zelf ook een beetje in de gaten en achter de schermen probeer ik anderen te beschermen. Dan stuur ik een berichtje met hoe en wat. De een is er heel blij mee, de ander vind het een naaistreek van mij. Beetje lastig soms.
Ja.
En geeft tevens aanleiding tot speculatie, waarbij niemand op een gegeven moment meer weet wat íe van wie moet denken.
Openlijk ga ik geen nick noemen natuurlijk. Maar ik houd het zelf ook een beetje in de gaten en achter de schermen probeer ik anderen te beschermen. Dan stuur ik een berichtje met hoe en wat. De een is er heel blij mee, de ander vind het een naaistreek van mij. Beetje lastig soms.
Ja.
En geeft tevens aanleiding tot speculatie, waarbij niemand op een gegeven moment meer weet wat íe van wie moet denken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 28 februari 2017 om 13:25
quote:Meliora- schreef op 28 februari 2017 @ 12:43:
[...]
Ja, zo'n 2 jaar ongeveer. Het was een hele tijd rustig. Maar nu mijn zoon geboren is ontvang ik weer veel brieven, kaartjes en tassen met cadeautjes wat dan ineens aan de voordeur hangt. Ik denk dat er een lampje bij me is gaan branden. Had je een zuiders temperament voorheen?
[...]
Ja, zo'n 2 jaar ongeveer. Het was een hele tijd rustig. Maar nu mijn zoon geboren is ontvang ik weer veel brieven, kaartjes en tassen met cadeautjes wat dan ineens aan de voordeur hangt. Ik denk dat er een lampje bij me is gaan branden. Had je een zuiders temperament voorheen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 28 februari 2017 om 13:31
quote:impala schreef op 28 februari 2017 @ 12:56:
Het is toch niet die forumster last known as (prinses) A ? En daarvoor als G ? Daar lees/las ik wel eens verhalen over die naar mijn idee nogal overtrokken warenDie stalkt ook nog steeds buiten het forum om. En is alweer terug met een nieuwe nick ook.
Het is toch niet die forumster last known as (prinses) A ? En daarvoor als G ? Daar lees/las ik wel eens verhalen over die naar mijn idee nogal overtrokken warenDie stalkt ook nog steeds buiten het forum om. En is alweer terug met een nieuwe nick ook.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"