Napraattopic deel 78

15-02-2017 17:23 3074 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:vrouwjagersma schreef op 28 februari 2017 @ 13:49:

Ik vind dit echt belachelijk. Ik word er nijdig van. Als dit forum zichzelf serieus neemt, dan doet het iets met dergelijke bedreigingen.+3000
quote:YellowDiamond schreef op 28 februari 2017 @ 13:39:

[...]

Is prinses A weg?Ondanks wat ik hier van/over haar heb gelezen, waar idd een minder toffe actie bij zat die ze zelf ook heeft toegegeven, vind ik haar leuk. Dus als zij het is, graag een pb.
.
quote:Grobbekuiken schreef op 28 februari 2017 @ 13:50:

[...]

Joh! Ik weet het lekker al..
quote:YellowDiamond schreef op 28 februari 2017 @ 13:56:

[...]

Ik weet het lekker al.. Dat doe je vlot!
quote:impala schreef op 28 februari 2017 @ 13:55:

[...]

Ondanks wat ik hier van/over haar heb gelezen, waar idd een minder toffe actie bij zat due ze zelf ook geeft toegegeven, vind ik haar leuk. Dus als zij het is, graag een pb.Ik heb geen idee of zij het is die Meliora stalkt..
quote:simbalabimba schreef op 28 februari 2017 @ 13:50:

[...]

Da's idd het vervelende, dat er allerlei nicks en acties door elkaar gaan lopen.Yep, is ook zo.
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 13:50:

[...]

Ja, maar ook op anoniem nu, toch?Zijn de koekjes op anoniem? jammer
Een naam mag hier toch gewoon genoemd worden? Ze is er momenteel niet (denk ik tenminste), dus is het geen nickhinten iig.
Life is short. Eat dessert first.
Als een forumster een slechte naam heeft en je een hekel aan d'r hebt, is het natuurlijk wel 'm makkelijk' om te zeggen dat iemand je lastig valt. Het gros zal het geloven.

(Meloria, niet voor jou bedoeld).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 28 februari 2017 @ 14:03:

Als een forumster een slechte naam heeft en je een hekel aan d'r hebt, is het natuurlijk wel 'm makkelijk' om te zeggen dat iemand je lastig valt. Het gros zal het geloven.

(Meloria, niet voor jou bedoeld).Ja dat is waar, aan de andere kant als ik zeg dat Doornroosje mij steeds vieze berichten stuurt gelooft geen hond dat. En toch doet ze dat
Als prinses A niet de stalker van M is, ben ik blij dat ze terug is. Heb haar nog niet gespot.
.
quote:_Inkie_ schreef op 28 februari 2017 @ 14:07:

[...]

Ja dat is waar, aan de andere kant als ik zeg dat Doornroosje mij steeds vieze berichten stuurt geloofd geen hond dat. En toch doet ze dat Ik geloof dat wel hoor

[...]

Ja dat is waar, aan de andere kant als ik zeg dat Doornroosje mij steeds vieze berichten stuurt geloofd geen hond dat. En toch doet ze dat
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

[...]

Ja dat is waar, aan de andere kant als ik zeg dat Doornroosje mij steeds vieze berichten stuurt geloofd geen hond dat. En toch doet ze dat Ik geloof je lieverd, ik kreeg net ook weer een blok smeltende chocola door mijn brievenbus gemikt. Kan niet anders dan dat zij dat doet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Filee schreef op 28 februari 2017 @ 14:08:

[...]

Ik geloof dat wel hoor Oh gelukkig Filee, je hebt geen idee hoe goed me dat doet.
Nee, dat is niet mijn stalker impala.
quote:Oudblond schreef op 28 februari 2017 @ 14:10:

[...]

Ik geloof je lieverd, ik kreeg net ook weer een blok smeltende chocola door mijn brievenbus gemikt. Kan niet anders dan dat zij dat doet.
quote:_Inkie_ schreef op 28 februari 2017 @ 14:10:

[...]

Oh gelukkig Filee, je hebt geen idee hoe goed me dat doet. Gelukkig
quote:Oudblond schreef op 28 februari 2017 @ 14:10:

[...]

Ik geloof je lieverd, ik kreeg net ook weer een blok smeltende chocola door mijn brievenbus gemikt. Kan niet anders dan dat zij dat doet.Weet je zeker dat het chocola was?

[...]

Ja dat is waar, aan de andere kant als ik zeg dat Doornroosje mij steeds vieze berichten stuurt geloofd geen hond dat. En toch doet ze dat Klopt, aan positieve dingen wordt bijna nooit aandacht besteed.
quote:simbalabimba schreef op 28 februari 2017 @ 14:03:

(Meloria, niet voor jou bedoeld).Oh zeker, dat is natuurlijk lekker makkelijk en vaak (niet voor mij) vermakelijk.
quote:Filee schreef op 28 februari 2017 @ 14:11:

[...]

Weet je zeker dat het chocola was?

Oh nee dat zal toch niet

De viespeuk.
quote:Filee schreef op 28 februari 2017 @ 14:11:

[...]

Weet je zeker dat het chocola was?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Meliora- schreef op 28 februari 2017 @ 14:10:

Nee, dat is niet mijn stalker impala.Thanks.
.
quote:Meliora- schreef op 28 februari 2017 @ 14:12:

[...]

Oh zeker, dat is natuurlijk lekker makkelijk en vaak (niet voor mij) vermakelijk.Ik hoop dat het snel ophoudt zeg, dit is toch niet normaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven