Napraattopic deel 78
woensdag 15 februari 2017 om 17:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 28 februari 2017 om 15:22
quote:Zinerva schreef op 28 februari 2017 @ 15:17:
[...]
Lijkt mij ook, maar niet iedereen wil dat erkennen of zichzelf zo noemen denk ikHet gaat over een vent die vroeger een beste vriend had. Zuiver platonisch en zo. En die dan redelijk hetero noemen vanwege die vriendschap.
[...]
Lijkt mij ook, maar niet iedereen wil dat erkennen of zichzelf zo noemen denk ikHet gaat over een vent die vroeger een beste vriend had. Zuiver platonisch en zo. En die dan redelijk hetero noemen vanwege die vriendschap.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 28 februari 2017 om 15:24
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 februari 2017 @ 15:22:
[...]
Het gaat over een vent die vroeger een beste vriend had. Zuiver platonisch en zo. En die dan redelijk hetero noemen vanwege die vriendschap.Dat is raar om die man dan redelijk hetero te noemen. Bedankt voor je aanvulling had het topic verder niet gelezen (sterker nog ik kan topic niet eens vinden )
[...]
Het gaat over een vent die vroeger een beste vriend had. Zuiver platonisch en zo. En die dan redelijk hetero noemen vanwege die vriendschap.Dat is raar om die man dan redelijk hetero te noemen. Bedankt voor je aanvulling had het topic verder niet gelezen (sterker nog ik kan topic niet eens vinden )
dinsdag 28 februari 2017 om 15:25
quote:Zinerva schreef op 28 februari 2017 @ 15:17:
[...]
Lijkt mij ook, maar niet iedereen wil dat erkennen of zichzelf zo noemen denk ik
Dat zou kunnen.
Nja, ik zou mezelf ook geen bi noemen alleen maar omdat ik vroeger heel close was met een beste vriendin. Beetje vreemd van die TO dat ze haar vriend daardoor als redelijk hetero bestempeld, wat dat dan ook mag betekenen.
[...]
Lijkt mij ook, maar niet iedereen wil dat erkennen of zichzelf zo noemen denk ik
Dat zou kunnen.
Nja, ik zou mezelf ook geen bi noemen alleen maar omdat ik vroeger heel close was met een beste vriendin. Beetje vreemd van die TO dat ze haar vriend daardoor als redelijk hetero bestempeld, wat dat dan ook mag betekenen.
dinsdag 28 februari 2017 om 15:38
https://vimeo.com/59147477 Grappige shorty: Little Miss Eyeflap (Skylappjenta).
dinsdag 28 februari 2017 om 16:04
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09