Normaal?
dinsdag 28 februari 2017 om 20:50
Hij is nog steeds de vader he? Juist fijn dat hij de scheiding los kan zien van zijn kind.
Ik heb ook meerdere keren per week contact met mijn ex over de kinderen, we zijn beide graag betrokken bij hun levens en houden elkaar regelmatig op de hoogte van de gebeurtenissen in hun leven. We hebben naast die relatie, niks meer met elkaar en daar ook beide totaal geen behoefte toe.
Maar, wat zegt hij als je aangeeft het vervelend te vinden?
Ik heb ook meerdere keren per week contact met mijn ex over de kinderen, we zijn beide graag betrokken bij hun levens en houden elkaar regelmatig op de hoogte van de gebeurtenissen in hun leven. We hebben naast die relatie, niks meer met elkaar en daar ook beide totaal geen behoefte toe.
Maar, wat zegt hij als je aangeeft het vervelend te vinden?
dinsdag 28 februari 2017 om 20:51
quote:morgan25 schreef op 28 februari 2017 @ 20:49:
Zijn ex is pas terug single en zij weet ook niet van mij
Nou dan is het in iedere geval niet om je jaloers te maken.
Heel goed van de ouders om zo om te gaan met elkaar mbt kind. Leuk hoor. Je ziet wel eens anders.
Hopelijk hou je klep over dit soort geneuzel.
Zijn ex is pas terug single en zij weet ook niet van mij
Nou dan is het in iedere geval niet om je jaloers te maken.
Heel goed van de ouders om zo om te gaan met elkaar mbt kind. Leuk hoor. Je ziet wel eens anders.
Hopelijk hou je klep over dit soort geneuzel.
dinsdag 28 februari 2017 om 20:53
Ja ik heb ook vrijwel elke dag en soms ook wel vaker op een dag contact met ex over onze zoon, wij hebben co ouderschap. moet er wel bij zeggen dat zoon verstandelijk gehandicapt is en ons zelf niets kan vertellen.
Hoe oud en zelfstandig zijn de kinderen van je vriend, kan me voorstellen dat dat wat uitmaakt voor het verhaal?
Hoe oud en zelfstandig zijn de kinderen van je vriend, kan me voorstellen dat dat wat uitmaakt voor het verhaal?
dinsdag 28 februari 2017 om 20:55
Wel.. Ik begrijp dat het voor jou misschien een beetje gek kan voelen, dat contact tussen hem en zijn ex heb jij nooit gemoeten want geen kinderen. Wees blij dat je zo een toffe vent heb die voor jou kiest, voor zijn kinderen gaat én respectvol met zijn ex-vrouw om gaat. Ga er ook vooral niet boos om worden.
Als je je afvraagt of je je zorgen zou moeten maken: pas als hij het stiekem gaat doen, uren met haar gaat bellen weet ik veel..
Als je je afvraagt of je je zorgen zou moeten maken: pas als hij het stiekem gaat doen, uren met haar gaat bellen weet ik veel..
"positiviteit, vriendelijkheid, ontwikkeling"
dinsdag 28 februari 2017 om 21:03
quote:morgan25 schreef op 28 februari 2017 @ 20:57:
Ik heb er met hem nog niet over gesproken omdat ik me dus afvroeg of meer mensen zo om gaan met hun ex mbt kinderen. Kind is 4Ik mag toch hopen van wel. Of wilde jij liever omgang met iemand die zijn kind per kerende post zou vergeten omdat ie per ongeluk een nieuwe vriendin heeft?
Ik heb er met hem nog niet over gesproken omdat ik me dus afvroeg of meer mensen zo om gaan met hun ex mbt kinderen. Kind is 4Ik mag toch hopen van wel. Of wilde jij liever omgang met iemand die zijn kind per kerende post zou vergeten omdat ie per ongeluk een nieuwe vriendin heeft?