Hooikoortsenquête
dinsdag 28 februari 2017 om 23:45
woensdag 1 maart 2017 om 00:20
quote:-Kia-Ora- schreef op 01 maart 2017 @ 00:17:
[...]
Mogen! Tsssk dat je niet weet wie de Mogen zijn... slechte zaak Oh, het licht ligt (wauw, schrijf ik hier toch voor het eerst in mijn leven dit fout... slechte invloed dat Vivaforum ) aan mijn taal-/woordenkennis... Ik moet me maar eens gauw bijscholen, kun je me een bepaalde cursus aanraden?
[...]
Mogen! Tsssk dat je niet weet wie de Mogen zijn... slechte zaak Oh, het licht ligt (wauw, schrijf ik hier toch voor het eerst in mijn leven dit fout... slechte invloed dat Vivaforum ) aan mijn taal-/woordenkennis... Ik moet me maar eens gauw bijscholen, kun je me een bepaalde cursus aanraden?
woensdag 1 maart 2017 om 00:22
woensdag 1 maart 2017 om 00:23
quote:S-Groot schreef op 01 maart 2017 @ 00:20:
[...]
Oh, het licht ligt (wauw, schrijf ik hier toch voor het eerst in mijn leven dit fout... slecht invloed dat Vivaforum ) aan mijn taal-/woordenkennis... Ik moet me maar eens gauw bijscholen, kun je me een bepaalde cursus aanraden?Ja, de Mods bieden een cursus aan. Iedere dinsdag om 15 uur kun je vragen stellen aan de Mods aangaande de cursus "me en mijn, weggewaaid dakraampje en door de pil heen zwanger". Staat op pijler 9 3/4.
[...]
Oh, het licht ligt (wauw, schrijf ik hier toch voor het eerst in mijn leven dit fout... slecht invloed dat Vivaforum ) aan mijn taal-/woordenkennis... Ik moet me maar eens gauw bijscholen, kun je me een bepaalde cursus aanraden?Ja, de Mods bieden een cursus aan. Iedere dinsdag om 15 uur kun je vragen stellen aan de Mods aangaande de cursus "me en mijn, weggewaaid dakraampje en door de pil heen zwanger". Staat op pijler 9 3/4.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 1 maart 2017 om 00:32
woensdag 1 maart 2017 om 00:37
woensdag 1 maart 2017 om 00:40
woensdag 1 maart 2017 om 00:46
quote:-Kia-Ora- schreef op 01 maart 2017 @ 00:41:
[...]
Als ik was had ik je ook niks verteld over ingetrokken privileges...
Kun je dan ook beter niet doen nee, ik stuur dan direct een 4 pagina's tellend bezwaarschrift .
Maar even off-topic: kun je vanaf het startscherm gewoon nergens zien dat je een nieuw pb hebt? Dat is toch stom?! Of is dat alleen bij mij ?
[...]
Als ik was had ik je ook niks verteld over ingetrokken privileges...
Kun je dan ook beter niet doen nee, ik stuur dan direct een 4 pagina's tellend bezwaarschrift .
Maar even off-topic: kun je vanaf het startscherm gewoon nergens zien dat je een nieuw pb hebt? Dat is toch stom?! Of is dat alleen bij mij ?
woensdag 1 maart 2017 om 01:44
quote:S-Groot schreef op 01 maart 2017 @ 01:02:
[...]
Nee, dat is de hond . Echt zo verschrikkelijk smerig .
Ik ga mijn pilletje maar eens innemen
Daarom heb ik dus katten. Die stinken niet zo .
Doe nou niet...straks heb je een ban aan je broek. heb vast een katertje van de carnaval.
[...]
Nee, dat is de hond . Echt zo verschrikkelijk smerig .
Ik ga mijn pilletje maar eens innemen
Doe nou niet...straks heb je een ban aan je broek. heb vast een katertje van de carnaval.
woensdag 1 maart 2017 om 01:49
quote:-Kia-Ora- schreef op 01 maart 2017 @ 01:44:
[...]
Omdat ik mijn pilletje ingenomen heb? Mens, je spreekt in raadselen !
Maar inderdaad, katten stinken niet (zo). Misschien moet ik de hond maar gewoon buiten houden, kenneltje bouwen .
[...]
Maar inderdaad, katten stinken niet (zo). Misschien moet ik de hond maar gewoon buiten houden, kenneltje bouwen .
woensdag 1 maart 2017 om 02:14
quote:S-Groot schreef op 01 maart 2017 @ 01:49:
[...]
Omdat je blijft zegguh!
Neuj, gewoon de hond eruit, en een partijtje katten aanschaffen. Alsjeblieft
[...]
Omdat je blijft zegguh!
woensdag 1 maart 2017 om 02:24
quote:-Kia-Ora- schreef op 01 maart 2017 @ 02:14:
[...]
Omdat je blijft zegguh!
[afbeelding]Heb al een partijtje katten (en ja je steekt me aan met je gejump) . Maar die hond gaat niet weg hoor (alhoewel de katten het met jou eens zijn )! Is mijn superhond !
[...]
Omdat je blijft zegguh!
[afbeelding]Heb al een partijtje katten (en ja je steekt me aan met je gejump) . Maar die hond gaat niet weg hoor (alhoewel de katten het met jou eens zijn )! Is mijn superhond !