Onacceptable gedrag

01-03-2017 08:36 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen,

Ik heb de laatste tijden erg veel ruzie met mijn partner. Ik heb veel argumenten waar hij niet tegen kan. Ik ruzie veel en zet hem in bijzijn van zijn vrienden voorschut achteraf voel ik me schuldig maar het voelt dan alsof hij mij niet vergeeft waardoor ik steeds dezelfde fout maak en steeds in een kring met schuldgevoelens vast zit. Zo zeg ik steeds dat hij mij niet leuk vind en dat hij voor mij niet wilt stoppen met roken. Daarop geeft hij aan dat hij niet stopt omdat ik blijf ruzie maken en hem voorschut zet tegenover zijn vrienden door mijn gedrag. Ik wil graag weten hoe ik mijn gedrag kan verbeteren. Ik ben obsest over hem. Ik blijf steeds zoeken naar hem en ik kan geen een dag zonder hem ik blijf controleren of hij veilig is en dan hem niks is overkomen. Mijn overbezorgdheid is een van de grootste problemen. Ik mag van mijn partner ook niet meer naar een feest waarbij ik ook uitgenodigd was. Hij is weer bang dat ik hem voorschut zet. Ik doe het niet opzettelijk ik denk gewoon niet na wat ik doe. Ik zeg en doe dingen zonder na te denken. Wat is de beste oplossing?
Haar vriend is het al zat. Ze mag niet eens meer mee naar feesten.
Stoppen met roken doe je voor jezelf niet voor een ander.

Jullie willen allebei gelijk hebben en krijgen en je eigen mening opdringen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Herkenbaar.

Heb je last van verlatingsangst? Ik zou hulp gaan zoeken om hiermee om te gaan als het jou zelf niet lukt.
Iemand die haar partner in gezelschap voor schut zet, staat zelf voor schut. Wat een zielig gedrag zeg.

Lekker mee doorgaan lost t zich vanzelf op.
ik zou jou linea recta de deur uit smijten.

Wie denk je wel niet dat je bent joh.
Jij moet wel heel erg goed kunnen pijpen.
Zoek psychische hulp voor je obsessie en kinderachtig gedrag.
Misschien een idee om to te loepen voordat je 'advies' geeft? Heeft al psychische hulp. Strenge cultuur.

Haar man slaat haar en ze zegt dat zij het verdient.
anoniem_63af4a4a04c68 wijzigde dit bericht op 01-03-2017 11:07
Reden: Typo
% gewijzigd
En? Dan is advies om uit elkaar te gaan nog steeds beste. Slaan, vernedering, wat een zooitje.
Ben je bang dat hij bij je weg gaat?

Heb je bindingsangst?

(gedraag je je als een draak om hem weg te jagen? )
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Als je mij voor schut zet knikker ik je zonder pardon de keet uit.

Dat jouw vriend dat nog niet heeft gedaan verbaast me eigenlijk nog het meest
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Floortje10 schreef op 01 maart 2017 @ 10:59:

Misschien een idee om to te loepen voordat je 'advies' geeft? Heeft al psychische hulp. Strenge cultuur.

Haar man slaat haar en ze zegt dat zij het verdient.Ik ga niet steeds loepen, ik reageer op de info die iemand geeft in een topic. Als die info incompleet is ligt dat niet aan mij.
Wat je moet doen? Je realiseren dat je een ander niet kunt veranderen, en dat dit dus is wat je hebt gewonnen. Een rokende vriend. Dat is jouw prijs. Als je er niet blij mee bent, kun je hem misschien inruilen voor een niet-rokende variant.

En verder kun je er ook bij stilstaan dat niets zo vernederend en kleinerend is als een partner die je in het openbaar afzeikt. Als je ergens mee zit, bespreek je dat onder vier ogen. NOOIT met buitenstaanders erbij. Dat heet een relatie.

Tot slot: houd jezelf niet voor de gek door te zeggen dat je het niet kunt helpen, dat het je 'overkomt', dat je nu eenmaal impulsief bent en pas later spijt krijgt. Allemaal flauwekul. Je weet het best, anders zou je het hier niet opschrijven. Misschien moet je iets meer verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag, en inzien dat je oud genoeg bent om te weten hoe je je fatsoenlijk gedraagt.

Good luck!
Waarom MOET jou vriend stoppen met roken VOOR JOU? Wie denk jij wel dat je bent, om voor hem te bepalen wat hij moet?? Jij vertoont prinsessen- gedrag. Ik dat hij het zat word en uitmaakt met jou.

En jij zet hem niet voor schut hoor! De enige die voor schut staat ben JIJ!
Ga in therapie aan jezelf werken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat naar dat dit soort dingen je steeds in de schoolvakanties gebeuren joh!

Heel veel sterkte hoor.
Appen, voordat je iets zegt (?)
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Je komt bij mij over als een onzeker meisje. Die zich niet weet te gedragen in gezelschap en dan hele stomme dingen doet en vooral jezelf ook voor schut zet. Ga aan jezelf werken en wordt volwassen.
you go girl
Ik heb je geloept, en ik zie dat je geslagen wordt door hem. En dat je bang bent, en dat je 'klein'gehouden wordt door je cultuur(als ik het zo zeggen mag) Wat ik me dan afvraag is, hoe durf je hem dan voor paal te zetten in gezelschap? Ben je dan niet bang dat je weer afgerost wordt door hem?
Zet je hem echt voor schut, of ervaart hij dat zo? Ik les in je andere topic dat hij je slaat, maar ook dat zijn moeder hem als een prinsje beschermt. Je klinkt nogal onderdanig, vol zelfverwijt en ik vraag me af of zijn beschuldigingen aan jouw adres eigenlijk wel terecht zijn?
Wow, ik heb ook even geloept en ik wil graag mijn excuses aanbieden.. ik dacht dat je je aanstelde, maar hoer is veel meer aan de hand.. meisje toch: die man slaat je en geeft je het gevoel dat alles jouw fout is. Je bent je eigenwaarde helemaal kwijt. Met zo'n man ga je het nooit goed doen. Hij gaat sltijd iets vinden om jou de schuld van te geven, terwijl het zijn gedrag is dat niet klopt. Ik begrijp dat weggaan geen optie voor je is, maar is er iemand met wie je kunt praten, dit is toch geen leven zo?
-
quote:jaw schreef op 01 maart 2017 @ 09:38:

Wat is er nu eigenlijk leuk aan jou voor hem? Straks moet hij nog gaan liegen om maar van het gezeik van jou af te zijn.Laat maar, deze vraag, gezien jouw voorgeschiedenis met hem, is er gewoon niets leuks, zowel niet voor jou als voor hem. Maar jij bent te zwak om je als mens te gedragen, en hij is een laffe, respectloze loser zonder ruggengraat.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven