Genieten!

01-03-2017 11:45 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon ff een leuk topic over mijn relatie.

Het gaat super, in het begin ging het wat stroef - maar na goed werken, is de knop (bijna) volledig om. Het contact komt weer goed vanuit beide kanten - en de destructieve gedachtes laat ik niet meer toe. Ik mis mijn vriendin nog steeds heel vaak (en vooral heel erg), maar ik begin steeds meer te begrijpen dat die gevoelens juist goed zijn.

Binnenkort hebben we 6 maand. Iemand nog leuke tips/ideëen voor een toffe date? Een bosje bloemen vind ik nu ook wel een keer saai worden, haha...
en dat allemaal al in de eerste half jaar ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
In eerste instantie dacht ik dat het over een lange relatie ging maar blijkt het over een relatie van 6 maanden te gaan

Je zou er een leuke dag van kunnen maken, bv eerst naar een museum en daarna een romantisch diner of een lange strandwandeling en daarna chocomel drinken of samen naar de sauna en daarna samen lunchen
quote:mamsvan schreef op 01 maart 2017 @ 11:47:

en dat allemaal al in de eerste half jaar ?Ik weet het, ik weet het...
quote:Zinerva schreef op 01 maart 2017 @ 11:54:

In eerste instantie dacht ik dat het over een lange relatie ging maar blijkt het over een relatie van 6 maanden te gaan

Je zou er een leuke dag van kunnen maken, bv eerst naar een museum en daarna een romantisch diner of een lange strandwandeling en daarna chocomel drinken of samen naar de sauna en daarna samen lunchenNadeel is, dat het op een doordeweekse dag valt - en ik elke dag moet werken tot 17:00/17:30. Dus we zitten aan de avondtijden vast... Een etentje lijkt me inderdaad een goeie
Etentje en daarna een avondwandelig kan ook heel leuk zijn, is dat een idee?
Ik vind een strandwandeling by night heel romantisch!
We waren beide vergeten dat mijn vriendin training heeft op dinsdagavond, dus helaas werd het gisteren daardoor 'verstoord'. Wel had mijn vriendin het al een tijdje over 'seks in de auto' (want dan is het heel spannend en knus)... Dus dat is gebeurd Best geweldig, als je het mij vraagt. We gaan een andere dag vgm nog uit eten.
Echt waar, zijn binnen twee maanden als je 'ik doe alles voor haar en ik laat mijn hele eigen leven vallen voor haar'-problemen helemaal opgelost?

Jippie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven