Help, relatiebreuk

02-03-2017 09:41 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
topic verwijderd
anoniem_334007 wijzigde dit bericht op 02-03-2017 10:36
Reden: topic verwijderd
% gewijzigd
Nee
Klinkt alsof hij met zijn ultimatum en de weigering om jou er even over na te laten denken, een einde aan de relatie wilde forceren. En dat heeft niets met houden van te maken.
Omdat er sprake is van ziekte en omdat het tussen collega's niet aangemoedigd wordt ben je extra van elkaar gaan houden? Vreemde reden...

En nu ga je nog meer van hem houden omdat zijn deur dicht is?

Groeit liefde bij jou van tegenspoed?
Moedig? Om ineens de deur dicht te gooien, omdat je niet gelijk antwoord kon geven? Eerder een lul, lijkt me. Zat de liefde blijkbaar toch niet zo diep.
Dat is afgelopen. leg je er bij neer.
quote:Ik werd onverwachts voor de keuze gezet; wil je echt verder dus vertellen aan iedereen of afstand houden? Hij vertelde dat hij zoveel van mij hield en echt wil gaan voor een relatie met samenwonen enz.

Ik kon hier niet gelijk op antwoorden met als gevolg geen contact meer. Vanuit mijn zijde geprobeerd te contacten maar dit werd volledig genegeerd. Twee weken zeer goed nagedacht met als uitkomst; ik wil verder in een volledige relatie en ik hou meer van je dan ooit. . Euh ja, als ik bovenstaande (na 3 jaar) aan mijn vriend zou vragen en hij zou twee weken later pas met het antwoord komen dan heb ik ook wel definitief afscheid genomen. Dat jouw ex zich nu zoveel rustiger en fijner voelt maakt het natuurlijk uiterst onwaarschijnlijk dat hij nog weer terug zal komen op zijn beslissing.
Omdat een relatie tussen collega´s niet gewaardeerd wordt, werd het serieus tussen jullie? Vreemde reden om elkaar leuk te vinden.

En waarom moest jij zo lang nadenken toen hij vroeg de relatie openbaar te maken? Overigens begrijp ik de wens om samen te wonen maar vind het vreemd dat jullie een lat-relatie geen "echte" relatie zouden vinden.
quote:eva-luna schreef op 02 maart 2017 @ 09:53:

Moedig? Om ineens de deur dicht te gooien, omdat je niet gelijk antwoord kon geven? Eerder een lul, lijkt me. Zat de liefde blijkbaar toch niet zo diep.Van haar kant kennelijk ook niet als ze er twee weken over na moest denken.
Rare reactie, zowel van hem als van jou. Na een vraag om de relatie openbaar te maken en te willen samenwonen laat je hem 2 weken in het ongewissen, echt niet leuk.

Dat hij nu niet met je wil praten vind ik ook raar, zo creeer je wel een mega grote olifant tussen jullie in.

Ik ben bang dat het niets meer gaat worden tussen jullie
quote:Kirikou schreef op 02 maart 2017 @ 09:56:

[...]Van haar kant kennelijk ook niet als ze er twee weken over na moest denken.Er staat dat ze in die twee weken geprobeerd heeft te praten, naar hij haar negeerde.
quote:eva-luna schreef op 02 maart 2017 @ 10:03:

[...]

Er staat dat ze in die twee weken geprobeerd heeft te praten, naar hij haar negeerde.Twee weken zeer goed nagedacht met als uitkomst

Niet echt duidelijk dus.

Maar goed, ik vind het van beide kanten wat vaag.
@eva Luna; dank je, dat is ook zo.

Ik heb het misschien niet helemaal goed omschreven...
Klinkt allemaal heel complex en als hij zich zoveel rustiger voelt na twee weken geen contact is de relatie minder leuk dan je denkt. Houden van is ook loslaten wanneer iets niet werkt, laat hem gaan en ga werken aan je eigen geluk.
where ever you go, go with your heart
Dus jullie hebben 3 jaar in een soort schemer-geheim stand geleefd, want collega`s mochten het niet weten? Of begrijp ik dit nu verkeerd?

En dan trekt hij het niet meer, stelt jou een ultimatum, en vervolgens laat je hem 2 weken bungelen en moet er diep over nadenken.

Dit wordt toch niks? Als het echte liefde was, hadden jullie er gewoon voor gegaan. Desnoods met een andere baan.

Dit is onzin, jullie hele relatie, jullie hele manier van omgaan met elkaar.
Oh, topic verwijderd.

Stonden de reacties je niet aan?
De kans is groot dat er nu alsnog 1 van de 2 op zoek kan naar een andere baan. Gezellig en goed samenwerken zal nu niet meer meevallen denk ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven