Bazige partner

02-03-2017 18:38 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
verwijderd
anoniem_259903 wijzigde dit bericht op 27-06-2017 17:55
99.22% gewijzigd
Heb je vaker afspraken verzuimd of kom je altijd je woord na? Even nieuwsgierig.

Ik vind persoonlijk op basis van jouw verhaal dat je NIET moet toegeven.
En waarom denkt ze dat jij nog brak zult zijn?
Constant in een spagaat geduwd klink niet goed. Het is wel handig als het een beetje vanzelf gaat. En daarmee bedoel ik dat het gewoon soepel loopt. Als er continue discussie is over wel of niet tijd samen doorbrengen of dingen voor elkaar over hebben zou ik ermee kappen. Jij vindt haar te bazig, als zij dit topic had geschreven had hetzelfde verhaal anders geklonken.
.
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 02-03-2017 18:43
Reden: Irritante OP verwijderaar.
% gewijzigd
Zij is onredelijk. Hoe meer ruimte jij haar geeft, hoe onredelijker ze gaat doen. (Weet ik uit ervaring )

Sterkte!
quote:Knuffelheks schreef op 02 maart 2017 @ 18:41:

En waarom denkt ze dat jij nog brak zult zijn?Dit. Gebeurt dat vaker en ben je daardoor er vaker niet helemaal bij op een dag waarop jullie samen iets doen? Kan zijn dat ze daar dan dus bang voor is.
We kennen natuurlijk haar kant van het verhaal niet. Misschien heb je al twintig andere keren beloofd dat je na een avondje uitgaan/drinken (waarom zou je anders brak zijn) 's ochtends meehelpen en doe je dit nooit.

Maar als ik zo alleen jouw verhaal lees dan denk ik dat er veel meer dingen achter zitten. In een gezonde relatie wordt je niet boos omdat je de avond van te voren niet thuis bent. Dan overleg je en kom je samen tot een oplossing die voor allebei geschikt is. Is dit niet gewoon een punt waar jullie over struikelen omdat jullie allebei je gelijk willen halen?

Daarnaast maak je die afspraak wel of niet. Nog langer daar tussenin gaan hangen brengt alleen nog meer spanning met zich mee.

Edit: ik vind trouwens dat je lekker voor jezelf moet kiezen als ik jouw kant lees.
quote:pecannootje schreef op 02 maart 2017 @ 18:41:

Heb je vaker afspraken verzuimd of kom je altijd je woord na? Even nieuwsgierig.

Ik vind persoonlijk op basis van jouw verhaal dat je NIET moet toegeven.Ik kom letterlijk altijd mijn woord na.
Als je het zelf geen probleem vindt om met een eventueel brak hoofd op haar verjaardag te zitten, zie ik niet waarom zij dat wel een probleem zou moeten vinden.

Gewoon gaan!

En inderdaad je niet steeds voegen naar rare eisen van je vriendin.
Als die afspraak tot 3u s nachts is dan begrijp ik haar wel. Als de afspraak tot 23u is (want om 12u s nachts is ze officieel jarig) vind ik dat ze flexibeler kan zijn...
quote:pangea schreef op 02 maart 2017 @ 18:44:

We kennen natuurlijk haar kant van het verhaal niet. Misschien heb je al twintig andere keren beloofd dat je na een avondje uitgaan/drinken (waarom zou je anders brak zijn) 's ochtends meehelpen en doe je dit nooit.

Maar als ik zo alleen jouw verhaal lees dan denk ik dat er veel meer dingen achter zitten. In een gezonde relatie wordt je niet boos omdat je de avond van te voren niet thuis bent. Dan overleg je en kom je samen tot een oplossing die voor allebei geschikt is. Is dit niet gewoon een punt waar jullie over struikelen omdat jullie allebei je gelijk willen halen?

Daarnaast maak je die afspraak wel of niet. Nog langer daar tussenin gaan hangen brengt alleen nog meer spanning met zich mee.Het gaat niet om drinken maar om werken in de avond/ nacht wat zich niet elke week aandient. Een klusje wat ik toevallig leuk vind maar wat laat kan wist worden.Wat duidelijkheid betreft heb je zeker een punt!
quote:Megan1989 schreef op 02 maart 2017 @ 18:45:

Als die afspraak tot 3u s nachts is dan begrijp ik haar wel. Als de afspraak tot 23u is (want om 12u s nachts is ze officieel jarig) vind ik dat ze flexibeler kan zijn...Ja alleen is ze officieel niet die dag jarig, ze viert het... samen vieren we het al eerder..
quote:Vikhui schreef op 02 maart 2017 @ 18:44:

[...]

Dit. Gebeurt dat vaker en ben je daardoor er vaker niet helemaal bij op een dag waarop jullie samen iets doen? Kan zijn dat ze daar dan dus bang voor is.Nee is nog nooit gebeurt.
Hoe laat wilde je thuis komen die avond?

En hoe laat komt het bezoek?
Je kunt haar het beste begrenzen door haar gedrag niet te faciliteren. Door voor jezelf op te komen omdat je op zulke momenten voor jezelf kiest. Individuele ruimte binnen een relatie is heel belangrijk....anders ga je eraan onderdoor
Kinderachtige troela, dat meisje.
quote:Twijfelaar12 schreef op 02 maart 2017 @ 18:51:

[...]

Nee is nog nooit gebeurt.Dan kan het zijn dat ze controle wil uitoefenen door zich op deze manier in te dekken...om een hypothetische situatie te schetsen die ze wil voorkomen.
Gewoon naar je eigen afspraak gaan natuurlijk. Maar wel op tijd helpen op haar verjaardag.
Niet toegeven, als ik het zo hoor.
quote:Megan1989 schreef op 02 maart 2017 @ 18:45:

Als die afspraak tot 3u s nachts is dan begrijp ik haar wel. Als de afspraak tot 23u is (want om 12u s nachts is ze officieel jarig) vind ik dat ze flexibeler kan zijn...Serieus? Want om 12 uur moet TO er zijn om haar te feliciteren? We Ze zijn toch geen zestien meer, of wel?
Als het er op neer komt dat zij bepaald of jij die klus wel of niet gaat doen, met als reden dat je de volgende dag fit moet zijn ,zou ik zeggen :zeur niet, dat bepaal ik zelf wel.

Als jij beloofd de volgende ochtend met haar op te staan en gezellig te zijn, en die belofte ook nakomt heeft ze niks te klagen in mijn ogen. Als je moe bent is dat jou probleem toch? Maarja,ik ben ook wel het tegenovergestelde, mijn man is te pas en te onpas pleite voor werk, zelfs OP mn verjaardag, en ik klaag niet.
Plus is ze dan niet echt jarig wat ik van de TS -er begrijp.
quote:Dragisa schreef op 02 maart 2017 @ 18:59:

Kinderachtige troela, dat meisje.Daar lijkt het wel op
Straks staat het bezoek om 10u voor de deur..

Vriend komt om 4u thuis in alcoholwalm. Ik zou daar niet blij van worden...serieus ja

Ik weet niet wat hij van plan is, misschien een avondje schaken en om 23u weer thuis, maar ik zou op basis van deze post niet kunnen zeggen dat zn vriendin absoluut geen punt heeft

Meer info graag :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven