Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Haaz schreef op 05 maart 2017 @ 01:36:

[...]

Niet iedereen met een voorkeur voor verantwoorde Zweedse kinderkleding woont in Zweden filee.

Ik heb een sauna thuis maar woon ook gewoon nog in Nederland
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Man komt hier zijn verhaal doen over zijn 'wilde' uitgaansleven en als mensen in zijn topic hun mening daarover geven gaat hij zitten mansplainen dat ze het niet begrepen hebben en dat hij het vooral zo wil blijven doen zoals hij het al doet. Typisch.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 maart 2017 @ 14:11:

Man komt hier zijn verhaal doen over zijn 'wilde' uitgaansleven en als mensen in zijn topic hun mening daarover geven gaat hij zitten mansplainen dat ze het niet begrepen hebben en dat hij het vooral zo wil blijven doen zoals hij het al doet. Typisch.

Ik wilde deze plaatsen:

Maar ik dacht, dat heeft toch weinig zin, want hij zit helemaal in een modus van zichzelf overtuigen dat hij het goed aanpakt, alles helemaal onder controle heeft, niets fout kan gaan. Uit ervaring weet ik dat dat naief is, maar dat wil hij toch niet horen.
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 maart 2017 @ 14:11:

Man komt hier zijn verhaal doen over zijn 'wilde' uitgaansleven en als mensen in zijn topic hun mening daarover geven gaat hij zitten mansplainen dat ze het niet begrepen hebben en dat hij het vooral zo wil blijven doen zoals hij het al doet. Typisch.over een paar maanden wordt er een topic geopend door een vrouw wiens vriend zo vaak in het weekend gaat feesten met zijn nieuwe 'vrienden' en vervolgens telkens de rest van de week aangebrand en neerslachtig is
Welk topic is dat?
Mis wat.
quote:YellowDiamond schreef op 05 maart 2017 @ 14:20:

Welk topic is dat?

Ik mis iets...

Met zo'n titel denk je toch, die staat wel open voor advies. Maar nee hoor, de enige adviezen waar hij open voor staat zijn die over hoe makkelijker aan drugs te komen.
IMHO
quote:Renaissance schreef op 05 maart 2017 @ 14:22:

Mis wat.Ah thanks ik ga even lezen..
quote:Pinda-Kaas schreef op 05 maart 2017 @ 14:18:

[...]

over een paar maanden wordt er een topic geopend door een vrouw wiens vriend zo vaak in het weekend gaat feesten met zijn nieuwe 'vrienden' en vervolgens telkens de rest van de week aangebrand en neerslachtig isYep. Want dan blijkt dat er bij xtc heel snel gewenning optreedt en dat ie dan op een gegeven moment twee pilletjes pakt om hetzelfde effect te krijgen. Of dat hij, als zijn remmen los zijn en hij zich heerlijk voelt, toch dat ene snuifje speed neemt dat hem wordt aangeboden. Maar wie weet, misschien dat hij wel zo verstandig is dat hij het helemaal in de hand kan houden. Ik snap alleen die fixatie op drugs niet zo als je zegt dat je uitgaan en vriendschappen hebt gemist toen je jonger was.
quote:GrimbleGrumble schreef op 05 maart 2017 @ 14:23:

[...]

Ik mis iets...

Met zo'n titel denk je toch, die staat wel open voor advies. Maar nee hoor, de enige adviezen waar hij open voor staat zijn die over hoe makkelijker aan drugs te komen.Dat viel mij ook op ja. Hém kan kennelijk helemaal niks gebeuren. Vreemd.
quote:Grobbekuiken schreef op 05 maart 2017 @ 14:28:

[...]

Dat viel mij ook op ja. Hém kan kennelijk helemaal niks gebeuren. Vreemd.

Zo dacht ik ook wel een beetje toen ik (begon) in die housemuziek/drugsscene. Had met goed ingelezen, liet altijd pillen testen. Dus ik was verstandig bezig.

Alleen kun je niet inschatten hoezeer je remmen wegvallen als je gebruikt, hoe verleidelijk het is om meer te gebruiken etc. etc. Het is allemaal heel verstandelijk wat hij doet, alleen (misschien) niet erg realistisch.
Ergernis over uitgaansvriendinnen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Renaissance schreef op 05 maart 2017 @ 14:34:

[...]

Zo dacht ik ook wel een beetje toen ik (begon) in die housemuziek/drugsscene. Had met goed ingelezen, liet altijd pillen testen. Dus ik was verstandig bezig.

Alleen kun je niet inschatten hoezeer je remmen wegvallen als je gebruikt, hoe verleidelijk het is om meer te gebruiken etc. etc. Het is allemaal heel verstandelijk wat hij doet, alleen (misschien) niet erg realistisch.

Precies.

Ik vind nu al dat, omdat het 2 x prima is gelopen, hij ervan uit gaat dat er geen enkel gevaar voor hem is. Kun je volgens mij nu nog helemaal niet zeggen. Hij lijkt het allemaal wat te romantiseren. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ik het nog nooit geslikt heb, dus dit zeg ik puur uit gevoel.

[...]

Alleen kun je niet inschatten hoezeer je remmen wegvallen als je gebruikt, hoe verleidelijk het is om meer te gebruiken etc. etc. Het is allemaal heel verstandelijk wat hij doet, alleen (misschien) niet erg realistisch.Precies. Het gaat heel vaak fout. Bij sommige feesten staan de ziekenwagens standaard paraat en ligt de ehbo contstant vol.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

[...]

en in zijn geval denk ik dan, als je je zo enorm hebt ingelezen heb je toch voorbij zien komen dat dit met grote regelmaat gebeurd?

eerste rode vlag voor verslavingsgevoeligheid: ontkennen dat jij die gevoeligheid bezit.
quote:Oudblond schreef op 05 maart 2017 @ 14:47:

[...]

Precies. Het gaat heel vaak fout. Bij sommige feesten staan de ziekenwagens standaard paraat en ligt de ehbo contstant vol.

ik heb een keer een nacht meegedraaid op de EHBD en daarna nooit meer harddrugs gebruikt

het was erg gezellig, en ook erg veel verstandige gebruikers gezien die een banaantje kwamen halen, maar de verhalen die ze vertelden gingen me niet in de koude kleren zitten

plus iemand die 2 uur lang overtuigd was dat hij op de snelweg stond, en helemaal alleen bleek te zijn. de groep waarmee hij was gekomen was spoorloos. niemand kwam in die 2 uur lang naar hem zoeken.
Ik gebruikte eigenlijk alleen op kleinschalige feesten met mensen die ik kende, en daar viel dus niks te testen. Meestal ging het goed, maar één keer kreeg ik een pil in mijn handen gestopt die voor 90% speed bevatte. Wat een narigheid zeg. Daarna heb ik ook onmiddellijk een flinke voorraad gekocht van iemand die gegarandeerd goed spul had, en dan nam ik mijn pillen gewoon mee van huis als ik naar een feestje ging . Voordeel van die feesten was wel dat de mensen elkaar een beetje in de gaten hielden. Mensen die teveel hadden gezopen kregen echt van niemand een pil, hoe hard ze er ook om zeurden.
Poeh hé! Ik ben best braaf geweest geloof ik. De enige drugs die ik nam was weed, en dat pas na m'n 19e of zo
quote:Grobbekuiken schreef op 05 maart 2017 @ 16:43:

Poeh hé! Ik ben best braaf geweest geloof ik. De enige drugs die ik nam was weed, en dat pas na m'n 19e of zo

Dan ben ik ook braaf geweest.

Al was de motivator dat ik de gevolgen die harddrugs kunnen hebben veel te groot vond. Achteraf gezien heb k een hele goede inschatting gemaakt door niet te gebruiken.
quote:Oudblond schreef op 05 maart 2017 @ 14:41:

Ergernis over uitgaansvriendinnen. En de lengte van haar zinnen..
Ik denk dat het heftigste wat ik ooit gedaan heb, mayonaise op mijn boterham met schouderham smeren was.
quote:Phaedra__ schreef op 05 maart 2017 @ 17:56:

[...]

Dan ben ik ook braaf geweest.

Al was de motivator dat ik de gevolgen die harddrugs kunnen hebben veel te groot vond. Achteraf gezien heb k een hele goede inschatting gemaakt door niet te gebruiken.

Ik vind het vooral doodeng, vooral omdat je verslaafd kan raken. Roken vond ik al wel verslavend genoeg.

Blij dat ik nooit de drang heb gehad toch uit te gaan proberen.
quote:Grobbekuiken schreef op 05 maart 2017 @ 20:34:

[...]

Ik vind het vooral doodeng, vooral omdat je verslaafd kan raken. Roken vond ik al wel verslavend genoeg.

Blij dat ik nooit de drang heb gehad toch uit te gaan proberen.Ik vind vooral de psychoses ed erg eng.
Ik vind "man drinkt uit mijn borst" zo'n goor topic. Alleen de titel al

Jammer dat je niet topics op negeer kunt zetten.
quote:Phaedra__ schreef op 05 maart 2017 @ 20:35:

[...]

Ik vind vooral de psychoses ed erg eng.

Dat ook ja. Vreselijk lijkt me dat.

Toen ik een jaar of 20 was is een plaatsgenoot overleden, slechte pillen. Een ander kreeg idd een heftige psychose. Heel indrukwekkend vond ik dat als provinciaaltje. En het was weer 's een bevestiging dat het dus maar eng is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven