Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!

Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best

En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan

Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.

Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

N.B

Voor de Lurkers en Newbies :

De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:

Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).

Linkje naar Hot diggity dog
Alle reacties Link kopieren
Hi-la-risch dit. Team Viva in rep en roer, hier en op FB.

JDM ontmoeten Die handtekening is fantastisch.

Ik zou graag hysterisch willen komen huilen, maar ik moet werken en het is nogal ver om te rijden Dus ik geniet lekker online mee.
Oeps
Me too. Ik kom uit de nachtdienst en ben al blij dat ik deze week weer gewoon kan meekijken morgenavond.
ik huil wel hysterisch mee op de forum en op FB,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Ik heb al gekeken en genoten!
Wat voor raar tijdschema hebben ze vanavond eigenlijk? Fox zend het event live uit vanaf 21.45 en om 22.30 moeten ze al aanschuiven bij Humberto?

Of is live niet zo live?
denk je: leuk! Twd-day! Wordt je goede bui verstoord door een uitlaat die dwars door is... straks maar de auto wegbrengen en lopend met de kinders naar huis.

Gelukkig gister een meevallertje tijdens de belastingaangifte dus dat heft mijn pech weer wat op.

Ik kijk vanavond lekker twd, wie doet er met me mee?

Ben nu verder op Netflix bezig met 'under the dome'.
O dat is pech mama lin..

Dat dacht ik gister opeens ook starshine..

Ik heb begrepen dat ze een tijdstip hebben gehad om te komen (die 100 "echte" fans) en dat in de middag is.. Ik denk dat er toch deel niet live is ..
quote:Coda schreef op 06 maart 2017 @ 08:05:

[afbeelding]

Ik heb al gekeken en genoten! Ik ook! Wit: Wat een heerlijke aflevering! Ik ben dol op Richonne! Het was leuk, grappig en wat een verrassend einde! Niet dat Rosita vertrekt, wel dat ze dat met Sascha gaat doen! Lekker veel walkers, supertof. Ik had wel het idee dat er wat gecensureerd was bij de walker kills, jij ook? Erg jammer, maar toch: een heerlijke aflevering!
Wow. I wish I could speak whale.
quote:mama_lin schreef op 06 maart 2017 @ 08:34:

denk je: leuk! Twd-day! Wordt je goede bui verstoord door een uitlaat die dwars door is... straks maar de auto wegbrengen en lopend met de kinders naar huis.

Gelukkig gister een meevallertje tijdens de belastingaangifte dus dat heft mijn pech weer wat op.

Ik kijk vanavond lekker twd, wie doet er met me mee?

Ben nu verder op Netflix bezig met 'under the dome'.Dat is balen! Hopelijk valt de schade financieel mee!
quote:Starshine-2 schreef op 06 maart 2017 @ 08:32:

Wat voor raar tijdschema hebben ze vanavond eigenlijk? Fox zend het event live uit vanaf 21.45 en om 22.30 moeten ze al aanschuiven bij Humberto?

Of is live niet zo live?Ik snap het ook niet. Ik las ook ergens nog dat Norman heeft gezegd dat het echt om een press event gaat en dat er dus geen foto's en handtekeningen worden uitgedeeld. Of misschien is het een kwartiertje vragen stellen, fans mogen de aflevering kijken in theater en NR, JDM en GN vertrekken naar Humberto. Of idd niet live, dat kan ook nog.
Net gekeken. Ik vond hem gaaf! Wederom aftellen tot volgende week!!!
Plaatje doet het niet
Nou als ik het wit lees denk ik toch van hmm heb ik wel zin in deze aflevering..

Waar is mijn walking dead vibe gebleven
Was een plaatje van Walker Stalker London 2018. Zal zijn op 10 en 11 maart.

De eerste lading VIP en Gold kaarten gaan over twee weken in de verkoop. De kaarten worden in verschillende delen verkocht (zal niet voor GA gelden denk ik).

Ik wil eigenlijk nog een keer proberen te gaan, maar in 2018 komt er als het goed is ook een Walker Stalker naar Duitsland. Dat ga ik eerst eens even afwachten, waar dat is en wanneer. Is dichterbij en ook goedkoper als je in Euro's gaat rekenen ipv ponden.
quote:mamsvan schreef op 06 maart 2017 @ 09:51:

Nou als ik het wit lees denk ik toch van hmm heb ik wel zin in deze aflevering..

Waar is mijn walking dead vibe gebleven Wit: Ik was toch positief? Ik vond het echt een leuke aflevering. Vond ik trouwens van alle afleveringen van S7B wel.
Gezien! Ik vond het een leuke, bevredigende aflevering.

Wit:

Haha, waren dat nou de bier en pretzels van Dwight?

Superleuk dat kermisterrein. En michonne kan nog steeds niet raak schieten

Ik vond het hert wel weer een slechte computeranimatie. Toen het wegliep leek het wel door die metalen balken heen te lopen.

Haha, Rick deed een Glenn. Aandoenlijk hoe kapot Michonne ervan was dat ze dacht dat hij dood was. Ik was geen moment bang voor Ricks dood. Hij is vooralsnog unkillable.

Aaah en Judith wat een mooi meisje is dat toch.

Goed, nog niet genoeg wapens. Kom maar over de brug Tara!

Fijn dat Rosita bereid is al grudges aan de kant te schuiven voor een constructieve samenwerking.

Is het alweer volgende week?
quote:Dory_1 schreef op 06 maart 2017 @ 09:53:

[...]

Wit: Ik was toch positief? Ik vond het echt een leuke aflevering. Vond ik trouwens van alle afleveringen van S7B wel.

Daarom vraag ik me af waar me vibe is..

Ik miste t al in afl 9 en 10.. Vorig week was het terug en nu denk ik zelf ..ik kijk het morgen wel
Oooh ik moet dat witte niet lezen. NIET doen, Stofmuis!!

Ik moet nog even zien wanneer ik hem ga kijken. Misschien dat ik vanavond met vriend naar een vriend van ons ga (die ik stiekem best vaak heel irritant vind dus ik hoop heel kinderachtig dat het niet doorgaat hahaha). Anders vanavond TWD!!
Time spent with a cat is never wasted
quote:Dory_1 schreef op 06 maart 2017 @ 09:52:

Was een plaatje van Walker Stalker London 2018. Zal zijn op 10 en 11 maart.

De eerste lading VIP en Gold kaarten gaan over twee weken in de verkoop. De kaarten worden in verschillende delen verkocht (zal niet voor GA gelden denk ik).

Ik wil eigenlijk nog een keer proberen te gaan, maar in 2018 komt er als het goed is ook een Walker Stalker naar Duitsland. Dat ga ik eerst eens even afwachten, waar dat is en wanneer. Is dichterbij en ook goedkoper als je in Euro's gaat rekenen ipv ponden.Ik ga het ook in de gaten houden.
Ik kan morgen pas kijken... Helaas pindakaas. Kijk ik morgen ook RTL late night nog even terug, leuk zeg!

Ik ben ondertussen wel begonnen aan een TWD marathon. Heb seizoen 1 en 2 achter de rug, vind seizoen 2 echt wel baas hoor! En hoewel ik weet wat er allemaal gaat gebeuren vind ik het toch erg spannend allemaal haha.
Uhm... stuff... and things
Oh bah Mamalin, autoreparaties daar ben ik altijd zo bang voor. Mijn laatste was ook zo duur
Ik heb het geld er niet voor..

Het is echt een droom om een keer na zo evenement te gaan en handtekening te krijgen van JDM en als die er niet is een ander ster..

Maar volgens mij is zo kaartje gewoon mega duur

Ik las gister dat iemand bijna 1000 euro kwijt was..

Nu heeft die ook wel meer gedaan dan ik zou doen.

Maar al zou het 250 zijn.. (kaartje inbegrepen) ik kan dat omwille van mijn kinderen niet doen

Ben sowieso iemand die anderen liever voor laat gaan van haarzelf..

Maar toch het is een droom.. Dus ik volg het ook..
Wow, ik heb veel gemist in de tussentijd. Zoals the happening van de handtekening van JDM. Dus nu ben ik nog even heel laat helemaal blij.

Ik ga TWD al eerder kijken vanavond, maar weet niet of ik RTL late night ook al ga kijken. Ik denk dat ik dat ga terug kijken morgen, maar moet nog even zien hoe en wat.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik hoop door er nu op tijd bij te zijn de kosten wat te spreiden. Dus over twee weken een kaartje kopen. (Even zien of het GA wordt of toch meer).

Dan rustig een hotel boeken. Dan een vliegtuig of treinticket kopen etc . Dan is het bij elkaar wel veel geld, maar gespreid betaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven