Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 6 maart 2017 om 22:14
maandag 6 maart 2017 om 23:11
dinsdag 7 maart 2017 om 11:28
dinsdag 7 maart 2017 om 11:33
quote:sssssst schreef op 07 maart 2017 @ 11:28:
[...]
En hoe weet je dan dat zij het bij het rechte eind heeft? Misschien lult ze ook maar wat. Dan kan ook.Omdat het klopt wat ze zegt, ze legt het wat uitgebreider uit dan een instantie. Ik schrijf het altijd op wat ze zegt en dat vraag ik dan als ik bij de notaris ben of werk.
[...]
En hoe weet je dan dat zij het bij het rechte eind heeft? Misschien lult ze ook maar wat. Dan kan ook.Omdat het klopt wat ze zegt, ze legt het wat uitgebreider uit dan een instantie. Ik schrijf het altijd op wat ze zegt en dat vraag ik dan als ik bij de notaris ben of werk.
dinsdag 7 maart 2017 om 11:33
dinsdag 7 maart 2017 om 11:39
quote:Ttass30 schreef op 07 maart 2017 @ 11:35:
[...]
Juist!! Heb ik veel aan.
Zat net even mee te lezen, en zelfs ik begrijp er wat meer van met haar uitleg en dat wil wel wat zeggen. Ben daar doorgaans niet goed in.
Begrijp ik nou dat alles rondom de erfenis nu geregeld is? Lekker, scheelt weer onvrede.
[...]
Juist!! Heb ik veel aan.
Zat net even mee te lezen, en zelfs ik begrijp er wat meer van met haar uitleg en dat wil wel wat zeggen. Ben daar doorgaans niet goed in.
Begrijp ik nou dat alles rondom de erfenis nu geregeld is? Lekker, scheelt weer onvrede.
dinsdag 7 maart 2017 om 13:21
quote:Grobbekuiken schreef op 07 maart 2017 @ 11:33:
[...]
Yep, ben ik met je eens. Behalve dat ze die kennis heeft, weet ze het ook nog eens heel goed uit te leggen.
Dat laatste zal het 'm doen.
Voor mensen die de kennis hebben is het volkomen vanzelfsprekend dat ze alles weten. Ze gaan er vaak van uit/denken er niet bij na, dat de simpelste termen voor een leek niet simpel zijn.
[...]
Yep, ben ik met je eens. Behalve dat ze die kennis heeft, weet ze het ook nog eens heel goed uit te leggen.
Voor mensen die de kennis hebben is het volkomen vanzelfsprekend dat ze alles weten. Ze gaan er vaak van uit/denken er niet bij na, dat de simpelste termen voor een leek niet simpel zijn.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 7 maart 2017 om 13:27
quote:simbalabimba schreef op 07 maart 2017 @ 13:21:
[...]
Dat denk ik ook.
Knap hoor, als je het dan in heldere Jip en Janneke taal kan uitleggen.
[...]
Dat denk ik ook.
Knap hoor, als je het dan in heldere Jip en Janneke taal kan uitleggen.
dinsdag 7 maart 2017 om 13:28
dinsdag 7 maart 2017 om 13:31
quote:noisekick schreef op 07 maart 2017 @ 13:25:
[...]
Ze legde mij uit, hoe je fatsoenlijk in gezelschap een tompouce kan eten (naar aanleiding van een ander topic)
Daar zijn geloof ik zelfs filmpjes over.
[...]
Ze legde mij uit, hoe je fatsoenlijk in gezelschap een tompouce kan eten (naar aanleiding van een ander topic)
Daar zijn geloof ik zelfs filmpjes over.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 7 maart 2017 om 13:36
http://www.dumpert.nl/med ... je_nou_een_tompouce_.html
tadaaaaa
tadaaaaa
dinsdag 7 maart 2017 om 13:38
quote:Grobbekuiken schreef op 07 maart 2017 @ 11:39:
[...]
Begrijp ik nou dat alles rondom de erfenis nu geregeld is? Lekker, scheelt weer onvrede.Ja alles is nu geregeld gelukkig. Daarom hoop ik ook altijd dat -Nummerzoveel in mijn topic reageert. Heb ik heel erg veel aan. Ze legt het duidelijk en helder uit zonder ingewikkelde jargon te gebruiken .
[...]
Begrijp ik nou dat alles rondom de erfenis nu geregeld is? Lekker, scheelt weer onvrede.Ja alles is nu geregeld gelukkig. Daarom hoop ik ook altijd dat -Nummerzoveel in mijn topic reageert. Heb ik heel erg veel aan. Ze legt het duidelijk en helder uit zonder ingewikkelde jargon te gebruiken .
dinsdag 7 maart 2017 om 13:53
dinsdag 7 maart 2017 om 14:04
quote:simbalabimba schreef op 07 maart 2017 @ 13:36:
tadaaaaaDan heb je dus een wat groter bordje nodig. Hmm ik eet gewoon maar geen tompouce in gezelschap denk ik.
tadaaaaaDan heb je dus een wat groter bordje nodig. Hmm ik eet gewoon maar geen tompouce in gezelschap denk ik.