Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het is het totaalplaatje oudblond. Degene die dat zei, heeft zoveel problemen. Ze zou het alleen niet redden.

Maar jou geloof ik hoor
Ik heb dat topic of 'haar' niet recent niet gelezen en je collega ken ik naturlijk helmaal niet dus je kan best gelijk hebben over het totaalplaatje. Ik wilde gewoon even nuanceren. Fijn dat we elkaar begrijpen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
.
Krijg allergische bulten van iemand
quote:_alice_ schreef op 06 maart 2017 @ 23:07:

Krijg allergische bulten van iemand Misschien is het wederzijds
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
-Nummerzoveel- is echt een aanwinst voor het forum echt geweldig hoeveel kennis ze heeft van zaken. Heb ik heel veel aan. Erg blij mee.
quote:Ttass30 schreef op 07 maart 2017 @ 11:23:

-Nummerzoveel- is echt een aanwinst voor het forum echt geweldig hoeveel kennis ze heeft van zaken. Heb ik heel veel aan. Erg blij mee.En hoe weet je dan dat zij het bij het rechte eind heeft? Misschien lult ze ook maar wat. Dan kan ook.
quote:sssssst schreef op 07 maart 2017 @ 11:28:

[...]

En hoe weet je dan dat zij het bij het rechte eind heeft? Misschien lult ze ook maar wat. Dan kan ook.Omdat NZ hier al 300 jaar komt en zelfs startersdagen e.d. heeft georganiseerd.
Ik vind Nummerzoveel tof, ben ook al eens echt door haar informatie geholpen.
quote:sssssst schreef op 07 maart 2017 @ 11:28:

[...]

En hoe weet je dan dat zij het bij het rechte eind heeft? Misschien lult ze ook maar wat. Dan kan ook.Omdat het klopt wat ze zegt, ze legt het wat uitgebreider uit dan een instantie. Ik schrijf het altijd op wat ze zegt en dat vraag ik dan als ik bij de notaris ben of werk.

-Nummerzoveel- is echt een aanwinst voor het forum echt geweldig hoeveel kennis ze heeft van zaken. Heb ik heel veel aan. Erg blij mee.Yep, ben ik met je eens. Behalve dat ze die kennis heeft, weet ze het ook nog eens heel goed uit te leggen.
quote:Star schreef op 07 maart 2017 @ 11:31:

[...]

Omdat NZ hier al 300 jaar komt en zelfs startersdagen e.d. heeft georganiseerd.Oké dat wist ik niet.
quote:Grobbekuiken schreef op 07 maart 2017 @ 11:33:

[...]

Yep, ben ik met je eens. Behalve dat ze die kennis heeft, weet ze het ook nog eens heel goed uit te leggen.Juist!! Heb ik veel aan.
quote:Ttass30 schreef op 07 maart 2017 @ 11:35:

[...]

Juist!! Heb ik veel aan.

Zat net even mee te lezen, en zelfs ik begrijp er wat meer van met haar uitleg en dat wil wel wat zeggen. Ben daar doorgaans niet goed in.

Begrijp ik nou dat alles rondom de erfenis nu geregeld is? Lekker, scheelt weer onvrede.
quote:Star schreef op 07 maart 2017 @ 11:31:

[...]

Omdat NZ hier al 300 jaar komt en zelfs startersdagen e.d. heeft georganiseerd.Dit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Grobbekuiken schreef op 07 maart 2017 @ 11:33:

[...]

Yep, ben ik met je eens. Behalve dat ze die kennis heeft, weet ze het ook nog eens heel goed uit te leggen.

Dat laatste zal het 'm doen.

Voor mensen die de kennis hebben is het volkomen vanzelfsprekend dat ze alles weten. Ze gaan er vaak van uit/denken er niet bij na, dat de simpelste termen voor een leek niet simpel zijn.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Renaissance schreef op 07 maart 2017 @ 11:32:

Ik vind Nummerzoveel tof, ben ook al eens echt door haar informatie geholpen.Ze legde mij uit, hoe je fatsoenlijk in gezelschap een tompouce kan eten (naar aanleiding van een ander topic)
quote:simbalabimba schreef op 07 maart 2017 @ 13:21:

[...]

Dat laatste zal het 'm doen.

Voor mensen die de kennis hebben is het volkomen vanzelfsprekend dat ze alles weten. Ze gaan er vaak van uit/denken er niet bij na, dat de simpelste termen voor een leek niet simpel zijn.

Dat denk ik ook.

Knap hoor, als je het dan in heldere Jip en Janneke taal kan uitleggen.

-Nummerzoveel- is echt een aanwinst voor het forum echt geweldig hoeveel kennis ze heeft van zaken. Heb ik heel veel aan. Erg blij mee.Fijn dat je ermee geholpen bent!
Life is short. Eat dessert first.
quote:noisekick schreef op 07 maart 2017 @ 13:25:

[...]

Ze legde mij uit, hoe je fatsoenlijk in gezelschap een tompouce kan eten (naar aanleiding van een ander topic)

Daar zijn geloof ik zelfs filmpjes over.

quote:simbalabimba schreef op 07 maart 2017 @ 13:31:

[...]

Daar zijn geloof ik zelfs filmpjes over.Tompoucen techniek, ga ff zoeken op you tube.
http://www.dumpert.nl/med ... je_nou_een_tompouce_.html

tadaaaaa

quote:Grobbekuiken schreef op 07 maart 2017 @ 11:39:

[...]

Zat net even mee te lezen, en zelfs ik begrijp er wat meer van met haar uitleg en dat wil wel wat zeggen. Ben daar doorgaans niet goed in.

Begrijp ik nou dat alles rondom de erfenis nu geregeld is? Lekker, scheelt weer onvrede.Ja alles is nu geregeld gelukkig. Daarom hoop ik ook altijd dat -Nummerzoveel in mijn topic reageert. Heb ik heel erg veel aan. Ze legt het duidelijk en helder uit zonder ingewikkelde jargon te gebruiken .
Lieve Ttas, het is fijn dat je zoveel vertrouwen hebt in NummerZoveel, maar haar expertise is op het gebied van arbeidszaken en ondernemen. Ze kan dus wel iets uitleggen over investeren in bedrijven maar ze is geen financieel adviseur. En je hebt nu een financieel adviseur nodig.
quote:simbalabimba schreef op 07 maart 2017 @ 13:36:

http://www.dumpert.nl/med ... je_nou_een_tompouce_.html

tadaaaaaDan heb je dus een wat groter bordje nodig. Hmm ik eet gewoon maar geen tompouce in gezelschap denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven