Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 7 maart 2017 om 14:22
quote:Marana_ schreef op 07 maart 2017 @ 13:53:
Lieve Ttas, het is fijn dat je zoveel vertrouwen hebt in NummerZoveel, maar haar expertise is op het gebied van arbeidszaken en ondernemen. Ze kan dus wel iets uitleggen over investeren in bedrijven maar ze is geen financieel adviseur. En je hebt nu een financieel adviseur nodig.Ze gaf het net aan. Jammer dat bugs er niet meer is. Hier had hij ook wel verstand van.
Lieve Ttas, het is fijn dat je zoveel vertrouwen hebt in NummerZoveel, maar haar expertise is op het gebied van arbeidszaken en ondernemen. Ze kan dus wel iets uitleggen over investeren in bedrijven maar ze is geen financieel adviseur. En je hebt nu een financieel adviseur nodig.Ze gaf het net aan. Jammer dat bugs er niet meer is. Hier had hij ook wel verstand van.
dinsdag 7 maart 2017 om 14:24
Ook Bugs is geen financieel adviseur. En als je nu denkt dat je dan Doreia moet hebben: ook mis, die heeft heel veel verstand van schuldhulpverlening en zo, maar heeft ook geen expertise op het gebied van jouw vraag.
Ik zou echt buiten het forum een financieel adviseur zoeken. Niet van je bank, een onafhankelijke.
Ik zou echt buiten het forum een financieel adviseur zoeken. Niet van je bank, een onafhankelijke.
dinsdag 7 maart 2017 om 17:29
Bizarre ervaring om vluchtig te scannen waar napraat over gaat ( iets met financieel adviseren), op de 'direct naar beneden'-knop te drukken en onderaan de vraag van Pheadra te lezen ( denken jullie nou echt dat ik te koop ben voor een beurt? )
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 7 maart 2017 om 17:30
quote:feow schreef op 07 maart 2017 @ 17:29:
Bizarre ervaring om vluchtig te scannen waar napraat over gaat ( iets met financieel adviseren), op de 'direct naar beneden'-knop te drukken en onderaan de vraag van Pheadra te lezen ( denken jullie nou echt dat ik te koop ben voor een beurt? )
Best wel ja.
Best wel ja.
dinsdag 7 maart 2017 om 17:34
quote:GrimbleGrumble schreef op 07 maart 2017 @ 17:28:
MAAR WAAROM WORDT ALLES NOU UIT ZIJN VERBAND GERUKT?!?!?!? WAAROM?!?!?@!!1221?
Dat gebeurt overal.
Ken je dat kringspelletje nog, van de lagere school? Dan fluisterde iemand een woord in het oor van zijn buur en als het woord de kring rond was geweest was het ineens een heel ander woord. En hier gebeurt dat zwart op wit, dus je kunt precies nalezen waar het mis gaat. Helaas neemt bijna niemand de moeite om terug te lezen.
MAAR WAAROM WORDT ALLES NOU UIT ZIJN VERBAND GERUKT?!?!?!? WAAROM?!?!?@!!1221?
Dat gebeurt overal.
Ken je dat kringspelletje nog, van de lagere school? Dan fluisterde iemand een woord in het oor van zijn buur en als het woord de kring rond was geweest was het ineens een heel ander woord. En hier gebeurt dat zwart op wit, dus je kunt precies nalezen waar het mis gaat. Helaas neemt bijna niemand de moeite om terug te lezen.
dinsdag 7 maart 2017 om 17:43
quote:GrimbleGrumble schreef op 07 maart 2017 @ 17:32:
[...]
Ik wil niet denken om mijn hart! Ik wil ANTWOORD!!!12@!!
Oké.
Omdat jij dus gewoon regelrecht je dochter de afgrond in helpt met je taakverdeling, daarom.
M.a.w. Toen jij je kort geleden min of meer hetzelfde afvroeg deed je dat zonder schreeuwen.
[...]
Ik wil niet denken om mijn hart! Ik wil ANTWOORD!!!12@!!
Oké.
Omdat jij dus gewoon regelrecht je dochter de afgrond in helpt met je taakverdeling, daarom.
M.a.w. Toen jij je kort geleden min of meer hetzelfde afvroeg deed je dat zonder schreeuwen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 7 maart 2017 om 17:47