Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 7 maart 2017 om 21:55
dinsdag 7 maart 2017 om 22:00
quote:vrouwjagersma schreef op 07 maart 2017 @ 21:56:
[...]
En de politie: "Dat is niet de maximumsnelheid, dat is het nummer van de weg"
Jah dat zeiden ze tegen mij ook. Belachelijk want een graafmachine gaat niet te hard hoor.
Ik denk dat ik maar eens politieagent ga zijn.
[...]
En de politie: "Dat is niet de maximumsnelheid, dat is het nummer van de weg"
Jah dat zeiden ze tegen mij ook. Belachelijk want een graafmachine gaat niet te hard hoor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 7 maart 2017 om 22:01
quote:Phaedra__ schreef op 07 maart 2017 @ 22:00:
[...]
Gewoon over ze heen rijden als ze moeilijk doen.Precies en ze dan een bon geven omdat ze de weg vervuilen.
[...]
Gewoon over ze heen rijden als ze moeilijk doen.Precies en ze dan een bon geven omdat ze de weg vervuilen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 7 maart 2017 om 22:04
quote:Enn schreef op 07 maart 2017 @ 22:00:
[...]
Iedereen kan bioloog worden. Ik neem het in overweging.
Ik wilde vroeger altijd Anita Meijer worden. Zou dat nog kunnen?
[...]
dinsdag 7 maart 2017 om 22:16
quote:vrouwjagersma schreef op 07 maart 2017 @ 22:04:
[...]
Why tell me why not?
Effe een gleufje boren en dan playen ze your lovesong again.
[...]
Why tell me why not?
Effe een gleufje boren en dan playen ze your lovesong again.
dinsdag 7 maart 2017 om 22:18
dinsdag 7 maart 2017 om 22:24
quote:vrouwjagersma schreef op 07 maart 2017 @ 22:12:
Het is dat ik niet op de sekspijler reageer en het is dat Emperor daar al meesterlijk post, maar man, wat een narigheid in dat topic.Wow..... eens.
Het is dat ik niet op de sekspijler reageer en het is dat Emperor daar al meesterlijk post, maar man, wat een narigheid in dat topic.Wow..... eens.
dinsdag 7 maart 2017 om 22:26
quote:Phaedra__ schreef op 07 maart 2017 @ 22:18:
[...]
Ik vind het altijd zo onvoorstelbaar, zulke uitspraken.
#teambraadpan.
Maar ik hoop echt dat het gewoon getrol is. Al vind ik het hartverscheurend dat TO daardoor bevestigd wordt in haar bestaande idee dat dit haar schuld was. Ik haat dit zo. Die arme vrouw die denkt dat zij dom was, terwijl iemand anders moedwillig en herhaaldelijk en opzettelijk continu over al haar grenzen is gegaan. En dát dan ook bevestigen (dat ze dom geweest zou zijn dus) en benadrukken hoe zij daar zelf om gevraagd heeft. Soms roep ik heel hard "Aaaaaaargh" tegen de computer. (niet te hard, want mijn man en de kinderen slapen al)
[...]
Ik vind het altijd zo onvoorstelbaar, zulke uitspraken.
#teambraadpan.
Maar ik hoop echt dat het gewoon getrol is. Al vind ik het hartverscheurend dat TO daardoor bevestigd wordt in haar bestaande idee dat dit haar schuld was. Ik haat dit zo. Die arme vrouw die denkt dat zij dom was, terwijl iemand anders moedwillig en herhaaldelijk en opzettelijk continu over al haar grenzen is gegaan. En dát dan ook bevestigen (dat ze dom geweest zou zijn dus) en benadrukken hoe zij daar zelf om gevraagd heeft. Soms roep ik heel hard "Aaaaaaargh" tegen de computer. (niet te hard, want mijn man en de kinderen slapen al)