Lijf & Lijn alle pijlers

Stank

08-03-2017 11:19 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen Ik zit met een vies probleem.

Ik stink zo erg uit mijn doos dat ik het zelfs ruik als ik in de auto zit of thuis op de bank.

Ik ben zondag ongesteld geworden en de lucht is niet te harden.

Ik heb dit een keer eerder gehad maar toen had ik een tampon vergeten.

Maar dat is nu niet het geval ik heb goed gevoeld.

Op het internet heb ik al ff gekeken daar stond onder meer dat als je geschoren bent het minder is omdat er zweet en geurtjes niet tussen blijven hangen. Ik heb al katoenen ondergoed gekocht. en gebruik momenteel alleen tampons dus zonder extra inlegkruisje.

Ik was mezelf altijd zonder zeep.

Om nu met dit verhaal naar de ha tegaan vindt ik ook weer wat maar heeft iemand tips.

Groetjes
quote:Zinerva schreef op 08 maart 2017 @ 13:07:

[...]

Blijkbaar zijn wij de enige die er zo over denkenJa, verbaast mij ook. Daarnaast vind ik de toon ook best onprettig. Jammer.
quote:Perzina schreef op 08 maart 2017 @ 13:11:

[...]

Ja, verbaast mij ook. Daarnaast vind ik de toon ook best onprettig. Jammer.Ik ook, maar blijkbaar is vinden deze forumers het nodig om op deze manier te reageren. Ergens wel jammer omdat er zo geen goede discussie kan ontstaan.
quote:Zinerva schreef op 08 maart 2017 @ 13:16:

[...]

Ik ook, maar blijkbaar is vinden deze forumers het nodig om op deze manier te reageren. Ergens wel jammer omdat er zo geen goede discussie kan ontstaan.

Hopelijk heeft de TO wel iets aan onze tips

Het lijkt me uit proberen waard om bij dergelijke klachten te onderzoeken of biologisch maandverband of een cup iniedergeval niet meer last geven.

Het lijkt me dat er meer aan de hand is bij TO, maar het gebruik van chemisch bewerkte tampons lijkt me niet zo bevordelijk, en tampons sowieso niet.
volgens mij kan er best een goede discussie ontstaan, alleen kom dan met onderbouwde argumenten. Een artikel in de Cosmo of op Wiki vind ik geen onderbouwd onderzoek
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
overigens vind ik dat TO sowieso naar de HA moet
quote:Zinerva schreef op 08 maart 2017 @ 13:16:

[...]

Ik ook, maar blijkbaar is vinden deze forumers het nodig om op deze manier te reageren. Ergens wel jammer omdat er zo geen goede discussie kan ontstaan.
quote:rosanna08 schreef op 08 maart 2017 @ 13:27:

volgens mij kan er best een goede discussie ontstaan, alleen kom dan met onderbouwde argumenten. Een artikel in de Cosmo of op Wiki vind ik geen onderbouwd onderzoek Precies dit.

volgens mij kan er best een goede discussie ontstaan, alleen kom dan met onderbouwde argumenten. Een artikel in de Cosmo of op Wiki vind ik geen onderbouwd onderzoek Zit eens niet zo wijs te doen jij .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Beetje overdreven, lijkt me. We zitten hier niet op een wetenschapsforum. De TO kan voor zichzelf beslissen of ze deze tips ter harte neemt. En te lezen is dat er al veel over geschreven is, door ervaringen van andere vrouwen, en ook door bronnen zoals Zinerva noemde.

Allemaal prima, en dat het niet wetenschappelijk is, doet niks af aan het feit dat er blijkbaar genoeg vrouwen zijn die last krijgen. TO kan zelf beslissen wat ze er mee doet.

Geen enkele reden om een forummer die goedbedoeld advies geeft, deels op basis van eigen ervaring, deels op basis van willekeurige internetbronnen, zo onprettig te benaderen als net gebeurde
Maar goed, het gaat vrolijk door zie ik terwijl ik mijn bericht aan het typen was. Belachelijk. Ik ben weg hier.

TO, sterkte, ik hoop dat je een oplossing vindt, door de huisarts, en wie weet met dergelijke tips als Zinerva en ik benoemde.
quote:Perzina schreef op 08 maart 2017 @ 13:34:

Beetje overdreven, lijkt me. We zitten hier niet op een wetenschapsforum. De TO kan voor zichzelf beslissen of ze deze tips ter harte neemt. En te lezen is dat er al veel over geschreven is, door ervaringen van andere vrouwen, en ook door bronnen zoals Zinerva noemde.

Allemaal prima, en dat het niet wetenschappelijk is, doet niks af aan het feit dat er blijkbaar genoeg vrouwen zijn die last krijgen. TO kan zelf beslissen wat ze er mee doet.

Geen enkele reden om een forummer die goedbedoeld advies geeft, deels op basis van eigen ervaring, deels op basis van willekeurige internetbronnen, zo onprettig te benaderen als net gebeurde als je dingen gaat roepen als dat tampons en maandverband gevaarlijk zijn, vind ik dat je dat wel moet kunnen onderbouwen. Je vergeet dat er heel veel mensen hier meelezen, ook jonge meiden die hierdoor in paniek kunnen raken
quote:-Kia-Ora- schreef op 08 maart 2017 @ 12:57:

[...]

Wikipedia is een hele goede bron hoor .Het eerste wat je leert over refereren, is dat Wikipedia een onbetrouwbare bron is. Dat is er ingestapt bij mij
quote:Perzina schreef op 08 maart 2017 @ 13:34:

Geen enkele reden om een forummer die goedbedoeld advies geeft, deels op basis van eigen ervaring, deels op basis van willekeurige internetbronnen, zo onprettig te benaderen als net gebeurde

Maar roepen dat het gevaarlijk is zonder dit te kunnen ondersteunen met goeie bronnen is ook gevaarlijk. Dat je last hebt van irritatie etc kun je ook anders zeggen. Je kunt het opperen dat de stank daardoor ontstaan kan. Maar roepen dat het gevaarlijk is moet je gewoon niet doen. Er lezen ook veel jongeren mee, meiden die onzeker zijn over maandverband en tampons, die dus niet meer weten wat ze dan moeten!

En we hoeven het niet eens te zijn en er kan prima gediscussieerd worden. Maar op het net slingeren dat het gevaarlijk is... irritatie is wat anders dan gevaarlijk he.
quote:Filee schreef op 08 maart 2017 @ 13:38:

[...]

Het eerste wat je leert over refereren, is dat Wikipedia een onbetrouwbare bron is. Dat is er ingestapt bij mij

Neemt niet weg dat Wikipedia verrekte handig is. Gewoon de bronnen bekijken en van daaruit verder zoeken.

Of gewoon gelijk Pubmed aanslingeren.
quote:Filee schreef op 08 maart 2017 @ 13:38:

[...]

Het eerste wat je leert over refereren, is dat Wikipedia een onbetrouwbare bron is. Dat is er ingestapt bij mij Ah jij bent ook ten prooi gevallen aan het wetenschappelijk onderwijs .
quote:-Kia-Ora- schreef op 08 maart 2017 @ 13:45:

[...]

Ah jij bent ook ten prooi gevallen aan het wetenschappelijk onderwijs .Ja. Daar heb ik trauma's aan overgehouden. Moest je iets schrijven en dan is Wikipedia de enige bron (zonder andere referenties) en dan mocht je die niet gebruiken
quote:Filee schreef op 08 maart 2017 @ 13:46:

[...]

Ja. Daar heb ik trauma's aan overgehouden. Moest je iets schrijven en dan is Wikipedia de enige bron (zonder andere referenties) en dan mocht je die niet gebruiken Ik raad je EMDR aan.
stelletje viswijven zijn we
Lorem Ipsum
quote:muurbloempje66 schreef op 08 maart 2017 @ 12:32:

[...]

Kun je een tampon vergeten dan? Die voel je toch echt zitten? Of moet er toch echt uit komen?Sterker nog, mijn man voelde hem zitten... ik rook al iets, maar kon het niet plaatsen.
To heb je een spiraaltje ??

ZO ja kan hij de veroorzaker zijn van je stank.

een spiraaltje kan nl gaan ontsteken.
quote:Perzina schreef op 08 maart 2017 @ 13:23:

[...]

Hopelijk heeft de TO wel iets aan onze tips

Het lijkt me uit proberen waard om bij dergelijke klachten te onderzoeken of biologisch maandverband of een cup iniedergeval niet meer last geven.

Het lijkt me dat er meer aan de hand is bij TO, maar het gebruik van chemisch bewerkte tampons lijkt me niet zo bevordelijk, en tampons sowieso niet.Mee eens

volgens mij kan er best een goede discussie ontstaan, alleen kom dan met onderbouwde argumenten. Een artikel in de Cosmo of op Wiki vind ik geen onderbouwd onderzoek Heb jij een onderbouwing dat het gebruik van tampons goed voor je is?
quote:turquasi schreef op 08 maart 2017 @ 14:13:

stelletje viswijven zijn we Heb ik soortgenoten?
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
quote:SpringDing schreef op 08 maart 2017 @ 13:29:

[...]

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/or ... 7d74f2.jpg[/img]Doe niet zo kinderachtig zeg
quote:-Kia-Ora- schreef op 08 maart 2017 @ 13:43:

[...]

Maar roepen dat het gevaarlijk is zonder dit te kunnen ondersteunen met goeie bronnen is ook gevaarlijk. Dat je last hebt van irritatie etc kun je ook anders zeggen. Je kunt het opperen dat de stank daardoor ontstaan kan. Maar roepen dat het gevaarlijk is moet je gewoon niet doen. Er lezen ook veel jongeren mee, meiden die onzeker zijn over maandverband en tampons, die dus niet meer weten wat ze dan moeten!

En we hoeven het niet eens te zijn en er kan prima gediscussieerd worden. Maar op het net slingeren dat het gevaarlijk is... irritatie is wat anders dan gevaarlijk he.Waar heb ik gezegd dat het gevaarlijk is? Ik zei dat het niet zo goed voor je was., dat is iets anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven