Stank
woensdag 8 maart 2017 om 11:19
Hallo iedereen Ik zit met een vies probleem.
Ik stink zo erg uit mijn doos dat ik het zelfs ruik als ik in de auto zit of thuis op de bank.
Ik ben zondag ongesteld geworden en de lucht is niet te harden.
Ik heb dit een keer eerder gehad maar toen had ik een tampon vergeten.
Maar dat is nu niet het geval ik heb goed gevoeld.
Op het internet heb ik al ff gekeken daar stond onder meer dat als je geschoren bent het minder is omdat er zweet en geurtjes niet tussen blijven hangen. Ik heb al katoenen ondergoed gekocht. en gebruik momenteel alleen tampons dus zonder extra inlegkruisje.
Ik was mezelf altijd zonder zeep.
Om nu met dit verhaal naar de ha tegaan vindt ik ook weer wat maar heeft iemand tips.
Groetjes
Ik stink zo erg uit mijn doos dat ik het zelfs ruik als ik in de auto zit of thuis op de bank.
Ik ben zondag ongesteld geworden en de lucht is niet te harden.
Ik heb dit een keer eerder gehad maar toen had ik een tampon vergeten.
Maar dat is nu niet het geval ik heb goed gevoeld.
Op het internet heb ik al ff gekeken daar stond onder meer dat als je geschoren bent het minder is omdat er zweet en geurtjes niet tussen blijven hangen. Ik heb al katoenen ondergoed gekocht. en gebruik momenteel alleen tampons dus zonder extra inlegkruisje.
Ik was mezelf altijd zonder zeep.
Om nu met dit verhaal naar de ha tegaan vindt ik ook weer wat maar heeft iemand tips.
Groetjes

woensdag 8 maart 2017 om 11:24
woensdag 8 maart 2017 om 11:31
quote:Faranya schreef op 08 maart 2017 @ 11:24:
Ruik je na het wassen ook al iets? Of komt het in de loop van de dag?
Je kan hiermee prima naar de huisarts gaan. Die kan je ook nog tips geven, je geruststellen dat het allemaal goed zit daar beneden of juist ontdekken waardoor het wordt veroorzaakt.
Ik ruik het al als ik net onder de douche vandaan kom.
Het is nog penetranter dan de bekende vis lucht.
Ruik je na het wassen ook al iets? Of komt het in de loop van de dag?
Je kan hiermee prima naar de huisarts gaan. Die kan je ook nog tips geven, je geruststellen dat het allemaal goed zit daar beneden of juist ontdekken waardoor het wordt veroorzaakt.
Ik ruik het al als ik net onder de douche vandaan kom.
Het is nog penetranter dan de bekende vis lucht.
woensdag 8 maart 2017 om 11:35
Kun je niet beter even gaan googelen ipv plaatsen op het viva-forum? Ws heb je een bacteriele vaginose, dat is een infectie. Of iets anders natuurlijk, maar als je naar je huisarts gaat dan krijg je wat pillen en ben je er weer vanaf.
En je kunt dan gewoon weer tampons enzo gebruiken hoor, daar komt het niet van.
En je kunt dan gewoon weer tampons enzo gebruiken hoor, daar komt het niet van.

woensdag 8 maart 2017 om 11:37