Lijf & Lijn alle pijlers

Stank

08-03-2017 11:19 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen Ik zit met een vies probleem.

Ik stink zo erg uit mijn doos dat ik het zelfs ruik als ik in de auto zit of thuis op de bank.

Ik ben zondag ongesteld geworden en de lucht is niet te harden.

Ik heb dit een keer eerder gehad maar toen had ik een tampon vergeten.

Maar dat is nu niet het geval ik heb goed gevoeld.

Op het internet heb ik al ff gekeken daar stond onder meer dat als je geschoren bent het minder is omdat er zweet en geurtjes niet tussen blijven hangen. Ik heb al katoenen ondergoed gekocht. en gebruik momenteel alleen tampons dus zonder extra inlegkruisje.

Ik was mezelf altijd zonder zeep.

Om nu met dit verhaal naar de ha tegaan vindt ik ook weer wat maar heeft iemand tips.

Groetjes
Ga naar je huisarts!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Stoppen met tampons. Maandverband gebruiken zodat je kunt zien wat er uit komt...

Na je ongesteldheid afspraak maken bij de ha
Heb je ook jeuk? Kan schimmelinfectie zijn.
Tampons vervangen voor een menstruatiecup, tampons zijn namelijk niet zo goed voor je.

En naar de huisarts gaan
Ruik je na het wassen ook al iets? Of komt het in de loop van de dag?

Je kan hiermee prima naar de huisarts gaan. Die kan je ook nog tips geven, je geruststellen dat het allemaal goed zit daar beneden of juist ontdekken waardoor het wordt veroorzaakt.
WEL naar je huisarts gaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Huisarts.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Faranya schreef op 08 maart 2017 @ 11:24:

Ruik je na het wassen ook al iets? Of komt het in de loop van de dag?

Je kan hiermee prima naar de huisarts gaan. Die kan je ook nog tips geven, je geruststellen dat het allemaal goed zit daar beneden of juist ontdekken waardoor het wordt veroorzaakt.

Ik ruik het al als ik net onder de douche vandaan kom.

Het is nog penetranter dan de bekende vis lucht.
Is dit echt? Dus je blijft er liever mee rondlopen dan naar de huisarts te gaan?
Life is short. Eat dessert first.
Niet toch een tampon vergeten? Ik had dit onlangs en er kwam toch een putlucht uit! Was me nog nooit overkomen...
Kun je niet beter even gaan googelen ipv plaatsen op het viva-forum? Ws heb je een bacteriele vaginose, dat is een infectie. Of iets anders natuurlijk, maar als je naar je huisarts gaat dan krijg je wat pillen en ben je er weer vanaf.

En je kunt dan gewoon weer tampons enzo gebruiken hoor, daar komt het niet van.
Ach wat rot. Zeker naar de huisarts gaan. Mogelijk heb je er na een korte kuur geen last meer van.
quote:verbaasde schreef op 08 maart 2017 @ 11:31:

[...]

Ik ruik het al als ik net onder de douche vandaan kom.

Het is nog penetranter dan de bekende vis lucht.klinkt inderdaad heel goed als iets wat de huisarts op kan lossen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als je per ongeluk toch een tampon ben vergeten heb je wel een probleem, dus ik zou als ik jou was maar even lang de huisarts gaan.

En als je geen tampon vergeten bent is die stank opzich ook al reden genoeg om even langs de huisarts te gaan.
Als de wiedeweerga naar de huisarts. Het kan een infectie zijn maar ook een soa.
quote:JonathanStrange schreef op 08 maart 2017 @ 11:35:

Ach wat rot.Letterlijk
heb je misschien sinds kort een spiraaltje?
Lorem Ipsum
Huisarts !!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Als je toch een tampon bent vergeten, kan dat zelfs fataal aflopen. Huisarts dus.
quote:Zinerva schreef op 08 maart 2017 @ 11:23:

Tampons vervangen voor een menstruatiecup, tampons zijn namelijk niet zo goed voor je.

En naar de huisarts gaanOmdat?
Ik snap nooit waarom mensen met dit soort dingen niet naar de huisarts willen. De huisarts is er juist voor huis- tuin en keuken kwaaltjes zoals dit.

Vet kans dat je iets hebt wat met een paar pillen op te lossen is.
quote:Louise70 schreef op 08 maart 2017 @ 11:22:

Stoppen met tampons. Maandverband gebruiken zodat je kunt zien wat er uit komt...

Na je ongesteldheid afspraak maken bij de haWaarom na haar ongesteldheid? Ze kan ook nu al naar haar huisarts.
quote:Izzy_ schreef op 08 maart 2017 @ 12:07:

Als je toch een tampon bent vergeten, kan dat zelfs fataal aflopen. Huisarts dus.Kun je een tampon vergeten dan? Die voel je toch echt zitten? Of moet er toch echt uit komen?
Heb je pas kibbeling of andere gebakken vis gegeten? Als ik dat eet heb ik een dag erna ook een verschrikkelijke vislucht daar hangen. Echt heel raar, snap zelf ook niet hoe het kan. Maar na een dagje of hooguit twee dagen is het weer weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven