Lijf & Lijn alle pijlers

welke deodorant goed tijdens sporten?

08-03-2017 20:42 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames

Ik ga volgende week weer heerlijk beginnen met sporten., Helaas zweet ik best snel, en zoek ik dus een goede deodorant die lekker ruikt en blijft zitten tijdens het sporten.

Het hoeft niet perse een deodorant te zijn, alle tips zijn welkom.
Tijdens het sporten hoor je juist naar zweet je ruiken

Daarna douchen, schonen kleren aan en gewone deo gebruiken een idee?
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
quote:Whatifyoufly schreef op 08 maart 2017 @ 20:45:

Daarna douchen, schonen kleren aan en gewone deo gebruiken een idee?+1
quote:Whatifyoufly schreef op 08 maart 2017 @ 20:45:

Daarna douchen, schonen kleren aan en gewone deo gebruiken een idee?

ik wou dat ik ja kon zeggen, maar helaas loop ik tegen het probleem aan dat ik iets meer geur afgeef dan de gemiddelde vrouw!,

( mischien door het eten van veel knoflook)

Ik schaam mij ervoor en ook al is het niet heel ernstig ik heb liever dat ik een beetje fris ruik.
Wolken 'frisse' geur vind ik echt misselijkmakend vreselijk naar als ik driftig aan het sporten (en dus ook driftig aan het inademen) ben.

Ik zou dus zeggen: ga voor iets geurloos.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Ja eens. als ik het ergens niet erg vind om minder lekker te ruiken is het in de sportschool. maar te erg is ook niet fijn. Ik heb Ohm deodorant. Dat is poeder en het werkt echt fantastisch. Daarmee ruik ik echt nooit iets terwijl ik dat met gewone deo echt wel ruik. Ik doe er meestal eerst een beetje huidolie onder dan blijft het poeder beter plakken. Wat ook fijn is, is dat ik deze deo veel beter uit mijn kleding gewassen krijg.
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik gebruik normaal altijd Rexona Maximum Protection, die werkt heel fijn en de hele dag door!
quote:chillzone schreef op 08 maart 2017 @ 20:50:

[...]

ik wou dat ik ja kon zeggen, maar helaas loop ik tegen het probleem aan dat ik iets meer geur afgeef dan de gemiddelde vrouw!,

( mischien door het eten van veel knoflook)

Ik schaam mij ervoor en ook al is het niet heel ernstig ik heb liever dat ik een beetje fris ruik.Misschien wat minder knoflook eten dan?
Gewone rexona werkt voor mij goed
Deoleen werkt hier perfect!
quote:intothewild schreef op 08 maart 2017 @ 20:58:

Ik gebruik normaal altijd Rexona Maximum Protection, die werkt heel fijn en de hele dag door!

Deze gebruik ik ook.

Ik zweet ook nogal makkelijk en deze werkt heel goed voor mij bij het sporten.
quote:Nomad schreef op 08 maart 2017 @ 21:02:

[...]

Misschien wat minder knoflook eten dan?

haha echt he!,

ik ben blij met de tips!!, ik zou het ook niet heel erg vinden een beetje zweetlucht, maar voel me er niet lekker bij, waarschijnlijk ruikt de ene vrouw meer dan de ander.

Ik ga zeker even kijken naar de rexona, klinkt goed!
Als je gewoon douchet voordat je gaat sporten dan stink je niet. Maar als je veel knoflook eet beste TO, dan 'stink' je sowieso, met of zonder deo!
Ik zweet ook veel bij het sporten hoor. Maar vers zweet ruikt meestal niet zo sterk. Dit werkt voor mij: Gebruik functionele sportkleding en kleed je niet te warm, was die kleding goed na elk gebruik, alvorens je gaat sporten goed wassen en oksels ontharen en gewoon een beetje deo, dat zou genoeg moeten zijn.
Ik ga verschrikkelijk stinken van Rexona. Zo vies die parfumlucht met zweet gemengd. Deoleen heeft lang gewerkt maar werkt nu minder goed helaas. Ik ga eens kijken naar die Ohm poeder.
Het eerste jaar dat ik ging hardlopen stonk ik enorm, ik wilde zelf wel nog een blokje om om de lucht te ontvluchten! Eerlijk gezegd kon het me verder niet zoveel schelen en niemand nam er aanstoot aan had ik het idee (ze bleven in ieder geval altijd naast me lopen en na die tijd staan tijdens het drinken). Na een jaar ging dat over in een normale zweetgeur. Iedereen ruikt tijdens en na het sporten, is volgens mij helemaal niets mis mee.
Odorex depper misschien iets?
Douchen sommigen van jullie echt VOOR het sporten? Dan blijf je bezig toch? Mijn huid zou helemaal kapot gaan van al dat wassen.
quote:grootepan schreef op 08 maart 2017 @ 21:20:

Het eerste jaar dat ik ging hardlopen stonk ik enorm, ik wilde zelf wel nog een blokje om om de lucht te ontvluchten! Eerlijk gezegd kon het me verder niet zoveel schelen en niemand nam er aanstoot aan had ik het idee (ze bleven in ieder geval altijd naast me lopen en na die tijd staan tijdens het drinken). Na een jaar ging dat over in een normale zweetgeur. Iedereen ruikt tijdens en na het sporten, is volgens mij helemaal niets mis mee.Dat iedereen ruikt tijdens het sporten is in mijn beleving gewoon niet waar. Vers zweet stinkt niet. Je moet er gewoon voor zorgen dat jij en je kleren schoon zijn vóórdat je gaat sporten.
ben ik nou de enigste die de knoflook niet kan laten staan?,

En toch ga ik het eens proberen mischien scheelt het echt heel veel!,

Ik zag nu ook van fleuril speciaal wasmiddel staan voor sportkleding die rook ook wel heel goed!,

In wat voor kleding stink je snel?, ik moet nog een goed outfit shoppen!! ( sport natuurlijk )
Ik was mijn oksels goed voor ik ga sporten, juist om resten deodorant weg te poetsen zodat mijn zweetklieren hun werk kunnen doen.
quote:kadanz schreef op 08 maart 2017 @ 21:38:

[...]

Dat iedereen ruikt tijdens het sporten is in mijn beleving gewoon niet waar. Vers zweet stinkt niet. Je moet er gewoon voor zorgen dat jij en je kleren schoon zijn vóórdat je gaat sporten.Ben ik het niet mee eens, elk lichaam is anders en reageerd ook anders op voedsel, hormonen etc..
Ik gebruik helemaal geen deo tijdens het sporten. Zou het dan namelijk overal moeten smeren, ik zweet namelijk niet een beetje maar heel heel veel en dan overal. Vooral met spinning en buiten fietsen, armen en benen kan het dan soms in straaltjes aflopen. Gewoon elke keer schone kleren aan, is er niks in de weg.
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:chillzone schreef op 08 maart 2017 @ 21:43:

[...]

Ben ik het niet mee eens, elk lichaam is anders en reageerd ook anders op voedsel, hormonen etc..Vind je mensen over het algemeen dan heel erg stinken in een sportschool? Ik niet. Heel af en toe ruik je iemand van meters afstand maar die verdenk ik ervan hun sportkleding niet vaak te wassen. Tijdens een hardloopwedstrijd waar er toch wel heel erg veel gezweet wordt ruik je niemand.
quote:kadanz schreef op 08 maart 2017 @ 21:57:

[...]

Vind je mensen over het algemeen dan heel erg stinken in een sportschool? Ik niet. Heel af en toe ruik je iemand van meters afstand maar die verdenk ik ervan hun sportkleding niet vaak te wassen. Tijdens een hardloopwedstrijd waar er toch wel heel erg veel gezweet wordt ruik je niemand.ik ben heel erg met wassen alles wat uit de wasmachine komt moet lekker ruiken zo niet gaat het terug, en toch ruik je me wat als ik ga sporten ( helaas )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven