Napraattopic deel 79

28-02-2017 16:09 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Felix_Urbexicus schreef op 09 maart 2017 @ 11:00:

En ik ben niet eens een milf .

Volgens mij was hij helemaal ontdaan dat ik precies wilde weten wat hij dan met me zou willen uitspoken.

Het antwoord was weinig spectaculair. Beetje likken, beetje pijpen. Standaard riedeltje.Tsss, de jeugd van tegenwoordig. Geen fantasie meer.
Ik zat eigenlijk te twijfelen of ik hem iets uitzonderlijk goors zou sturen en hem compleet te laten afknappen op vrouwen in het algemeen, maar die spelfouten begonnen me teveel te irriteren.
quote:Felix_Urbexicus schreef op 09 maart 2017 @ 11:04:

Ik zat eigenlijk te twijfelen of ik hem iets uitzonderlijk goors zou sturen en hem compleet te laten afknappen op vrouwen in het algemeen, maar die spelfouten begonnen me teveel te irriteren.Waarschijnlijk zijn vrouwen toch het eerst op hem afgeknapt. Die jongen krijgt geen tijd om afgeknapt te raken.

Ik zat eigenlijk te twijfelen of ik hem iets uitzonderlijk goors zou sturen en hem compleet te laten afknappen op vrouwen in het algemeen, maar die spelfouten begonnen me teveel te irriteren.Ik denk dat als je hem wat ietsiepietsie gewaagdere dingen had gestuurd hij ook al snel "teveel" had geroepen. Zo'n groentje?
Oh, ja, zo groen als gras.

Dit wist hij eruit geperst te krijgen:

We beginnen elkaar eerst te zoenen, ik begin je te strelen en jij maakt mn broek los, ik trek je broek uit, lik je kutje helemaal nat, jij pijpt me heel diep. Ik vinger je eerst klaar en daarna neuk ik je het hele huis rond
En wel gewoon in bed natuurlijk.
quote:Felix_Urbexicus schreef op 09 maart 2017 @ 11:10:

We beginnen elkaar eerst te zoenen, ik begin je te strelen en jij maakt mn broek los, ik trek je broek uit, lik je kutje helemaal nat, jij pijpt me heel diep. Ik vinger je eerst klaar en daarna neuk ik je het hele huis rondDat vind ik wel altijd heel feestelijk, als iemand me het hele huis rond neukt. Soort polonaise, heerlijk!

We beginnen elkaar eerst te zoenen, ik begin je te strelen en jij maakt mn broek los, ik trek je broek uit, lik je kutje helemaal nat, jij pijpt me heel diep. Ik vinger je eerst klaar en daarna neuk ik je het hele huis rond

Sohee! Daar zit een milf op te wachten!

Zo gyl...glij nu al van m'n stoel.
quote:Renaissance schreef op 09 maart 2017 @ 11:13:

[...]

Dat vind ik wel altijd heel feestelijk, als iemand me het hele huis rond neukt. Soort polonaise, heerlijk!

[...]

Dat vind ik wel altijd heel feestelijk, als iemand me het hele huis rond neukt. Soort polonaise, heerlijk!

Ik zie het helemaal voor me!

[...]

Dat vind ik wel altijd heel feestelijk, als iemand me het hele huis rond neukt. Soort polonaise, heerlijk!Daar heb ik mijn huis speciaal voor verbouwd zodat het ook echt in een rondje door het huis kan! Geweldig!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Echt jammer dat ie weg is. Ik had hem nog willen vragen waarom hij zijn broek niet uit doet en die van Felix wel.
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2017 @ 11:29:

[...]

Daar heb ik mijn huis speciaal voor verbouwd zodat het ook echt in een rondje door het huis kan! Geweldig!Oh wat heerlijk. Dan kun je ook gewoon zonder haperen nog een rondje, als het echt lekker gaat.
quote:Felix_Urbexicus schreef op 09 maart 2017 @ 11:12:

En wel gewoon in bed natuurlijk.

Dus het bed gaat mee het huis rond?

Leuk leuk leuk!
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 maart 2017 @ 11:35:

[...]

Oh wat heerlijk. Dan kun je ook gewoon zonder haperen nog een rondje, als het echt lekker gaat.Werkt als een tierelier. Hier is het de hele dag bal!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Ik zat eigenlijk te twijfelen of ik hem iets uitzonderlijk goors zou sturen en hem compleet te laten afknappen op vrouwen in het algemeen, maar die spelfouten begonnen me teveel te irriteren.Daar hoor je tijdens de seks niets van hoor
Je bent zelf een theepot
De schorre kat meld zich ook

Ik klink al twee weken alsof ik naar pinkpop/kermis ben geweest

We beginnen elkaar eerst te zoenen, ik begin je te strelen en jij maakt mn broek los, ik trek je broek uit, lik je kutje helemaal nat, jij pijpt me heel diep. Ik vinger je eerst klaar en daarna neuk ik je het hele huis rondIk zit toch niet op de sekspijler?
quote:_Inkie_ schreef op 09 maart 2017 @ 12:41:

[...]

Ik zit toch niet op de sekspijler? Het is maar goed dat Yas op vakantie is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

We beginnen elkaar eerst te zoenen, ik begin je te strelen en jij maakt mn broek los, ik trek je broek uit, lik je kutje helemaal nat, jij pijpt me heel diep. Ik vinger je eerst klaar en daarna neuk ik je het hele huis rondZo'n Ikea woon-slaap-kinder-badkamer, keuken, hal en berging heel praktisch ingedeeld op 16 m2?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

In de rondte met de zon mee neuken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 09 maart 2017 @ 12:54:

[...]

Zo'n Ikea woon-slaap-kinder-badkamer, keuken, hal en berging heel praktisch ingedeeld op 16 m2?
quote:simbalabimba schreef op 09 maart 2017 @ 12:57:

[img]https://www.architectuur.nl/wp-content/ ... 2/rot2.jpg[/img]

In de rondte met de zon mee neuken.

[...]

LOEP ME MAAR aub.
quote:Oudblond schreef op 09 maart 2017 @ 11:29:

[...]

Daar heb ik mijn huis speciaal voor verbouwd zodat het ook echt in een rondje door het huis kan! Geweldig!
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven