Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 10 maart 2017 om 13:24
Dat is echt geen troll hoor. Ik woon in een cliché achterwijk en ik kan je vertellen dat heel veel gezinnen hier leven op vissticks, diepvriespizza en cola. Mensen die echt niet weten hoe ze een aardappel moeten koken. Echt, een moeder van een paar huizen verderop die bij me aanbelde dat ze een stuk vlees gekocht had, maar geen idee hoe ze dat moest klaarmaken.
vrijdag 10 maart 2017 om 13:30
quote:ainne schreef op 10 maart 2017 @ 13:24:
Dat is echt geen troll hoor. Ik woon in een cliché achterwijk en ik kan je vertellen dat heel veel gezinnen hier leven op vissticks, diepvriespizza en cola. Mensen die echt niet weten hoe ze een aardappel moeten koken. Echt, een moeder van een paar huizen verderop die bij me aanbelde dat ze een stuk vlees gekocht had, maar geen idee hoe ze dat moest klaarmaken.
Inderdaad,daar zijn er meer dan genoeg van..
Dan nog kan deze best een trol zijn,dat weet ik niet..
Inderdaad,daar zijn er meer dan genoeg van..
Dan nog kan deze best een trol zijn,dat weet ik niet..
vrijdag 10 maart 2017 om 13:49
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 maart 2017 @ 12:48:
[...]
De mods konden haar ook wel aan blijkt nu
Ja natuurlijk, da's makkelijk zat.
Maar dat is wat ik bedoel, voor zoiets/iemand heb je toch geen mod.nodig?
[...]
De mods konden haar ook wel aan blijkt nu
Ja natuurlijk, da's makkelijk zat.
Maar dat is wat ik bedoel, voor zoiets/iemand heb je toch geen mod.nodig?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 10 maart 2017 om 13:52
vrijdag 10 maart 2017 om 13:54
quote:7102 schreef op 10 maart 2017 @ 13:52:
[...]
Dat lijkt er aardig op of hard roepen dat het niet echt is.( maar trollenjacht blijft verboden maar je mag wel hard roepen dat het niet echt is)Nee hoor, laatst nog een ban voor gehad.
[...]
Dat lijkt er aardig op of hard roepen dat het niet echt is.( maar trollenjacht blijft verboden maar je mag wel hard roepen dat het niet echt is)Nee hoor, laatst nog een ban voor gehad.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 10 maart 2017 om 13:55
Ik ben niet overtuigd. En zou ook wel willen weten waar dat op gebaseerd is. Heb dan ook hetzelfde vermoeden als Doornroosje.
De mods waren eerst de troll hunters aan het wissen en dan ineens het hele topic weg.
Nou ja, ik hoop maar dat het echt een troll was dan, anders zou het wel echt heel sneu zijn voor TO.
De mods waren eerst de troll hunters aan het wissen en dan ineens het hele topic weg.
Nou ja, ik hoop maar dat het echt een troll was dan, anders zou het wel echt heel sneu zijn voor TO.
vrijdag 10 maart 2017 om 13:55
vrijdag 10 maart 2017 om 13:56
vrijdag 10 maart 2017 om 13:59
quote:doornroosje9 schreef op 10 maart 2017 @ 13:55:
[...]
De mods roepen zo vaak dat het een troll is. In de helft van de gevallen onzin, volgens mij. Van een paar weet ik het zelfs zeker. Maar goed, staffen maar, dan halen ze het weg.Hoe dan?
[...]
De mods roepen zo vaak dat het een troll is. In de helft van de gevallen onzin, volgens mij. Van een paar weet ik het zelfs zeker. Maar goed, staffen maar, dan halen ze het weg.Hoe dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!