VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Nee, je mist geen clou, maar het idee dat jij het idee hebt een clou te missen is al grapppig genoeg

Gisteren bij RTL Boulevard (je moet wat als je ziek op de bank ligt) werd het babynieuws verteld. Chantal en Ellemieke allbei een jongetje. Chantal had hem James genoemd en Ellemieke Noah Herman. Vond het al zo'n rare combinatie en dacht dat hij vernoemd was. Wel gek dat ze bij James niet de achternaam zeiden. Daar komt de verwarrimg vandaan. Dacht dat het mannetje dus als voornaam Noah Herman heet.
quote:vrolijk schreef op 24 januari 2009 @ 20:27:

Hoe gaat het eigenlijk met de zwemlessen van KW?

Heel goed. Hij kan al springen en spetteren

Hij kijkt er iedere week naar uit dus dat is een goed teken!
Fijn wind! Dat is echt prettig als ze het leuk vinden. Ik vind het zo zielig als de kindjes het eng vinden en als ze beginnen te huilen, krijg ik soms echt een brok in mijn keel.
Er zitten een paar kindjes en die huilen een half uur lang en krijgen niet echt speciale aandacht. Ze hangen er echt bij wat het extra zielig maakt. Ben zo blij dat KW er echt van geniet. Je ziet hem stralen!

Athena, zag net een stukje Korenslag. Zat jij niet ooit op een koor?
Of als ze geen zin hebben omdat ze moeten en daarom hun kleine kippenkontje tegen de krib gooien

Wind, ben je al wat beter?

Zijn we al uit de datum trouwens, dat heb ik even gemist?
Oef, krijg wat spam binnen op hotmail met een tepelpiercing. Mag ik even zeggen dat ik het daar een beetje benauwd van zou krijgen. Lijkt mij erg gevoelig!
* kijkt eens naar beneden *

aiaiaiaiaia nee dank u, geen tepelpiercing voor mij! Alleen al het idee van het zetten van de piercing!!

Ik heb ooit eens, in mijn jongere jaren, iets uitgespookt met een stel waarvan zij een clitpiercing en hij een eikelpiercing had. Lijkt me echt niet lollig als dat in elkaar haakt, maar volgens hen gebeurde dat niet.
Nee, tepel durf ik ook echt niet. Lijkt me echt heel pijnlijk.

Auw, situatie zoals jij 'm schetst lijkt me ook pijnlijk. Beetje 2 beugels idee
quote:dropje schreef op 24 januari 2009 @ 21:32:Ik heb ooit eens, in mijn jongere jaren, iets uitgespookt met een stel waarvan zij een clitpiercing en hij een eikelpiercing had. Lijkt me echt niet lollig als dat in elkaar haakt, maar volgens hen gebeurde dat niet.
Hier geen piercings en rillingen bij de gedachte alleen al aan tepel-, clit-, en tepelpiercings. Ieuw.

Ik ga naar bed.

Bis morgen!
Ik heb Zwartboek gekeken net. Heftige film hoor. Erg indrukwekkend. Mis gelijk mijn opa en oma. Ik zou echt zoooo graag een keer van hen horen hoe het in de oorlog was.

Ik weet dat ze spullen voor Joden hebben verstopt, en ik weet dat mijn opa (hij was drukker) een verzetskrant drukte (Het Parool). Ik weet ook dat hij een keer een Duitser heeft moeten doodschieten, en dat hij daar nooit overheen is gekomen. Hij was echt getraumatiseerd en vertelde daardoor niet over de oorlog. Toch een soort van gemiste kans....
Jee wat een familiegeschiedenis Morrie. Kan me voorstellen dat het dan ineens heel dichtbij komt. Wat een dappere oma en opa had jij!
Hahahaha die Wind!

Geen tepelpiercing hier, alleen maar navel. Verder geen spannende dingen, al zou ik sommige piercings niet gelijk uitsluiten. Net als het feit dat ik nog heel erg graag 1 tatoeage zou willen, alleen weet niet waar. Mooie plek vind ik nog steeds onderarm, maar is gewoon niet haalbaar. Verder zij (auw auw) en misschien moet het maar gewoon lies worden.

Hehehe Drop is een wildebras!
Inderdaad zeg! Dappere grootouders!

Ben niet zo van Nederlandse films, maar Zwartboek zou ik ook wel een keer willen zien.

Mijn grootmoeder en overgrootmoeder waren Joods, woonden in Amsterdam, en ik schijn familieleden te hebben verloren in de oorlog. Mijn moeder is zelf van na de oorlog ('46) dus zij weet er zelf ook het fijne niet van. Maar het is nog altijd iets dat ik wel eens uit zou willen pluizen.
Ik moet ook bekennen dat ik Zwartboek niet heb gezien, maar staat wel op nominatielijst van 'to do'.
Ikke een wildebras? Ghe, een periode wel geweest ja, geloof ik. Mwah, alles is relatief. Toch? Vroeg me wel af waar Wind's bekkie van openviel, van mijn avontuurtje of van de twee intieme piercings.

De piercings in mijn oorlellen vind ik eigenlijk wel voldoende. Ik vind een navelpiercing wel mooi, maar het probleem bij mij is dat er maar iemand naar mijn navel hoeft te wijzen en ik sla mijn handen er al voor. Heb er echt een hekel aan als iemand aan mijn navel zit. Tatouage zou ik best willen, maar dan op mijn onderrug, net boven de bilnaad. Niet ergens waar je dikker kunt worden, waardoor de tato er met een paar kilo's meer er niet meer uitziet.
quote:dropje schreef op 25 januari 2009 @ 00:19:

Ikke een wildebras? Ghe, een periode wel geweest ja, geloof ik. Mwah, alles is relatief. Toch? Vroeg me wel af waar Wind's bekkie van openviel, van mijn avontuurtje of van de twee intieme piercings.

Ik denk van je avontuurtje met een stel die intiempiercings hadden. De dubbele combi
Hihi, dan zal ik maar niet vertellen waar dat was, anders val ik helemaal van mijn voetstuk.
quote:dropje schreef op 25 januari 2009 @ 00:24:

Hihi, dan zal ik maar niet vertellen waar dat was, anders val ik helemaal van mijn voetstuk.Mocht je het doen, geef een gil! Dan positioneer ik me achter Wind om haar op te vangen
Ik ga wat doen. Man is ongeduldig want wil samen nog even serie op bed kijken. Hup naar de badkamer maar.

Truste meisjes!
Laat ik het erop houden dat het een locatie was waar het heel normaal is e.e.a. met anderen uit te spoken.

Vrolijk, veel plezier met je serie en met je man! Kies maar welke volgorde .
Haha... plaats kan ik wel raden!

Zwartboek, mooie film.

Mijn opa en oma waren joods en hebben ondergedoken gezeten. Mijn oma had altijd hele stoere verhalen over de oorlog.

Oh, BRS heeft poepluier.

Later.
Ik had Zwartboek opgenomen laatst en we wilden eigenlijk Brokeback Mountain (iets zegt me dat ik het fout schrijf maar ik ben te lui om het te checken) gaan kijken. Maar toen de film begon kwamen we erachter dat het Zwartboek was die ik opgezet had. Ik had hem ook nog nooit gezien maar vind het wel een film die je gezien moet hebben. Maar dan echt om de geschiedenis.

Ik zou ook weleens wat meer uit willen pluizen over vooral mijn opa tijdens de oorlog. Maar iedereen van die tijd is al dood, dus ik weet niet zo goed hoe ik dat zou moeten aanpakken. Ik heb op internet 1 artikel gevonden waar hij in genoemd wordt met een paar andere drukkers.

Een parenclub dus .
En via je ouders Morrie? Zouden zij niet wat meer info kunnen verschaffen?

Ik voel me heel erg zielig want ben aan het werk. eoordelingen enzo maken/nakijken en dat doe ik liever niet op werk. Maar het op zondag doen is ook stom.
Misschien kan een stadsarchief je verder helpen? Krantenartikelen uit die tijd? Mijn schoonmoeder is op zoek naar een neef en heeft daar wel wat aan gehad.

Vrolijk, zondag = rustdag

Doe dat soort dingen ook vaak thuis. Als de kinderen net op bed liggen en GW de kaartjes doet. Concentratie den top!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven