Tussen jas. Softshell?
vrijdag 10 maart 2017 om 20:51
Ik zoek eens wat anders als tussen jas. Normaal gebruik ik als tussenjas een wat dunnere mantel maar het probleem is dat die soms te warm is wanneer mijn zomerjas echt nog te koud is. Ik zoek eigenlijk een jas die lekker warm is bij ongeveer 10 graden maar ook weer niet te warm is bij 18-19 graden. Zat zelf te denken aan een softshell jas maar heb er geen ervaring mee. Hoe is het draagcomfort? Waar moet ik op letten?
vrijdag 10 maart 2017 om 20:57
vrijdag 10 maart 2017 om 21:00
quote:ZaraZara100 schreef op 10 maart 2017 @ 20:58:
Ik vind wollen jassen, wollen mantels eigenlijk heel geschikt als tussenjas. Ik ben geen koukleum maar in de winter voel ik de wind door zo'n jas blazen. Brrrr. Prima voor het voorjaar.Ik gebruik mijn wollen jas met - 15 graden. Voor 15 graden vind ik 'm te warm. Dus als tussen jas is die niet zo geschikt.
Ik vind wollen jassen, wollen mantels eigenlijk heel geschikt als tussenjas. Ik ben geen koukleum maar in de winter voel ik de wind door zo'n jas blazen. Brrrr. Prima voor het voorjaar.Ik gebruik mijn wollen jas met - 15 graden. Voor 15 graden vind ik 'm te warm. Dus als tussen jas is die niet zo geschikt.
vrijdag 10 maart 2017 om 21:01
Ik heb een leren jasje als tussenjas. Softshell kan ook, maar zoals streepjessokken zegt is deze erg sportief en dan vind ik hem voor mijn werk ook niet geschikt.. En voor mijn vrije dagen heb ik een vest dat gebreid is en met teddy gevoerd, echt heerlijk en ook leuk, maar ook niet geschikt voor werk.
vrijdag 10 maart 2017 om 21:12
quote:vlinder021 schreef op 10 maart 2017 @ 21:01:
Ik heb een leren jasje als tussenjas. Softshell kan ook, maar zoals streepjessokken zegt is deze erg sportief en dan vind ik hem voor mijn werk ook niet geschikt.. En voor mijn vrije dagen heb ik een vest dat gebreid is en met teddy gevoerd, echt heerlijk en ook leuk, maar ook niet geschikt voor werk.Hou je je jas aan op je werk?
Ik heb een leren jasje als tussenjas. Softshell kan ook, maar zoals streepjessokken zegt is deze erg sportief en dan vind ik hem voor mijn werk ook niet geschikt.. En voor mijn vrije dagen heb ik een vest dat gebreid is en met teddy gevoerd, echt heerlijk en ook leuk, maar ook niet geschikt voor werk.Hou je je jas aan op je werk?
vrijdag 10 maart 2017 om 21:46
quote:Tickel schreef op 10 maart 2017 @ 21:41:
Ik zou een jas nemen van Texapore. Wind en waterdicht en lichtgewicht.
Met een (dunne) trui zelfs nog te dragen bij minder dan 10 graden.
[afbeelding]Mooi ding, wat kost zoiets? En waar koop je t?
Ik zou een jas nemen van Texapore. Wind en waterdicht en lichtgewicht.
Met een (dunne) trui zelfs nog te dragen bij minder dan 10 graden.
[afbeelding]Mooi ding, wat kost zoiets? En waar koop je t?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
zondag 12 maart 2017 om 04:16
Kijk eens bij Decathlon, voor niet al teveel geld heb je daar oa veel van zulke jassen. Ikzelf heb zoiets, maar dan met een uitneembaar fleecevest. Niet al te sexy maar vind hem echt super fijn.
https://www.decathlon.nl/ ... mes-blauw-id_8355683.html
https://www.decathlon.nl/ ... mes-blauw-id_8355683.html